Skocz do zawartości

Castlevania: Lords of Shadow 2


mr_pepeush

Rekomendowane odpowiedzi

Eksploracja też została mocno nakreślona w pierwszym LoS, więc dalej nie rozumiem tych robieżności.  Dla mnie wygląda to jednoznacznie skoro bardziej niszowe serwisy wystawiają grze prawie  maksymalne noty a te mainstreamowe dają oceny typowe dla współczesnego crapa.

No jeżeli dla Ciebie, nic nie znacząca cyferka z mainstreamowego portalu jest najważniejsza, to Twoja sprawa. Widziałeś Ty kiedykolwiek grę - crapa na oczy?

Odnośnik do komentarza

Recenzję Edge miałem okazję przeczytać w całości (mam skany), pół recenzji skupia się na bezsensownej krytyce systemu walki (która przecież w jedynce była praktycznie taka sama), że to marna kopia God of War. Następnie recenzent przechodzi do tyrady nad wspomnianymi sekcjami, a całość kwituje zdaniem o słabiutkiej grafice rodem z PS2. W recenzji brak jakichkolwiek szczegółów czy chociażby próby dostrzeżenia pozytywnych aspektów, stąd też moje zdanie o podejściu recenzentów jest aktualne.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Świat oszalał - krytykować grę z tej serii za sporą dawkę eksploracji : /

Świat oszalał już dawno temu i tyczy się to praktycznie wszystkiego.

 

Co ciekawe, twórcy z Hiszpanii już przed premierą głosili, że chcą przenieść w jak najwierniejszy sposób mechanikę i zabawę z "Symphony of the Night" w świat dzisiejszych gier. To że w grze istotną role odegra eksploracja i zagadki platformowa - logiczne, też było wiadomo przed premierą. Jeżeli przykładowo w jedynce, proporcje rozkładały się w 60>40 na korzyść walki, tak teraz ma być na odwrót. Więcej myślenia, mniej walki. O tym też było wiadomo, bo deweloperzy o tym mówili. To, że sekcje skradankowe bedą ssać, dowiemy się niedługo, jednak już z samej podrecenzji CDA, wynika, że Hiszpanie dostarczyli tego, co obiecali i że gra bardziej przypomina miks Darksiders i Zeldy niż Ninja Gaiden i Risinga. Za to należałoby tę grę ocenić, na podstawie zapowiedzi i obietnic, a nie swoich chorych założeń, których nigdy w grze nie miało być. To działa też w drugą stronę. Recenzenci powinni ostro zjechać te wszystki tasiemce, gdzie wydawca obiecuje cuda na kiju, których w rzeczywistości w grze nigdy nie miało być( patrzy nowy CoD, BF3). Tak się oczywiście nie stanie z wiadomych powodów. Jednak krytykowanie gry za położenie nacisku na eksplorację i zagadki, które stanowią podstawę mechaniki gry( tylko dlatego że są, poziomu tych elementów nikt nie oceniał), świadczy o niekompetencji osoby renezującej i jej marnej wiedzy. Moża takie rzeczy jechać w momencie jak są źle wykonane, frustrują, czy mają błędy techniczne. Ale za same założenia twórców, którzy tak grę skonstruowali jest po prostu idiotyczne. Też mogę powiedzieć, ze twórcy Risinga dali plamę, bo położyli podstawę gry na walkę, a nie na znajdźki. Takie osoby powinny być zwolnione, za wprowadzanie ludzi w błąd.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jedynka wygrała u mnie jeszcze z jednego powodu: walk z bossami a zwłaszcza z Carnillą i tymi dwoma wampirami przed nią. Także za zróżnicowanie i design poziomów. Skoro w LoS2 wracają do klimatów Symphony of the Night ( :wub:) to raczej więcej zamków i gotyckich miejscówek. Poprzednio zrobili ukłon w stronę 8- i 16-bitowych części.

Odnośnik do komentarza

Ludzie już w grę grają. Na neogafie w oficjalnym wątku wiara zadowolona, można przeczytać, że nowy Lords of Shadow 2 to prawdziwe " Symphony of the Night 2". A to już wystarczy za rekomendację. Jedynie co w grze nie gra( ale to i tak bardziej kwestia gustu niż źle wykonanego elementu), to skradanie i umiejscowienie gry we współczesności.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Po kilku h gry moge powiedziec, ze jak komus przypasowala jedynka to dwojka jest rownie dobra. Czuc power Draculi, nie ma jakos duzo biegania we wspolecznosci bo gra nas co chwile rzuca do latania po "przeszlosci". System walki nie ma wiele ulepszen, a wiec jest ok. Skradankowe elementy moga byc ale dupy nie urywaja. Design miejscowek miazdzy jaja. Gra jest bardzo brutalna (wyrywanie serc obecne).

Odnośnik do komentarza

Specjalnie dałeś same najgorsze oceny, czy jak? :D

Dam trochę większą listę ocen co by nie było tak smutno:

 

gametrailers.com 8.3

es.ign.com (Spain) 7.9

ign benelux 8.3

officialplaystationmagazine.com  8

PlaystationUniverse.com 9

GamesBeat 8

psx-sense.nl 8.0

theaveragegamer.com Great

gamepro.de 85 / 100

videogameszone.de 79 %

thisisxbox.com 90 %

games-news.de 84 / 100

onlysp.com 8 / 10

jeuxactu.com  17 / 20

multiplayer.it 7.3

videogiochi.com 7.5

gameswelt.de 7.5 / 10

pushsquare.com 7 / 10

kritikanstvo.ru 8 / 10

gamezilla.komputerswiat.pl 7 / 10

lesnumeriques 4 / 5

gameblog.fr 4 / 5

gamestar.de 80

gamekyo.com 7 / 10

CVG 8

heavy.com 9/ 10

thearabgamer.com 8.5 / 10

insidegamingdaily.com 7.5 / 10

venturebeat.com 80 / 100

gamesided.com 8

joystic.com 4 / 5

play3-live.com 17 / 20

EGM 7.0

gamespot 7

Bgamer review: 9.0

Pelaaja(Finnish magazine): 9/10

Gamereactor(Swedish mag): 8/10

baziwood 95 / 100

vidoe-games aktuell 81/100

video-gamer (french magazin) 17/20

jeuxvideo.com 16 / 20

maniac 85 / 100

gamas 80 / 100

gameininformer 6 /10

edge 4/ 10

Edytowane przez Sowaa
Odnośnik do komentarza

Ciekawostka dotycząca osoby recenzującej grę w serwisie Kotaku. Sekcja skradankowa z bossem, pt.: " Agreus" zajęła recenzentowi 4 godziny. Tymczasem osoby już grające przechodzą ten etap przez 15-20 minut. Rekordzista na YT ogarnął to w 2 minuty.

 

Co ciekawe etapy skradankowe dostają najwiecej po (pipi)e, że niby czasochłonne i irytujące. Według graczy wypowiadających się na forach są one do pokonania w kilka minut, bez żadnego powtarzania.

Edytowane przez Marian446
Odnośnik do komentarza

Wczoraj pooglądałem trochę streamów z gry i po prostu nie wierzę. Jak oni w ogóle mogli wpaść na taki pomysł, aby książę Dracul, postać potężna, chowała się jak tchórz? Jaki sens mają te wszystkie etapy skradankowe? Po prostu parodia. Nie mieli pomysłu na grę, chcieli ją niepotrzebnie pociągnąć? Przecież projekt zamku Draculi zrywa beret. O co im chodziło? Konami nie dało wystarczającej kasy na produkcję? Jakby cała gra, trzymała poziom tego Gotyku, walki, przebiłaby jedynkę.

Odnośnik do komentarza

Ja już mam :) Strasznie fajny początek i wprowadzenie fabularne. Drzewko umiejętności rozbudowane, cieszy w końcu mapka :) Sporo znajdziek w niszczalnym środowisku, cóż na początku sekcje skradankowe są uzasadnione, zobaczymy jak będzie z tym dalej. Marian Ty nie psuj sobie zabawy oglądając urywki, tylko kupuj, recenzja Kaliego jeszcze mocniej powinna Cię przekonać.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem za co te oceny ponizej 8 sa. Gram dzisiaj caly dzien i oderwac sie nie moge, fakt, miejscowki w swiecie wspolczesnym troche niedomagaja przy zamczysku z przeszlosci, ale im dalej tym lepiej, system walki miodzo, sporo eksploracji, swietna historia, ciekawi npce, no i te walki z bossami, moze nic innowacyjnego, ale cutscenki jak Gabriel ich masakruje ...

 

tumblr_inline_mjk3wzWTtD1qz4rgp.gif

 

Do designu rowniez nie moge sie przyczepic (no moze poza jednym rodzajem demonow w miescie odzianych w t-shirty xDDD, no ale fabularnie ma to sens).

 

Voice acting pierwsza klasa, ale po LoS mozna sie bylo tego spodziewac.

 

Poki co wg mnie pod kazdym wzgledem bardziej doszlifowane dzielo od LoS 1. Recenzenci chyba kopert nie dostali albo odlozyli gre po przegraniu 2 godzin, bo nie wierze ze takie tasiemce jak CoD BF czy Fifa zbieraja zawsze za(pipi)iste oceny a taka solidna rzemieslnicza robota jest okreslana mianem sredniaka przez wieksze serwisy.

 

PS. Przedstawienie w teatrze, bardzo fajna koncepcja, ciekawym czy dalej bedzie jeszcze cos podobnego.

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 8
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...