Gość ragus Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 O, na steamie też już jest demo. No to zobaczmy, co tam Konami wymyśliło. Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) Ograłem. Mi się podobało chociaż motyw z czekaniem na strzały naszego przeciwnika żeby otworzyć bramy... serio? Edytowane 11 lutego 2014 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Ins 5 821 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 No ten motyw slaby, ale to krociutkie demko nakrecilo mnie jeszcze bardziej na pelna wersje. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Ja tam czekam na inne recenzje, zwłaszcza na IGN. Jestem świeżo po ograniu demka, szkoda, że takie króciutkie, liczyłem jeszcze na kolejną walkę z tym popraprańcem w zbroi Świetny motyw przygrywa w menusach przed włączeniem gry, ten fortepian bije na łeb motyw przewodni pierwszego LOS. W oczy rzuca się usprawniony silnik graficzny, który naprawdę prezentuje się okazale, walki to poziom pierwszego LOS czyli zapowiada się dużo bloków i uników, na plus zmiana broni w locie (coś jak nowy DMC). Również sekcja platformowa wypadła dobrze, według doniesień CDA po świietnym początku dalej jest już tylko gorzej, coś mi się nie chce w to wierzyć. Cytuj
Ins 5 821 Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 Szkoda, ze ma wersji na next-geny. Moj laptop radzi sobie gorzej z ta gra niz PS3, a niedawno co sprzedalem stacjonarke i nie mam zamiaru znowu inwestowac w PC. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 lutego 2014 Opublikowano 11 lutego 2014 (edytowane) Bardzo nie lubię, gdy gra robi z nas debila. Tutaj niestety jest wszystko - 100 milionów podpowiedzi i zbędnych przerywników, które tylko psują zabawę. Mam nadzieję, że będzie to się dało wyłączyć. Grało się nieźle, ale nie porwało mnie jakoś (a jedynkę uwielbiam). Ale demo LoS też mi nie podeszło, więc może Konami nie potrafi mnie przekonywać swoimi demami. Bardzo słabym patentem jest pomaganie na siłę graczowi. Już kij z tymi czerwonymi znacznikami do wspinania, które są opcjonalne, ale nawet bez tego nietoperze momentami wskazują, gdzie trzeba się wspinać - serio? Boje się, że jeżeli cała gra ma dziać się w zamku/steampunkowych klimatach, to LoS2 może mi nie podejść. Jedynkę cenię za różnorodność lokacji. Gra ładnie hula w 1080p w 60 fpsach, ale strasznie nie podobają mi się ząbki na krawędziach, mimo włączonego AA. już nie, naprawiłem. teraz jest ślicznie podoba mi się natomiast bardzo motyw z mieczem i pazurami. niby kosmetyczna zmiana, ale cieszy. Edytowane 11 lutego 2014 przez ragus Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 Fragment z demka wybitnie mi nie podszedł - monotonnie, brzydko, nieciekawie. Jedynka powalała designem (poziomów, przeciwników), zamczysko wypada kiepsko (sekcja platformowa - zieeeew), projekt tych rycerzyków skrajnie cienki (pamiętacie wilkołaki, wampiry, gobliny, trolle, ghule, szkielety albo jakiekolwiek inne szkaradztwa?). Etap na "kolosie" średniawy - ten sam zestaw przeciwników, ten sam fortel w kółko (skierowanie strzał w nity, boooring), no i to skakanie... Jak można było zostawić tak upośledzone QTE Łyżka miodu w tej beczce dziegciu? Żonglerka arsenałem zapowiada się ciekawie. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 (edytowane) @ragus Ja sie wczoraj prawie poplakalem jak 10ty raz pokazala mi sie cutscenka z zoomem na te sruby ktore trzeba zniszczyc za pomoca luku wroga. Takie traktowanie jak debila mnie strasznie zdenerwowalo, ale licze ze to wina poczatkowych sekwencji, jak potem beda z czyms podobnym wyskakiwac to chyba sie wsciekne, walcze walcze walcze i jeb, wyrywa mnie zoom z gry i kaze gapic sie na cos przez ok 5-10 sekund. Natomiast na PC w full detalach gra wyglada przeslicznie, optymalizacja jest dobra, takze bierzemy na steamie. Edytowane 12 lutego 2014 przez Bansai Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 QTE można na szczęście wyłączyć w opcjach, widziałem też, że jeszcze podpowiedzi można wyłączyć, choć pewnie te idiotyczne zoomy zostają, trzeba sprawdzić Niestety według CDA fragment z dema jest jednym z lepszych w całej grze Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 Demo mnie trochę zmartwiło, nie wiem może to wina początku gry (tutorial) ale gra robi z gracza niepełnosprawnego, co chwile podpowiedzi, przerywniki słabe jak i wspinanie po tym dużym czymś, walka jest ok, z(pipi)any balans kontrastu czerń/biel, dizajn poza pierwszą lokacją taki sobie. Pierwsza część to dla mnie jedna z najlepszych gier na x360/ps3 a tutaj spory zawód, do tego pierwsze recenzje są jak kubeł zimnej wody no i połowa gry w współczesnym świecie. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 Nie tracę nadziei, o ile wioska na demie pierwszego LOS była super, to sekcja z jazdą na wilku też wtedy wzbudziła we mnie dość mieszane uczucia Hmm fani chcieli mroku i zamku, pamiętam liczne narzekania na etapy w ruinach, lesie i tym podobnych z pierwszego LOS. O miasto też się martwię, że wyszła kupa, ale w zamku liczę na piękne zróżnicowane lokacje wliczając w to zakurzone katakumby, wieże zegarową i inne kanoniczne lokacje (nie zapominajmy, że każdy szanujący się zamek posiadał również mega ogród). 2 Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 (edytowane) Ja czuję, że wbrew wszystkiemu ta odsłona spodoba mi się o wiele bardziej niż - uwielbiana wszem i wobec - jedynka. Demko jutro sprawdzę. Wieża zegarowa <3 Edytowane 12 lutego 2014 przez Wiolku Cytuj
Rafael0089 105 Opublikowano 12 lutego 2014 Opublikowano 12 lutego 2014 Jedna z najbardziej wyczekiwanych gier z mojej strony, w jedynce się zauroczyłem. Nie chce mi się wierzyć, że może być tak źle, jak to przedstawiają niektóre recenzjunie. Mam przeczucie, że jednak gra zaspokoi moje oczekiwania, może i nie przebije jedynki, ale o tym się przekonam gdy zagram w pełną wersję. Jaram się i słabe wstępne oceny mnie do CLOS2 nie zniechęcą. Będzie grane! Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Też ograłem demo na klocku. Sprawa najistotniejsza. Niech raz na zawsze szlag trafi tą stara generację konsol. Na Xboxie to chyba działa w 25 klatkach na sekundę. Mam nawet wrażenie, że gorzej niż jedynka. A po ograniu Risinga to boli podwójnie. Sprawa druga, to był przede wszystkim tutorial. A już samo początek daje do zrozumienia, że będzie to raczej gra eksploracyjno-logiczna niż nastawiona na walkę( która i tak w porównaniu do Risinga ssie). No i dalczego ja w momencie ataku wroga próbuje wychylić lewy analog i wcisnąć X na padzie? Tak czy inaczej biorę na premierę. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Edge dał powalające 4/10,trochę to mnie martwi coś za dużo niskich ocen Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Źle się dzieje. Czekam na jakąś recenzję do poczytania bo same cyferki niewiele mówią co mogło pójść nie tak. Recenzji w CDA nie liczę, prawie niczego się nie dowiedziałem. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Bardzo jestem ciekaw, na czym oni się opierają dawając takie niskie oceny? Zresztą nowy Bioshock dostawał oceny głownie za zakończenie a o kiepskim AI wrogów i nieistniejącej sztucznej inteligencji głównej bohaterki jakoś mało kto wspominał. Muszą być pełne recenzje i ARGUMENTY. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Jestem świeżo po nowym Bioshocku, jak i po jedynce. W obu częściach o AI wrogów można powiedzieć, że po prostu było, ale obie były nad wyraz genialnymi grami i zapewniam Cię, że Bioshock nie jest aż tak rozdmuchany jak inne hity pokroju COD-a i innych. Nawet widzę to wśród znajomych, kiedy na PS Plus dali Battlefield 3 i Far Cry 3 od razu ściągali i grali, Bioshocka nadal nie widzę na ich liście. Każdy Bioshock to unikatowe przeżycie na pewno nie dla typowych fanów FPS-ów, w samym Infinite mimo dużej ilości strzelania znalazły się fragmenty eksploracji, które zapewne zostały by uznane za nudne. Nie dziwię się więc, że recenzenci tak zachwycili się Bioshockiem, że postanowili przymknąć oko na niedoróbki. W obliczu dyskutowanej tu Castlevanii nie wiem więc co musiało pójść nie tak, że chwilowo mamy do czynienia z takimi ocenami. Oceny przekroju 4, czy 5 są zarezerwowane dla największych crapów. Nawet straszne średniaki dostają oceny rzędu 7... Cytuj
Alastor84 327 Opublikowano 13 lutego 2014 Opublikowano 13 lutego 2014 Też ograłem demo na klocku. Sprawa najistotniejsza. Niech raz na zawsze szlag trafi tą stara generację konsol. Na Xboxie to chyba działa w 25 klatkach na sekundę. Mam nawet wrażenie, że gorzej niż jedynka. A po ograniu Risinga to boli podwójnie. Sprawa druga, to był przede wszystkim tutorial. A już samo początek daje do zrozumienia, że będzie to raczej gra eksploracyjno-logiczna niż nastawiona na walkę( która i tak w porównaniu do Risinga ssie). No i dalczego ja w momencie ataku wroga próbuje wychylić lewy analog i wcisnąć X na padzie? Tak czy inaczej biorę na premierę. Bez przesady Jest 30 klatek, jest na pewno lepiej niż LOS1 jeśli chodzi o animację. Ale wiadomo 60 fps na PC robi wrażenie. Japończycy potrafią zrobić gry ładne i "płynne" np; Ninja Gaidem. Bayonetta (Xbox360). Natomiast "Europa i Ameryka" stawia tylko na "grafikę", płynność jest już mniej ważna (przeważnie). Wolę bardzo ładną grę i 60fps niż super śliczną ale w 30fps (lub gorzej np; LOS1). Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 14 lutego 2014 Opublikowano 14 lutego 2014 W końcu recka, w której widać cokolwiek z gry (w przeciwieństwie do CDA) http://www.hobbyconsolas.com/sites/default/files/users/Daniel%20Acal/6_0.jpg Zna ktoś Hiszpański? Przy okazji została ujawniona lista trofeów LINK - wynika z niej, że w końcu doczekamy się sklepiku, będzie też czego szukać po etapach - łącznie 90 gemów, będą też poukrywane artworki. No i kolejne mrugnięcie okiem w stronę fanów czyli "Cook a chicken in the old style" Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 15 lutego 2014 Opublikowano 15 lutego 2014 W takiej Castlevanii brak 60 fpsów w ogóle jakoś mi nie przeszkadza. Nie przeszkadzał nawet w DmC, w którym nacisk jest położony w 100% na walkę a nie eksplorację jak w pierwszym LoS ( ). Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 W końcu recka, w której widać cokolwiek z gry (w przeciwieństwie do CDA) http://www.hobbyconsolas.com/sites/default/files/users/Daniel%20Acal/6_0.jpg Zna ktoś Hiszpański? Przy okazji została ujawniona lista trofeów LINK - wynika z niej, że w końcu doczekamy się sklepiku, będzie też czego szukać po etapach - łącznie 90 gemów, będą też poukrywane artworki. No i kolejne mrugnięcie okiem w stronę fanów czyli "Cook a chicken in the old style" W tym magazynie( powołując się na NeoGaf), gra dostała 95/100. Przeglądając główny wątek na gafie o nowym LoS2, ludzie piszą o innych pismach z Węgier i Francji też wystawiające noty po 9/10. Co w grze nie gra a co błyszczy, o tym się pewnie dowiemy za tydzień. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 (edytowane) Aktualne oceny to: Video Gamer (french magazine) ->17/20Play Mania (spanish magazine) -> 95/100Pelaaja (finnish magazine) -> 9/10Gameinformer 6/10Edge 4/10 Ten Węgierski magazyn dał 8,5 CD Action 5+ Nowy, bardzo fajny filmik z IGN ukazujący sporo rozgrywki, przeciwników, jak i drzewka umiejętności, wygląda nieźle http://www.youtube.com/watch?v=wP3hvSe28ww Ja tam i tak biorę na premierę, czekam tyle lat to samemu chce się dowiedzieć jaka ta gra jest naprawdę Edytowane 16 lutego 2014 przez Sowaa Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Skąd takie skrajne oceny? Chyba ktoś kogoś tutaj nie lubi xD. Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 16 lutego 2014 Opublikowano 16 lutego 2014 Skrajne oceny wynikają z podejścia do nowej Castlevanii i oczekiwań jakie zostały w okół niej wykreowane. Niektórym recenzentom tak bardzo zepsuły zabawę niezbyt udane nowości w postaci sekcji skradankowych, czy większe nastawienie na eksplorację niż walki, że oceny mocno poleciały w dół. Jeśli ktoś podszedł do gry, próbując ocenić ją jako całość a nie tylko skrytykować nieudane sekcje zauważał pieczołowitość z jaką wykonano lokacje i inne plusy, o których przekonamy się gdy gra wyląduje na sklepowych półkach. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.