Gość Szprota Opublikowano 9 lutego 2013 Opublikowano 9 lutego 2013 chociaz moze ktos wpadnie na jakis glitch wkrótce i nie bedzie az tak zle I co to by było za wyzwanie przejść hardcore z glitchem(o ile by "powstał")? Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 (edytowane) powtórzę sie raz jeszcze, ze to był, jest żart co oznacza przymknięte oczko - > o takie kolejna rzecz, która mnie cieszy to zmieniony chapter demowy - ten udostępniony przed premiera gry, dzieki czemu nie odczuwamy tego samego (Deja Vu), zupełnie jak w Portalu 2 zmieniono i dodano cut-scenki fabularne, oraz dodano kilka elementów: - po wypadku hełm jest uszkodzony i nie chce sie założyć, - spada nam temp. ciała w związku z czym musimy korzystać z ognisk by sie ocieplić. na razie tyle.. Edytowane 10 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 Dzisiaj ja dorwię swoją kopię DS3, jako, że poprzednie odsłony mnie nie zawiodły (łącznie z Extraction) to liczę na solidny tytuł i dobry klimat z o wiele większymi możliwościami niż w poprzednich odsłonach. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 co do glitchy to aktualnie można: - mieć nieskończone ammo - kopiować save na pendrive i wgrywać go gdy zginiemy w trybie HC - duplikować oraz farmić w w nieskończoność itemy kolejna platyna, która mogła być mega trudna a okazuje się być banalna ;/ silnik gry jednak nie został naprawiony i mamy te same błędy co w części pierwszej. Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 To nie używaj tych gliczy? Będziesz miał przyjemność z tego że wbiles platyne na gliczach? Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 musze przyznac, ze pozimy ponad Hard, sa bardzo trudne i przyznaje sie, iz nie dałem rady grac tak dalej Solo. zmieniłem na Hard, bo bez co-op'a ni rusz w przód - seriously Cytuj
Gość Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 Narazie mam początek zabawy i czuć zdecydowanie na co innego położony środek ciężkości w DS3. Póki co jawi mi się to jako rasowy action-shooter w realiach przyszłości i w sumie z nastawieniem pozytywnym do takiej koncepcji można łykać śmiało bez ryzyka zawodu. Przynajmniej takie pierwsze wrażenie w moim wypadku DS3 wywołał. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 To nie używaj tych gliczy? Będziesz miał przyjemność z tego że wbiles platyne na gliczach? rozumiesz różnice między poziomem trudności platyny a poziomem trudności gry? jak nie, to proszę nie prowokuj mnie to wdawania się z Tobą w dyskusję. Cytuj
darkknight 54 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 I pewnie dlatego beda bardzo rozne oceny trudnosc , tak od 5(od oszustow) do 9 (dla grajacych bez kantow) Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 jeżeli będę miał grac solo na hc to na pewno ocena będzie wyżej niz 10(10+), w innym wypadku 9. nie wiem, jak wy, ale ja używam caly czas jednej broni z pre-ordera - karabinek + shotgun = i nie ma mocnych Cytuj
madafakaz 2 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 nie wiem, jak wy, ale ja używam caly czas jednej broni z pre-ordera - karabinek + shotgun = i nie ma mocnych ja całą grę przechodziłem z kombinacją rewolwer+shotgun z acid bath , też nie było mocnych Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 (edytowane) Mevek - dobra gra?? wiesz... ja nie jestem wymagającym graczem. biorę, co uważam za dobry produkt, a ten nim jest w mojej opinii. na początku bylo bardziej klimatycznie, bo akcja działa sie na statku(ala DS1), teraz juz dotarłem na planetę, gdzie jest duża przestrzeń i nie czuć już tak tego zdawkowego strachu. gra teraz podażą czysto w kierunku akcji(ala DS2) + jakieś puzzle od czasu do czasu, ale nic specjalnego. mi sie nigdzie nie spieszy, gram powoli i sie satysfakcjonuje tym, co jest. na minus wychodzi ten sam silnik, jak ktoś już wspomniał, sa te same błędy np. jak wrócisz do windy, bądź poprzedniego pomieszczenia to potwory sie cofają i uciekają, nie podążają, za tobą, co ułatwia rozgrywkę i można sie przyczaić spokojnie, zapalić(niepalący) co z tym co-opem ? ktoś coś próbował, jak sie gra - bo w temacie online posucha !? Edytowane 10 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
dzialkowiec 35 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 (edytowane) coop uważam za bardzo dobry, zagadki są coopowe (np jeden coś otwiera a drugi go musi osłaniać)- na plus jest to, że grając postacią 1 (hostując) w niektórych misjach widzimy zupełnie inaczej niż partner grający postacią 2 Uważam to za, super smaczek Ja widze brud i syf, a partner w coopie zupełnie co innego. W coopie oczywiście jest łatwiej i mniej strasznie. W coopie także inne są trochę cutscnecki oraz QTE. Jeśli ktoś chce zebrać wszystkie skafandry oraz wszystkie znajdźki, musi niektóre przynajmniej misje zagrać w trybie współpracy. Edytowane 10 lutego 2013 przez dzialkowiec Cytuj
Barney 1 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 Początek klimatyczny mniej więcej wyjaśnienie po co i dlaczego. pożniej troszke w kosmosie i na razie tu jestem na statkach wrakach. Do tej pory wszystko to samo plus parę ulepszeń w ekwipunku. Grafa bardzo dobra, świetne efekty. Coop nie zagram mam niestety z wypożyczalni a online passa nie kupię. Ogólnie wrażenie pozytywne. Spokojnie polecam brać i grać. Dobra na lutowe wieczory. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 10 lutego 2013 Opublikowano 10 lutego 2013 (edytowane) musze przyznac, ze pozimy ponad Hard, sa bardzo trudne i przyznaje sie, iz nie dałem rady grac tak dalej Solo. zmieniłem na Hard, bo bez co-op'a ni rusz w przód - seriously Ja dzisiaj przeszedłem całą grę na Immpossible. 20 godzin gry. Końcówka to jest istna masakra. Bez rakietnicy lepiej nie podchodzić. O ile pierwsza połowa jest nawet w porządku, tak w końcówce jest stanowczo za dużo walk. Praktycznie w każdym pomieszczeniu wyskakują na nas kolejne fale przeciwników. Moim zdaniem na bronie nie ma reguły. Są lepsze i gorsze. Ja polecałbym klasycznego Javelin Guna. Wbijamy w przeciwnika dwa stalowe pręty i odpalamy ładunek elektryczny. Po ulepszeniu, wszyscy padają bez problemu. Co do mikro-transakcji to nie ma to żadnego wpływu na rozgrywkę. Dzieciaki niepotrzebnie tyle hałasu narobiły przed premierą. Pod koniec gry ma się tyle materiałów, że można zrobić całą masę broni. Nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Nawet te płatne ulepszenia do botów nie mają większego sensu bo wyszukiwanie idzie szybko i sprawnie. Jedyna ciekawostka warta uwagi to moduł głosowy dla botów. Edytowane 10 lutego 2013 przez rkBrain 1 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 powiedzcie mi o co chodzi z tym robocikami pod klawiszem Góra, znalazłem miejsce impulsu położyłem go i nic ? o co b ? Cytuj
Gość Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 @up: Według deskrypcji wykrywa surowce i zrzuca je do mostka. Ja mam za sobą 5 chapterów i podtrzymuję póki co opinię, że jeśli odpuści się betonową postawę a'la "Chcę Dead Space horror po raz trzeci i koniec" i otworzy się na mały na powiew świeżości w serii - można się naprawdę dobrze bawić. Osobiście, po zaliczeniu 1 i 2 części właśnie po "trójce" oczekiwałem, iż bedzie nastawiona bardziej na akcję i nie zawiodłem się. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 (edytowane) rkBrain a gdzie znajde tego javelina - znaczy sie modul w tej czesci ?bo z poprzedniej czesci bron mi sie strasznie podobala. na dzis juz koniec grania. jestem w 14 chapterze a rano musze wstac do szkoly z mlodym gra wciagnela mnie jak bagienne bloto, gra sie swietnie, a juz niedlugo licze na co-opa z wami Edytowane 11 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 (edytowane) powiedzcie mi o co chodzi z tym robocikami pod klawiszem Góra, znalazłem miejsce impulsu położyłem go i nic ? o co b ? Po prostu puszczasz go w odpowiednim miejscu a po 10 minutach pojawia się przy ławeczce z materiałami. Ja podczas gry znalazłem 3 (można mieć w sumie 5) i cyrkulacja była tak duża, że praktycznie co chilwa dostawałem nowe materiały. Ich status możesz sprawdzić pod Selectem, ostatnia zakładka. Javelina można pod koniec gry zrobić. Zarówno schemat jak i odpowiednia część znajdują się chyba w 16 rozdziale. Chyba. Teoretycznie części można stworzyć samemu ale nie wiem jak to działa. Wydaje mi się, że dopiero po podniesieniu konkretnej części można tworzyć jej duplikaty. Po uzbieraniu wszystkich tekstów Unitologów można tworzyć ulepszenia +3/+2 do statystyk. HINT: Nie zapominajcie o sprzedawaniu ulepszeń/upgrade'ów. Od połowy gry znajduje się już ich tyle, że i tak nie ma co z nimi zrobić. Z resztą co chwila znajduje się lepsze wersje np. +2 lub +2/+1. Najlepiej sprzedawać te +2/-1, które zmniejszają obrażenia. PS. Ogólnie ten system ulepszeń to lipa. W rakietnicę możemy wpakować +4 do magazynków a pasek ani drgnie. Jak były 2 strzały tak są. Edytowane 11 lutego 2013 przez rkBrain 1 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 (edytowane) dzieki za info, na pewno skorzystam przy HC. a i tu pytanie, bo jak wiem juz skonczyles gre. da sie zacząć gre na HC w Klasycznym trybie Dead Space, czy to jest osobny tryb i nie można go powiązać z HC ? z góry wielkie dzieki do wszystkich: w którym chapterze jest PENG(trofeum) ? Edytowane 11 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
Krizz 541 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 Telemetry spike znalazłem wczoraj podczas pierwszej pobocznej misji (CMS Greely) w pokoju zamkniętym "power node'em" Cytuj
Timmy 1 801 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 (edytowane) Peng - chapter 14 jedna z pobocznych misji. Edit: "Isaac and Carver are left for dead on Tau Volantis and must make their way to the Terra Nova (main ship in space segment) where a group of fanatical unitologists have taken residence." opis pierwszego dlc który wisiał przez kilka minut na originie. Poskładajcie sobie pierwsze literki z nazw chapterów i zobaczcie co wyszło ;] Edytowane 11 lutego 2013 przez Timmy Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 Telemetry spike znalazłem wczoraj podczas pierwszej pobocznej misji (CMS Greely) w pokoju zamkniętym "power node'em" No tak ale klasyczny Javelin Gun może odpalać ładunki elektryczne. Ta część jest już pod sam koniec gry. dzieki za info, na pewno skorzystam przy HC. a i tu pytanie, bo jak wiem juz skonczyles gre. da sie zacząć gre na HC w Klasycznym trybie Dead Space, czy to jest osobny tryb i nie można go powiązać z HC ? z góry wielkie dzieki do wszystkich: w którym chapterze jest PENG(trofeum) ? Do klasycznego trybu przypisany jest poziom Hard. To są dwa odzielne tryby. Jest jeszcze do odblkowania Retro Mode ale nie wiem o co chodzi. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 11 lutego 2013 Opublikowano 11 lutego 2013 (edytowane) własnie znalazłem tego javelina i tym samym potwierdzam moje miejsce położenia coz... jeszcze nie zrobiłem, chyba nawet jednego pobocznego zadania. cały czas ide wg. fabuły i przygotowując sie na HC zadania poboczne zrobię sobie na easy xD Edit: na dziś juz skończyłem w 19ch(gdzie akcja wskoczyła na maksymalne obroty), by dokończyć sobie w jutrzejszej porze deserowej. ten javelin z paralizatorem to naprawdę kozak wśród kozaków - jak nie zabije strzałem to dobije prądem, miodzio, jak za czasów DS2. nawet na hardzie wszyscy padają, jak muchy, bez wyjątku. dla mnie mocna/dobra pozycja. o ile sie nie mylę to trafił sie nawet ester egg splinter cell'a. Edytowane 12 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.