Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow 2


mr_pepeush

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

o matko z córką jak się ohypeowałem. genialny voice actor!

 

Jedyneczka rozwaliła mi system grafiką, muzą, gameplayem i przede wszystkim zakończeniem. Czekam na przebicie tego wszystkiego w części drugiej. 

Edytowane przez Kalinho_PL
Opublikowano

O ja pjerdole, nie mówcie mi tylko, że pojawi się moja ulubiona postać z całego uniwersum - sam Alucard (Symphony of the Night :wub: ). Jest też i młody Trevor Belmont. Czyli gra będzie się działa w czasach współczesnych albo na przemian. 

 

To będzie ostatnia gra, jaką kupię na tej generacji. I oby była tak samo dobra, jak jej poprzedniczka. 

Opublikowano

O ja pjerdole, nie mówcie mi tylko, że pojawi się moja ulubiona postać z całego uniwersum - sam Alucard (Symphony of the Night :wub: ). Jest też i młody Trevor Belmont. Czyli gra będzie się działa w czasach współczesnych albo na przemian. 

 

To będzie ostatnia gra, jaką kupię na tej generacji. I oby była tak samo dobra, jak jej poprzedniczka. 

Musi być lepsza :) Stałe 30 fps. Grałem w demo LOS2 i jest całkiem w porządku, mam nadzieje że tak będzie w pełnej wersji. Mam nadzieje że muzyka będzie lepsza. W LOS1 była ok z paroma naprawdę fajnym utworami np: ostatni pojedynek. Lecz generalnie większość była "nijaka" niby dobra, ale jakoś szału nie było (jak dla mnie). Oby też nie było lokacji podobnych do tych pierwszych z LOS1 (mam na myśli głównie rozdział 2 i 3. I oby eksploracji i "zbierania" było dużo, wówczas jest spora szansa na "wielką grę" :) Na początku byłem podekscytowany LOS1, ale później mój entuzjazm nieco opadł. (ta nieszczęsna animacja, "bezpłciowa muzyka" ,uogólniając). Dodatkowo zaliczyło się więcej gier z "gatunku". Zarówno młodszych jak i starszych od LOS. Mam nadzieje że MS wyciągnęli wnioski i LOS2 będzie grą niemalże idealną (wiadomo jakieś drobne wady są zawsze).

  • Plusik 2
  • Minusik 4
Opublikowano

Z tą "bezpłciową muzyką" to dowaliłeś do pieca - pamiętam, jakie miałem ciary podczas walki z Wargiem w akompaniamencie tego motywu:

 

 

Jeśli to albo to jest bezpłciowa muzyka, to  ja jestem chyba głuchy.

 

Genialna jest też aranżacja Vampire Killer:

 

 

Także bullshit jednym słowem.

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

Hehe, widzę że ktoś się obruszył :) Nie napisałem że wszystko jest "nijakie". "Wioska" akurat jest fajna" tak samo "koń", "walka z wampirami" i "finałowa" (której przykład podałem). Reszta jednym uchem wchodzi, drugim wychodzi. Nic specjalnego. Ktoś tu zareagował "emocjonalnie". 

Edytowane przez Popa
Opublikowano

LOS ma IMO jednen z najlepszych OSTow w branzy.

Licze ze dwojeczka zblizy sie do tego poziomu.

Ale "nowy" Gabriel nie do konca mi pasuje.

Kwestia gustu :) Mnie bardziej podobała się muzyka z poprzednich Castlevanii.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

A wiadomo czy to demo będzie dla wszystkich (i kiedy)? Bo wisi już od tygodnia (albo i dłużej), ale jest tam notka (po kliknięciu w "Tell me more"), że demo jest dostępne tylko dla tych co kupili Mirror of Fate HD.

Edytowane przez Czimeq
Opublikowano

Pograłem chwilę w demo i jest naprawdę świetnie. Otwarcie epickie niczym w God of War - walka na wielkim "robocie". Tym razem zamiast light i shadow magic mamy miecz wysysający życie i rękawice zadające większy dmg niż domyślna broń. Super wygląda animacja uniku jak nasz Drakula lewituje nad ziemią. Elementy platformowe w tej części zapowiadają się nieźle, Gabriel bardzo szybko i dynamicznie skacze tym razem po ścianach, można sobie nawet podświetlić właściwą drogę podczas platformowania. QTE podczas grabów wygląda bardziej czytelnie i łatwiej jest trafić. Jest mega, czekam na luty. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Garść nowości na temat Castlevania: Lords of Shadow 2

 

Im więcej informacji o Castlevania: Lords of Shadow 2 (PS3) pojawia się w mediach branżowych, tym bardziej nie potrafię wyczekać premiery tej produkcji. Najnowsze z nich, pochodzące z magazynu GameInformer pokazują, że Mercury Steam chce złożyć hołd najlepszej ze wszystkich odsłon - Symphony of the Night.

Czego spodziewać można się po produkcji zamykającej trylogię Gabriela?

  • Drakula będzie mógł przybrać formę mgły, która pozwoli mu na unikanie przeciwników i przenikaniu przez kraty
  • W grze znajdą się elementy skradania (prawdopodobnie zanim Drakula odzyska siły)
  • Władca Mroku nie otrzyma formy nietoperza, będzie mógł je w zamian za to przyzwać by rozproszyły uwagę wrogów
  • Może także nałożyć urok na wroga i go kontrolować
  • Pojawi się także forma smoka, jednak nie ujawniono żadnych detali
  • Korzystając z własnej krwi, Drakula jest w stanie wzmocnić bicz, a także tworzyć sztylety do rzucania
  • Pieczęć Alastora odblokuje chwilowo każdą umiejętność do każdej broni Drakuli
  • Płaszcz Stolasa wykorzystać będzie można do zwolnienia przeciwników i zebrania większego doświadczenia przy ataku

Źródło: GameInformer

http://www.pssite.com/news-29894-garsc_nowosci_na_temat_castlevania__lords_of_shadow_2.html

  • Plusik 1
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...