Nemesis 1 272 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Eksploracja też została mocno nakreślona w pierwszym LoS, więc dalej nie rozumiem tych robieżności. Dla mnie wygląda to jednoznacznie skoro bardziej niszowe serwisy wystawiają grze prawie maksymalne noty a te mainstreamowe dają oceny typowe dla współczesnego crapa. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Eksploracja też została mocno nakreślona w pierwszym LoS, więc dalej nie rozumiem tych robieżności. Dla mnie wygląda to jednoznacznie skoro bardziej niszowe serwisy wystawiają grze prawie maksymalne noty a te mainstreamowe dają oceny typowe dla współczesnego crapa. No jeżeli dla Ciebie, nic nie znacząca cyferka z mainstreamowego portalu jest najważniejsza, to Twoja sprawa. Widziałeś Ty kiedykolwiek grę - crapa na oczy? Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Chyba nie ogarnąłeś o co mi chodziło ze "współczesnym crapem". Dzisiejsze gry otrzymujące noty właśnie 6/10 to w oczach większości budżetówy rodem z czasów firmy Midas. A Edge już zrobiło się nudne z tymi swoimi surowymi kryteriami. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Recenzję Edge miałem okazję przeczytać w całości (mam skany), pół recenzji skupia się na bezsensownej krytyce systemu walki (która przecież w jedynce była praktycznie taka sama), że to marna kopia God of War. Następnie recenzent przechodzi do tyrady nad wspomnianymi sekcjami, a całość kwituje zdaniem o słabiutkiej grafice rodem z PS2. W recenzji brak jakichkolwiek szczegółów czy chociażby próby dostrzeżenia pozytywnych aspektów, stąd też moje zdanie o podejściu recenzentów jest aktualne. 1 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Świat oszalał - krytykować grę z tej serii za sporą dawkę eksploracji : / Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 Świat oszalał - krytykować grę z tej serii za sporą dawkę eksploracji : / Świat oszalał już dawno temu i tyczy się to praktycznie wszystkiego. Co ciekawe, twórcy z Hiszpanii już przed premierą głosili, że chcą przenieść w jak najwierniejszy sposób mechanikę i zabawę z "Symphony of the Night" w świat dzisiejszych gier. To że w grze istotną role odegra eksploracja i zagadki platformowa - logiczne, też było wiadomo przed premierą. Jeżeli przykładowo w jedynce, proporcje rozkładały się w 60>40 na korzyść walki, tak teraz ma być na odwrót. Więcej myślenia, mniej walki. O tym też było wiadomo, bo deweloperzy o tym mówili. To, że sekcje skradankowe bedą ssać, dowiemy się niedługo, jednak już z samej podrecenzji CDA, wynika, że Hiszpanie dostarczyli tego, co obiecali i że gra bardziej przypomina miks Darksiders i Zeldy niż Ninja Gaiden i Risinga. Za to należałoby tę grę ocenić, na podstawie zapowiedzi i obietnic, a nie swoich chorych założeń, których nigdy w grze nie miało być. To działa też w drugą stronę. Recenzenci powinni ostro zjechać te wszystki tasiemce, gdzie wydawca obiecuje cuda na kiju, których w rzeczywistości w grze nigdy nie miało być( patrzy nowy CoD, BF3). Tak się oczywiście nie stanie z wiadomych powodów. Jednak krytykowanie gry za położenie nacisku na eksplorację i zagadki, które stanowią podstawę mechaniki gry( tylko dlatego że są, poziomu tych elementów nikt nie oceniał), świadczy o niekompetencji osoby renezującej i jej marnej wiedzy. Moża takie rzeczy jechać w momencie jak są źle wykonane, frustrują, czy mają błędy techniczne. Ale za same założenia twórców, którzy tak grę skonstruowali jest po prostu idiotyczne. Też mogę powiedzieć, ze twórcy Risinga dali plamę, bo położyli podstawę gry na walkę, a nie na znajdźki. Takie osoby powinny być zwolnione, za wprowadzanie ludzi w błąd. 2 Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 Przecież eksploracji było więcej już w LoS. Zostało to tam na tyle dobrze zbalansowane, że gra ocieka zayebistością do dziś. Zagadek też nie było zbyt mało i wielka szkoda, że gierkę doceniono dopiero po czasie. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 (edytowane) Zgadza się, ale walka jednak przeważała. Teraz ma być jej jeszcze mniej. Edytowane 17 lutego 2014 przez Marian446 Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 Jedynka wygrała u mnie jeszcze z jednego powodu: walk z bossami a zwłaszcza z Carnillą i tymi dwoma wampirami przed nią. Także za zróżnicowanie i design poziomów. Skoro w LoS2 wracają do klimatów Symphony of the Night ( ) to raczej więcej zamków i gotyckich miejscówek. Poprzednio zrobili ukłon w stronę 8- i 16-bitowych części. Cytuj
balon 5 371 Opublikowano 17 lutego 2014 Opublikowano 17 lutego 2014 (edytowane) Ta eksploatacja i zagadki platformowo-logiczne brzmią smakowicie. edit: eksploracja* ,sorry słownik z wypasionego iPhona dał znać o sobie. O widać że jakiś bólodup.iec czujny. Edytowane 19 lutego 2014 przez balon 1 Cytuj
artex 28 Opublikowano 24 lutego 2014 Opublikowano 24 lutego 2014 kiedy jakaś videorecenzja się pojawi , jest jakieś embargo ? Cytuj
Czimeq 43 Opublikowano 24 lutego 2014 Opublikowano 24 lutego 2014 Dziś po północy powinny posypać się recki, chyba Konami wystraszyło się tej recenzji GI i czeka do premiery. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 24 lutego 2014 Opublikowano 24 lutego 2014 Ludzie już w grę grają. Na neogafie w oficjalnym wątku wiara zadowolona, można przeczytać, że nowy Lords of Shadow 2 to prawdziwe " Symphony of the Night 2". A to już wystarczy za rekomendację. Jedynie co w grze nie gra( ale to i tak bardziej kwestia gustu niż źle wykonanego elementu), to skradanie i umiejscowienie gry we współczesności. 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 lutego 2014 Opublikowano 25 lutego 2014 Po kilku h gry moge powiedziec, ze jak komus przypasowala jedynka to dwojka jest rownie dobra. Czuc power Draculi, nie ma jakos duzo biegania we wspolecznosci bo gra nas co chwile rzuca do latania po "przeszlosci". System walki nie ma wiele ulepszen, a wiec jest ok. Skradankowe elementy moga byc ale dupy nie urywaja. Design miejscowek miazdzy jaja. Gra jest bardzo brutalna (wyrywanie serc obecne). Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 25 lutego 2014 Opublikowano 25 lutego 2014 Są już recki. Nie jest ciekawie. IGN - 6,5/10 Gamespot - 7/10 Kotaku - NO Eurogamer - 5/10 Edge - 4/10 Polygon - 5/10 Metro UK - 4/10 EGM - 6/10 Game Informer 5/10 Machinima - 7/10 Nowgamer - 4/10 Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 25 lutego 2014 Opublikowano 25 lutego 2014 (edytowane) Specjalnie dałeś same najgorsze oceny, czy jak? Dam trochę większą listę ocen co by nie było tak smutno: gametrailers.com 8.3es.ign.com (Spain) 7.9ign benelux 8.3officialplaystationmagazine.com 8PlaystationUniverse.com 9GamesBeat 8psx-sense.nl 8.0theaveragegamer.com Greatgamepro.de 85 / 100videogameszone.de 79 %thisisxbox.com 90 %games-news.de 84 / 100onlysp.com 8 / 10jeuxactu.com 17 / 20multiplayer.it 7.3videogiochi.com 7.5gameswelt.de 7.5 / 10pushsquare.com 7 / 10kritikanstvo.ru 8 / 10gamezilla.komputerswiat.pl 7 / 10lesnumeriques 4 / 5gameblog.fr 4 / 5gamestar.de 80gamekyo.com 7 / 10CVG 8heavy.com 9/ 10thearabgamer.com 8.5 / 10insidegamingdaily.com 7.5 / 10venturebeat.com 80 / 100gamesided.com 8joystic.com 4 / 5play3-live.com 17 / 20EGM 7.0gamespot 7Bgamer review: 9.0Pelaaja(Finnish magazine): 9/10Gamereactor(Swedish mag): 8/10baziwood 95 / 100vidoe-games aktuell 81/100video-gamer (french magazin) 17/20jeuxvideo.com 16 / 20maniac 85 / 100gamas 80 / 100gameininformer 6 /10edge 4/ 10 Edytowane 25 lutego 2014 przez Sowaa Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 25 lutego 2014 Opublikowano 25 lutego 2014 (edytowane) Ciekawostka dotycząca osoby recenzującej grę w serwisie Kotaku. Sekcja skradankowa z bossem, pt.: " Agreus" zajęła recenzentowi 4 godziny. Tymczasem osoby już grające przechodzą ten etap przez 15-20 minut. Rekordzista na YT ogarnął to w 2 minuty. Co ciekawe etapy skradankowe dostają najwiecej po (pipi)e, że niby czasochłonne i irytujące. Według graczy wypowiadających się na forach są one do pokonania w kilka minut, bez żadnego powtarzania. Edytowane 25 lutego 2014 przez Marian446 Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 25 lutego 2014 Opublikowano 25 lutego 2014 Ja po obejrzeniu video recenzji na Gametrailers i Gamespocie utwierdziłem się w przekonaniu, że kupno LOS2 na premierę to dobry pomysł Polecam obejrzeć, a w czwartek biegnę po grę do sklepu. 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Wczoraj pooglądałem trochę streamów z gry i po prostu nie wierzę. Jak oni w ogóle mogli wpaść na taki pomysł, aby książę Dracul, postać potężna, chowała się jak tchórz? Jaki sens mają te wszystkie etapy skradankowe? Po prostu parodia. Nie mieli pomysłu na grę, chcieli ją niepotrzebnie pociągnąć? Przecież projekt zamku Draculi zrywa beret. O co im chodziło? Konami nie dało wystarczającej kasy na produkcję? Jakby cała gra, trzymała poziom tego Gotyku, walki, przebiłaby jedynkę. Cytuj
[InSaNe] 2 506 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Trochę mi to przypomina sytuację z drugim DMC. Jedynkę wszyscy wychwalali, a dwójka była jak potwarz. Nie sądzę jednak, by nowa Castlevania odbiegała dużo jakością od jedynki, która to była znakomita. W nowym PE Kali dał: 8+ Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Ja mimo wszystko w grę zagram, ale tylko i wyłącznie dlatego, że jedyknę uwielbiałem i z racji tego, że na rynku gier AAA do czasu wyjścia Wieśka 3 jest zwyczajna posucha( przynajmniej dla mnie). Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 26 lutego 2014 Opublikowano 26 lutego 2014 Ja już mam Strasznie fajny początek i wprowadzenie fabularne. Drzewko umiejętności rozbudowane, cieszy w końcu mapka Sporo znajdziek w niszczalnym środowisku, cóż na początku sekcje skradankowe są uzasadnione, zobaczymy jak będzie z tym dalej. Marian Ty nie psuj sobie zabawy oglądając urywki, tylko kupuj, recenzja Kaliego jeszcze mocniej powinna Cię przekonać. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 (edytowane) Nie wiem za co te oceny ponizej 8 sa. Gram dzisiaj caly dzien i oderwac sie nie moge, fakt, miejscowki w swiecie wspolczesnym troche niedomagaja przy zamczysku z przeszlosci, ale im dalej tym lepiej, system walki miodzo, sporo eksploracji, swietna historia, ciekawi npce, no i te walki z bossami, moze nic innowacyjnego, ale cutscenki jak Gabriel ich masakruje ... Do designu rowniez nie moge sie przyczepic (no moze poza jednym rodzajem demonow w miescie odzianych w t-shirty xDDD, no ale fabularnie ma to sens). Voice acting pierwsza klasa, ale po LoS mozna sie bylo tego spodziewac. Poki co wg mnie pod kazdym wzgledem bardziej doszlifowane dzielo od LoS 1. Recenzenci chyba kopert nie dostali albo odlozyli gre po przegraniu 2 godzin, bo nie wierze ze takie tasiemce jak CoD BF czy Fifa zbieraja zawsze za(pipi)iste oceny a taka solidna rzemieslnicza robota jest okreslana mianem sredniaka przez wieksze serwisy. PS. Przedstawienie w teatrze, bardzo fajna koncepcja, ciekawym czy dalej bedzie jeszcze cos podobnego. Edytowane 27 lutego 2014 przez Bansai 8 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 Rzucać się od razu na hard czy lepiej od normala zacząć ? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 27 lutego 2014 Opublikowano 27 lutego 2014 Mozna od razu isc na hard, poza walkami z bossami i challengami, raczej nie ma tu wyzwania, ale radosny button masher to tez to nie jest, po prostu Gabriel jest masakratorem, w dodatku mozesz sobie ciagle zycie odnawiac pijac krew wrogow lub uzywajac void sword'a. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.