Paliodor 1 817 Opublikowano 20 lipca 2012 Opublikowano 20 lipca 2012 Horror to jest to co zrobili z tej fajnie zapowiadającej się serii. Szkoda gadać, a był taki duży potencjał, no ale wiadomo $$$$$$ najważniejsze. Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 24 lipca 2012 Opublikowano 24 lipca 2012 Najlepiej nie traktować tej gry jako horror i będzie dobrze Oglądając powyższe screen'y mam uczucie deja vu. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 24 lipca 2012 Opublikowano 24 lipca 2012 Nie podobają mi się te nowe stworki, przecież to do nekromorfów nie podobne. Widocznie nawet wygląd przeciwników nie będzie mógł nas przestraszyć... Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 24 lipca 2012 Opublikowano 24 lipca 2012 To tylko jeden z nowych przeciwników. To są ludzie, którzy jedli zwłoki Necromorphów. Nazywają się Feeders. Odnośnie eksploracji: Papoutis explains it like this: "Think of the game having a variety of hubs, and then there are spokes that come off those hubs. Some are required for your alpha path or your A to Z progression through the game." However, other choices are optional. "You might find an audio, video or text log that motivates you to go find this place; you might be just exploring because you want to see what’s over in that corner of the world and find an interesting-looking door that could lead to a dungeon, so to speak, of stuff to do," he explains. "There will be other paths available through the game just for you to go out there and find, and figure out what’s going on." Part of this more open design is due to the new co-op option. "The idea is we want to let players experience more," says Papoutis. "Now that we’ve added co-op, it’s really important that there’s a lot of game for you to go and play with. There’s a lot of motivation that we hope drives the players to go explore the world and see what’s around. There are a lot of motivators in Dead Space 3 that are really going to promote a sense of exploration and getting off the beaten path." One areas this will impact though appears to be the scares according to Papoutsis. "When you choose to go off the rails and explore stuff off the A to Z path, now you’re into an area that’s not that tailored, scripted, authored experience because we don’t know you’re going to be walking through this door at this exact moment, like in Dead Space 2. So it is a little bit different, but the trade-off is we’re allowing players to experience more game, and experience it with friends. And hopefully that trade-off is a good one for players." However, says Papoutsis, "If somebody chooses to just jump into single-player and play it A to Z and not do any of the beta content, they still have that very tailored experience that they have come to expect." Despite the open world the scares are still there. "That feeling of dread and claustrophobia? That can be derived from the elements out in the cold, he explains. "When you have a white-out condition, you can’t see what’s in front of you, now you can have enemies coming out of the mist at you, or popping out of the snow at you. So you can create that, even in an open area. That’s one way we’re gonna do it." Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 6 sierpnia 2012 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Ciekawi mnie czy EA polska pokusi się o lokalizacje kinową Ds3,wiem że angielski w dead space'ach nie jest trudny ale zawsze z napisami polskimi gra się przyjemniej Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 6 sierpnia 2012 Opublikowano 6 sierpnia 2012 mogli by dać. niektóre text logi nie są takie jasne jak się nie zna perfekt ang Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 7 sierpnia 2012 Opublikowano 7 sierpnia 2012 Dokładnie Tylko znając EA POLSKA to o napisach można pomarzyć Cytuj
Ken Marinaris 374 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Znowu skazuja dobra serie na pastwe casuali, zeszmacenie, ostatecznie wymarcie. Nie sadze, by przyszly wizerunek gra zawdzieczala Visceral, raczej EA ze swym glupkowatym nastawieniem typu "Reklamowac ile wlezie, sprzedac jak najwiecej, a na koniec wepchnac za grosze kazdemu kto nawet nie chce w to grac (PSN+) ". Tylko tak dalej panowie, Sega ze swa "genialna" strategia marketingowa zaczyna juz dogorywac. 4 1 Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Nie wiem czemu ktoś dał Kenowi minusa jak to co pisze to sama prawda Szkoda patrzeć co zrobili z tej dobrze zapowiadającej się serii. Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Mamy chyba jakieś inne słowniki gracza, bo oglądając gameplaye które wkleił Voytec. Nie widziałem absolutnie nic co by miało przyciągnąć casuala do kupna tej gry. Szczególnie jeżeli poziomy trudności będą co w poprzednich częściach to faktycznie CASUAL pełną gębą. Zresztą nieważne, obejrzałem sobie piąte przez dziesiąte (żeby nie spoilerować) i wygląda świetnie. Plus wczorajszy trailer i jestem podjarany jak przed drugą i pierwszą częścią. Stary, dobry, klimatyczny Dead Space - z na szczęście nie obowiązkowym co-opem. Tylko w gameplayu z E3 było za dużooo strzelania (może jakaś pojebana sekcja na pokaz akurat). A crafting broni jak najbardziej na plus, podoba mi się tworzenie. Jeżeli tylko przesuną Bioszoka z lutego to leci pre order na DS3. A może nawet jak nie przesuną to łyknę Ded Spejsa. 2 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Heh pokazali sekwencje przedzierania się przez "kosmiczne śmieci" wygląda to niemal identycznie jak w dwójce. Crafting broni można zaliczyć na + . Sama gra mnie ani nie grzeje ani nie ziębi może łyknę jak stanieje zadem materiał czy info do tej pory nie przekonał mnie by w ogóle rozważać zakup w okolicach premiery. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Ten coop to działa na takiej zasadzie, że nie mając partnera gra z nami bot czy jesteśmy sami? Bo obiło mi się o uszy że raczej to drugie, ale to przecież na pewno w jakimś stopniu zmieni niektóre etapy. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Gramy sami. Drop-in drop-out polega tutaj na tym, ze moze w kazdej chwili dolaczyc do ciebie kolega i przy najblizszym checkpoincie zaczynacie grac razem. Oczywiscie mozesz w ogole grac offline i tak jak w wyborze w multi LBP2 wybierasz na poczatku czy grasz sam czy pozwalasz zeby ktos dolaczyl. Jednak nawet jak grasz sam to mozesz wejsc w menu i pozwolic na dolaczenie sie innych. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Będą dodane tylko dodatkowe dialogii między Isacc'iem i tym ziomkiem. Dla fabuły będzie raczej duchem. Poziomy będą zbudowane tak, że będzie więcej niż jedna ścieżka prowadząca do kolejnego checkpointu. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Opublikowano 16 sierpnia 2012 Nie tylko, maja byc inne cutscenki. Efekt koncowy bedzie taki sam jak w singlu, ale tam gdzie np jest scenka gdzie Isaac wchodzi do windy sam, z tym kolesiem wyglada troche inaczej. Przy wejsciu dopier.dala sie od razu do Clarka i do niego gada. Troszke beda sie roznic Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Na gamescomie przekonaliśmy się, że Dead Space 3 wcale nie zrywa z korzeniami serii. Isaack Clarke ponownie trafi do klaustrofobicznych korytarzy. Teraz wyposażony także we własnoręcznie opracowaną broń. http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=8483 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 21 grudnia 2012 Opublikowano 21 grudnia 2012 (edytowane) nie wiem czy pamiętacie, ale w DS2 HardCore był najtrudniejszym poziomem trudności, który pozwalał tylko na 3 Save'y w całej grze. tutaj okazuje sie, ze jest to male piwo, bowiem HardCore to tylko łatwy brąz, a do dyspozycji dochodzi jeszcze dwa, czyli całość wypada tak: Aren’t You Thankful? Complete the game on Hardcore Mode. Survivalist Complete the game in Pure Survival Mode. Epic Tier 4 Engineer Complete the game in Classic Mode. tylko, ze te trofea sa bardzo podobne do tych z DS1, DS2, takze najwyrazniej sie komus kolory pomylily, a szkoda, bo mogłaby by byc zacięta walka... a tak to obejdzie sie bez partnera, tak sadze czyli poprawnie będzie: < < . http://www.ppe.pl/ne...ad_Space_3.html Edytowane 21 grudnia 2012 przez MEVEK Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 21 grudnia 2012 Opublikowano 21 grudnia 2012 (edytowane) zglitch.uje sukę i będę pisał, że platyna jest 5/10 8) się nie mogę doczekać tej gry, bo poprzednie odsłony były przynajmniej wyje,bane w kosmos (dosłownie i w przenośni) Edytowane 21 grudnia 2012 przez Kalinho_PL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 grudnia 2012 Opublikowano 21 grudnia 2012 zglitch.uje sukę i będę pisał, że platyna jest 5/10 8) się nie mogę doczekać tej gry, bo poprzednie odsłony były przynajmniej wyje,bane w kosmos (dosłownie i w przenośni) Po Eurorze wiadomo, ze tez bedzie wyje.bana w kosmos Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 stycznia 2013 Opublikowano 15 stycznia 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MlIJh-Ex6Zk (pierwsze 20 sekund) Gdzie tu niby jest Frostbite? Bylo kiedys glosno, ze DS3 jest na FB 2.0, a wikipedia mi mowi ze DS3 tak samo jak DS2 jest na Visceral Engine. Strasznie nie lubie jak w przeciagu jednej generacji dana seria przeskakuje na inny silnik. Szczegolnie, ze DS2 ma tak genialne oswietlenie. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 15 stycznia 2013 Opublikowano 15 stycznia 2013 (edytowane) brakuje trybu hardcore(powinien byc wytłumiony na dole i czekać na ukończenie gry, by nastepnie sie aktywowal, o ile dobrze pamietam)! czyzby cos sie zmienilo? p.s kto kupuje w premiere? chcialbym miec jako taki obraz, kogo atakować ewentualnie na co-op'a Edytowane 16 stycznia 2013 przez MEVEK Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.