Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow 2


mr_pepeush

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Huhuhu, trailer sugeruje że będą miejscówki w teraźniejszości. Nie mogę się doczekać ;)

 

Przecież teaser na końcu pierwszej części ze współczesną miejscówką.

 

Wiem, ale myślałem, że nie pociągną tego tematu. Widzę, że jest inaczej, więc się jaram ;)

Opublikowano (edytowane)

O jakość nie ma się co martwić. Jedynka to jeden z najlepszych przygodowych slasherów dostępnych na rynku. Dla mnie znacznie lepsza od God of War III. Masa różnorodnych poziomów, świetny klimat i przede wszystkim kozacki design. Nie wspominam o równie świetnej oprawie audiowizualnej.

 

Pewnie Mercurysteam zrobi teraz z Gabriela prawdziwego sku.r.wiela, w LoS był taki zmieszany, choć było widać żal tłumiony przez gniew. Teraz będzie już tylko zemsta. Może w trakcie gry pojawi się jakiś inny Belmont, np. sam Simon, który stoczy walkę z bohaterem? Przed premierą pierwszej części Dave Cox tłumaczył, że chce w LoS pokazać jak klan Belmont stał się łowcami wampirów. I nieźle byłoby gdyby okazało się, że pierwszy z klany Gabriel, był łowcą wampirów ale sam stał się Draculą. Ja bym tak zrobił na miejscu twórców.

Edytowane przez Nemesis US
  • Plusik 3
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Info z najnowszego numeru OPM (UK):

- Lords of Shadow 2 ends the story
- Less spoon-fed approach than the original
- Anchor points will be highlighted only if you ask them to be
- Anchor points won’t show up at all on harder levels
- Environment is seamless this time around
- Mission summaries have been replaced with teleporters like in Koji Igarashi’s Castlevania games
- Bosses have been changed; one is longer but more varied that what was included in the original
- Unclear if boss battle checkpoints are included
- Now have free camera control
- If you leave the camera alone, it’ll behave like it always has
- Combat Cross replaced with the Blood Whip
- The two are very much the same
- Still has extreme range attacks that fill the screen
- You’ll also still be stringing combos together from strong directed attacks, and lighter area attacks
- Magic replaced with Dracula’s blood
- Blood doesn’t regenerate
- Need to earn blood with kills and skilled fighting
- Add to your Focus gauge by evading, executing perfect blocks and counters
- When the Focus gauge is full, every hit explodes new blood into the battlefield
- If you get hit, you lose all Focus
- Channel raw blood into Void and Chaos
- Void: weapon switches to Void Sword, allowing you to regain some health with each hit
- Chaos: weapon switches to a pair of claws that can smash through enemy shields
- Dracula’s own tricks include glamouring mortals to control them and evaporating into a mist that lets him slip by unseen, or pass through grilles into secret areas
- Game has some humor
- Team debated over including a scene: “While no one’s winking at the camera, when Gabriel Belmont wrestles a crucifix out of a Golden Paladin’s grip, informing the Brotherhood that he, Dracula, has been chosen by God, what follows is an ecclesiastical nuclear blast so large that the camera cuts to a shot of the planet.”

 

Oraz z OXM (UK):

- New Mastery system
- Unlock extra moves/combos with XP
- Each time you use an unlocked combat move, you’ll earn Mastery in that skill
- Void Sword, Chaos Claws, or Blood Whip will level up once mastered based on the alignment of the skill
- Level up these weapons to heal faster, break enemy defences quicker
- If you stick to a couple of familiar combos, you’ll struggle when you get to the tougher levels
- Action is set over two time threads
- Most of the game takes place in the modern day that has been sculpted to fit the Gothic arches of Castlevania
- The other portion of the game takes place in the castle at a different point in time
- Platforming has improved
- “In a later conversation that we weren’t recording, Cox talked of whole optional areas, a substantial percentage of the game that’s a completely optional reward for dedicated players. Return to a girl once you’ve discovered the Mist ability, and you can pass through it to discover not just a chest, but a whole hidden area.”
- Biggest than the first game
- QTEs have been cut back
- Tiatan fights are “far more expensive, and they involve full control by the player as opposed to timed button presses.”

Opublikowano

Twórcy Castlevania: Lords of Shadow 2 wierzą w możliwości obecnej generacji konsol


W momencie, w którym znakomita większość graczy z wypiekami na twarzy czeka na premierę konsol nowej generacji, tego typu deklaracje mogą wydawać się... co by nie mówić, dziwne. Fakt jest jednak taki, że ekipa Mercury Steam, reprezentowana przez Davida Coxa, wierzy jeszcze w konsole obecnej generacji.

Cox udzielił krótkiego wywiadu magazynowi X360 Magazine. Jak powiedział, jego ekipa zbliża się do granic możliwości tych urządzeń, ale...


".
..ten pies ma w sobie jeszcze życie. Wciąż nie wykorzystujemy w pełni potencjału drzemiącego w konsolach obecnej generacji.


"
Pod względem oprawy graficznej,
CLOS 2
wyciśnie sporo z
360
i
PS3.
Jeśli chce się stworzyć dobrą grę, należy przekroczyć granicę tego, czego oczekuje się od danego sprzętu -
Mercury Engine
będzie prawdziwym testem.

 

Cox zdradził również, że nie obawia się rychłej premiery konsol nowej generacji, gdyż fani serii i tak zagrają w Lords of Shadow 2... niezależnie od platformy. A jeśli chodzi o tworzenie na PlayStation 4 i kolejnego Xboxa...


"
Przejdziemy przez ten most, kiedy do niego dotrzemy!

 

Castlevania: Lords of Shadow 2 zmierza na konsole obecnej generacji i ma zadebiutować jeszcze w tym roku.

 

http://www.ps3site.pl/tworcy-castlevania-lords-of-shadow-2-wierza-w-mozliwosci-obecnej-generacji-konsol/152442

 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jedynka mnie się bardzo podobała. Teraz dodadzą otwarty świat, czyli zamek i współczesne miasto + niestatyczna kamera + dracula. Jak będzie dużo sekretów, znajdziek i zagadek, czyli jak przystało na metroidvanie z otwartym w miare światem, to będzie ogień.

Opublikowano

przepraszam, ale czy tylko ja mam wrażenie, że gra wygląda brzydko?? Animacja, efekty świetlne, afekty broni to po prostu dno... Ile jest gier na PS3 które mogą sie pochwalić o wiele lepiej zrealizowanymi tymi aspektami?OGROM. Proszę, tylko mnie za bardzo nie hejtujcie...;)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

I'll platinum the shit outta this game!

 

Wszystko mi się podoba bo przypomina jedynkę jak diabli. System z LoS podobał mi się na maxa, a tu widzę, że jest to samo plus jakieś nowe myki więc jest ok. Zbędnych udziwnień nie potrzebuję. No i wygląda to wszystko nieźle.

  • Plusik 2
Opublikowano

I'll platinum the shit outta this game!

 

Wszystko mi się podoba bo przypomina jedynkę jak diabli. System z LoS podobał mi się na maxa, a tu widzę, że jest to samo plus jakieś nowe myki więc jest ok. Zbędnych udziwnień nie potrzebuję. No i wygląda to wszystko nieźle.

 

I Chupacabras powraca! :D

 

Shit, a miałem już nie zaglądać do tego tematu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...