QstomPL 83 Opublikowano 19 maja 2012 Opublikowano 19 maja 2012 do końca nie wiem, ale podejrzewam, że chodzi właśnie o piractwo. Możliwe też, że chodzilo blizzowi o takie wymuszenie zainteresowania nas auction house'm, bo przecież jeśli to wypali to z tego też mogą mieć kupę kasy. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 maja 2012 Opublikowano 19 maja 2012 Nie ma to jak dodać posta nie wnoszącego nic do dyskusji. Miast mówic o totalnym braku niewiedzy to może mi go wykaż? Bez przekąsu jak czegoś nie wiem w tym temacie (cena klucza z ich strony o niebo wyższa od wersji pudełkowej), to z chęcią się dowiem. Na razie wiem tyle że na stronie diablo3.com po zalogowaniu się na battle.net, "klient cyfrowy" płaci 59.99 Euro. Ba tego wymagają od Blizza sieci sklepów które sprzedają boxa. Inaczej by się zbuntowali. Poszukaj w necie, znajdziesz odpowiedzi. Reszta postu - chłopaki już się genialnie odnieśli. Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 22 maja 2012 Opublikowano 22 maja 2012 (edytowane) Odniosę się do paru kwestii, niekoniecznie po kolei. Jeśli chodzi o DRM i wymóg online, to głównie mieli na celu pozbawienia ludzi dostępu do serwera gry. W D2 każdy mógł zrobić grę na LANie lub grać offline, miał pliki serwera = otwarta furtka dla cheatów itp. Ograniczenie piractwa to oczywisty aspekt, niewymagający komentarza. Cena i biadolenie na dostępność. Cena na stronie internetowej jest taka sama dla każdego kraju, więc co za tym idzie dla nas jest wyższa niż można się było spodziewać. Fundamentalną zasadą rządzącą światem, o której wie każdy człowiek (nie licząc dzieci), jest prawo popytu i podaży. Cena produktu to ilość pieniędzy jaką ludzie są w stanie zapłacić za towar. Jeśli jestem jedynym, który ma coś co chce mieć każdy to nie sprzedaję tego za normalną cenę. Nie wiem jak prościej to wytłumaczyć. Wycięty PvP - zdecydowali się na to, aby przyspieszyć premierę. Popieram decyzję. Wstrzymali się z RMAH żeby sprawdzić szczelność systemu bez ryzyka utraty prawdziwej kasy. Dostęp do forum po stworzeniu postaci. To jest raczej oczywiste, że nie wpuszczają ludzi na których nie zarobili. Stron o Diablo jest mnóstwo w internecie, tam można się dowiedzieć co i jak. Piszesz, że jesteś spokojnym człowiekiem w wieku ok. 30 lat. Nie masz ps3 ani X360. A założyłeś konto na forum poświęconym grom konsolowym i nie ogarniasz posługiwania się kartą kredytową/paypalem. Coś tu jest nie tak i nie mam tu na myśli serwerów Blizzarda. Edytowane 22 maja 2012 przez Shankor Cytuj
Zef 1 Opublikowano 22 maja 2012 Autor Opublikowano 22 maja 2012 Parę odpowiedzi: 1. Prawo popytu i podaży - znane mi doskonale, sam jestem ekonomistą. Ale nie podoba mi się kiedy popyt jest budowany przerośniętym hype'm a nie jakością samego produktu, zaś podaż jest sztucznie ograniczana. Wstrzymali by premierę miesiąc. Dom aukcyjny na starcie, PvP na starcie, z tłoczni wyjechałoby dostatecznie dużo wersji pudełkowych by ludziom starczyło. Chyba że ktoś tu miał interes by wersja pudełkowa była deficytowa a droższa cyfrowa jedyną alternatywą przez czas kiedy ludzie mają najwięsze parcie...Jeżeli gracze będą to łykać jak młode pelikany to tego typu zagrywki się rozmnożą w tempie geometrycznym i tyle z tego będzie. 2. Drm - jak dobrze to chroni przed piractwem to wiedzą tylko sami piraci. Wiem za to że ciągłe podłączenie do serwera w grze singleplayerowej to pomyłka. Grałem nieco na guest passie wczoraj i dziś i doświadczyłem paru lag spików. W grze na normie to mały kwas, ale wyobrażam sobie "radość" gracza jak takie coś mu wyskoczy na hell/inferno. Mogiła w single bo battle.net zamulił. Nie oszukujmy się - to można było zrobić inaczej, przy dobrej wolli blizzarda. Tzn dobrej woli by gra dostarczała maksimum przyjemności graczom, a nie maksimum kasy blizzowi kosztem komfortu graczy. 3. Wycinanie czegoś by przyspieszyć premierę to no cóż..coś czego nie potępię bo i po co? Sami sobie wymierzają karę, gdyż część ludzi widząc że gra będzie "pełnym produktem" za ileś patchy a nie na starcie odczekają aż te parę patchy przyjdzie, a wtedy i hype i parcie na nią opadną (kto wie czy też i nie cena, acz to blizzard-activision). Co zaś do samej gry to teraz nieco sobie pograłem na guest passie, i moje wrażenia z dema są takie że jest to gra dobra, ale do dychy to jej daleko. Ma swoje mocne ale też i słabe strony, i w jej cenie wg mnie jest jakieś 50% wartości/50% hype'u. Osobiście odczekam spokojnie aż kurz opadnie, dopat(pipi)ą to do statusu "legendarnego diablo" (tak jak z D2 zrobił LoD) a i cena stanie się w 100% ceną za jakość, w 0% za marketing. Przyznam też że nie rozumiem czemu tak wszyscy bronią Blizzarda jak hymnu narodowego. Gołym okiem widać że firma najpierw stawia siebie, potem graczy (nie to co za czasów D2). Czemu ja ją atakuję? Proste - bo kupując grę w przyszłości chcę płacić za jakośc a nie hype, bo w dzień zakupu gry chcę na niej grać i chcę wiedzieć że jak dostała w magazynie czy serwisie internetowym 9/10 to właśnie dlatego że taka jest, a nie dlatego że ktoś gdzieś posmarował, lub "bo to diablo, nie wypada dać mniej". Jak parę osób tu i tam i owam otworzy oczy i powie "nie" to coś to zmieni. Nie że Blizzard zbankrutuje, to wiem że nie, ale na przykład jakiś mniejszy, mało znany deweloper, tworzący zacną gierkę, dostanie szansę od tych graczy i może powstanie nowa legenda jak ongiś blizzard. W końcu zabraniu okruchów bogatemu nic mu nie zrobi, ale danie ich biednemu może dla niego być ogromną różnicą i szansą by coś zmienić na lepsze. Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 To co, otwieramy temat w związku z rychłą premierą Diablo Immortal? Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 22 listopada 2018 Opublikowano 22 listopada 2018 https://www.ppe.pl/news/127437/warcraft-w-wersji-pokemon-go-blizzard-planuje-rozszerzenie-uniwersum.html ktory mamy rok? 2016? Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 22 listopada 2018 Opublikowano 22 listopada 2018 Blizzard bedzie utrzymywal WoWa, a tak to przerzuci sie w pelni na mobilki i zostanie chinskim gigantem giereczek gowienek w chinach na komorki Cytuj
devilbot 3 719 Opublikowano 22 listopada 2018 Opublikowano 22 listopada 2018 Prawnik blizzarda skontaktował się z gościem co założył - http://playdiablo4.com. Strona przekierowywała na Path Of Exile, a więc gość zmienił przekierowanie XD/. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.