nobody 3 504 Opublikowano 15 lutego 2013 Opublikowano 15 lutego 2013 A no to jest tego trochę np. wchodzisz do pokoju, czysto, chcesz otworzyć drzwi, nagle za twoimi plecami wyskakuje nekromorf i zaczyna cię bić (pipi)a, chociaż tyle. <_< Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 16 lutego 2013 Opublikowano 16 lutego 2013 (edytowane) jeden jest w obrotowych dzwiach - nie dosc ze wchodzi nam za plecy to jeszcze ciezko go trafic jak sam zauwazylem to takich akcje nie ma za wiele, mozna je policzyc na palcach u jednej reki z innej beczki... DE3 to trzecia gra na swiecie ktora mnie zaskoczyla. 1 to silent hill, 2 to msg3 no i w koncu dead space ale o tym w spoilerze.. sprawa rozchodzi sie o tego wielkiego bosa w 12 chapterze ktory w koncu mnie wciaga i polyka a ja glupi czekam na game over - no bo skoro mnie wciagnal to to jest rownoznaczne z moja przegrana gdyz gdzies popelnilem blad badz czegos nie zrobilem. Chodzi wlasnie o ten moment.. raz ze to nie jest koniec gry tylko element fabularny, 2 po raz pierwszy w zyciu przyszlo mi walczyc z bosem w jego wnetrzu - naprawde kozak pomysl, szkoda tylko ze taki krotki, bo jak wiemy moglo byc o wiele lepiej Edytowane 16 lutego 2013 przez MEVEK Cytuj
QTF 8 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 (edytowane) ponad połowę gry przeszedłem z dopakowanym plasma cutterem planet cracker, późnej jednak postanowiłłem zamontować inny lower tool niż "obkręcanie".Jakież było moje zdziwienie kiedy chcąc z pozwotego wrócić do obkręcanego modułu, zobaczyłem że mi znikł... jak to możliwe gdy podmieniłem tylko lower toole nie zmieniając niczego innego??Ok, chciałem wymontować "obkręcanie" z podstawowego plasma cuttera, ale tylko jak to zrobiłem to mi znikł... Jak to jest możliwe do (pipi)y? Edytowane 17 lutego 2013 przez QTF Cytuj
estel 806 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 Bo owe obkręcanie jest normalnie niekompatybilne z Planet Crackerem. Spróbuj zrobić normalnego Plasma Cuttera i powinna być opcja zamontowania obkręcania. Ewentualnie jest niekompatybilne z Elite Framem. Nie jestem pewien. A szczerze to polecam zamontować tam Telemtric Spike. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 (edytowane) cholera, dziwna sprawa, ze może być niekompatybilna z elite framem... myślałem, że różnice są tylko i wyłącznie pomiędzy heavy i light framem...A odnośnie Telemtric Spike to mam go w połączeniu z line gunem - rozpierdala.... nie ma mocnych na taka kombinację!!!!Jeszcze jedno ktoś pisał że ststystyki ponad skalę nie wzractają, jednak zauważyłem że w przypadku gdy klip jednek z broni był na maksa zupgradowany to po dodaniu odpowiedniego noda jeszcze wzrósł. To jak to jest? Edytowane 17 lutego 2013 przez QTF Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 podwarunkiem ze umiescisz go w dolnej czesci broni to minimalnie wzrasta 1/2 mm w jego gornej, tak? Mam podobnie i nie zauwazylem by dzialalo w 2 strone. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 (edytowane) podwarunkiem ze umiescisz go w dolnej czesci broni to minimalnie wzrasta 1/2 mm w jego gornej, tak? Mam podobnie i nie zauwazylem by dzialalo w 2 strone. rzeczywiście dolna część broni, a konkretnie to telemetry spike(wzrosło z 96 do 104). Zapraszam wszystkich do co-op'a!! id macie, ciezko kogoś znależć, a niektóre momenty są cieżkie(sczególnie w pobocznych misjach). Edytowane 17 lutego 2013 przez QTF Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 17 lutego 2013 Opublikowano 17 lutego 2013 rzeczywiście dolna część broni, a konkretnie to telemetry spike(wzrosło z 96 do 104). Zapraszam wszystkich do co-op'a!! id macie, ciezko kogoś znależć, a niektóre momenty są cieżkie(sczególnie w pobocznych misjach). bardzo chetnie.. tym bardziej ze jeszcze nic nie gralem w co-opie. Jak grac to tylko z ziomalami Cytuj
QTF 8 Opublikowano 18 lutego 2013 Opublikowano 18 lutego 2013 dobra, jestem trochę confused...bardzo proszę Ciebie kolego MAVEK (lub innych którzy to rozkminili) o wyjaśnienie pewnej rzeczy. Wiem, że pytałem o to już 2 razy ale...no właśnie.Jak to jest do cholery, że clip może powiększać nam się w nieskończoność natomiast inne statystyki tylko do długości paska? A może inne, jak damage, też się zwiększają ponad skalę?Natrafiliście na źródła w necie mówiące o tym czy jest to wasza osobista obserwacja?Aha, zapraszam do co-op'a. Wysyłajcie zaproszenia na mój id!!! Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 19 lutego 2013 Opublikowano 19 lutego 2013 wciąż jestem offline po przeprowadzce, także lipa u mnie, jak na razie czekam na UPC(50mb) zauważyłem to przypadkiem bawiąc sie klipami przy swojej własnej, ulubionej broni. nie sprawdzałem, czy działa na innych. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 19 lutego 2013 Opublikowano 19 lutego 2013 no racja, tylko czemu klipy sie zwiększają a inne statystyki ponoć nie... oto jest pytanie. Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 19 lutego 2013 Opublikowano 19 lutego 2013 no racja, tylko czemu klipy sie zwiększają a inne statystyki ponoć nie... oto jest pytanie. Inne statystyki także się zwiększają. Po prostu wzrost amunicji najłatwiej zauważyć. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Dalszy los serii niepewny. Jak informuje serwis VideoGamer.com powołując się na pragnącą zachować anonimowość osobę związaną z produkcją serii, Dead Space 4 zostało skasowane a oddział developera, czyli studio Visceral Montreal, zamknięte. Informator serwisu stwierdził, że część czwarta była na etapie pre-produkcji - grupa osób z Montrealu pracowała nad prototypami i głównymi fabularnymi założeniami gry. "Czwórka" została skasowana, gdy okazało się, że Dead Space 3 nie dobije do prognozowanych wyników sprzedaży. Wysoko postawieni pracownicy Electronic Arts mieli odwiedzić kanadyjskie studio w zeszłym miesiącu, by poinformować o skasowaniu projektu i restrukturyzacji zespołu, która ostatecznie oznaczała zamknięcie Visceral Montreal. http://www.ppe.pl/news-21092-Przyszlosc_Dead_Space_pod_znakiem_zapytania.html Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 myślałem, ze to cos na temat tego strasznego DLC, ktore ma nadejsc w marcu, a tu takie info wow - jakoś sie zbytnio nie przejmuje tym. moze dlatego, ze sie zawiodłem na tej czesci. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 To już wiadomo skąd lokacje robione za pomocą Ctrl+c, Ctrl+v oraz masa 'fetch questów' w których trzeba zawsze przynieść 3 części jakiegoś śmiecia. Pierwsze 3 chaptery niszczą system i jest to materiał na GotY. Jednak im dalej tym więcej strzelania, masa dłużyzn i ogólnie średni shooter z bardzo dobrą oprawą A/V. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 taa, fakt.. początek jest świetny! z Prologiem zas towarzyszy mi takie male skojarzenie: ze to juz chyba jakiś trend, umieszczania Irlandzkich aktorów w dzisiejszych filmach, a teraz także i grach video. mi to nie przeszkadza, ale cos jest na rzeczy. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 marca 2013 Opublikowano 6 marca 2013 Na PPE napisano: EA zaprzeczyło informacjom podanym przez VideoGamer.com. Tak myslalem bo wydawalo mi sie to troche dziwne - w koncu Dead Space to zbyt dobra marka zeby tak latwo z niej rezygnowac, EA raczej tak latwo nie odpusci. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 11 marca 2013 Opublikowano 11 marca 2013 (edytowane) Ciekawe ile ukaze sie dodatkow fabularnych do gry i czy EA zdecyduje sie wydac jakas wersje rozszezona zwierajaca takie wlasnie dodatki. Edytowane 11 marca 2013 przez saptis Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Powolutku koncze Dead Space 1,Dead Space 2 ukończone. Czy zawiode się mocno na Ds3 skoro 1 i 2 baaardzo mi się podobały? Cytuj
Luk248 104 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Zaczeynasz od 2, potem jedynka a na koniec trójka? A śmiałes sie z mendrka ze mass effecta tak ogrywa. Ładnie to tak Cytuj
Gość Szprota Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 (edytowane) W DS2 było "poprzednio w Dead Space 1" więc cicho Edytowane 13 marca 2013 przez Lionel Cytuj
Gość suteq Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 To jest tyle warte jakbyś odpalił 3 sezon TWD i obejrzał "w poprzednim odcinku" czyli kurewa mniej niż zero. Takie coś ma sens tylko jeśli grałeś w poprzednią cześć i chcesz sobie przypomnieć. Zawiodłem się na Tobie Lajonel! Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Spoiler z końcówki świeżo wydanego DLC: Upon arriving in Earth space, everything looks fine, but you cannot contact your fellows down on the planet. Static happens, you see three Moons exit the planet (there is a fleshy looking appendage implying they are being created freshly from the planet itself). A moon slowly rises up in front of the cockpit of the ship as well, and the screen fades to black while Isaac and Carver scream. Ciekawe jak mieliby po tym ciągnąć dalej tą serię. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 13 marca 2013 Opublikowano 13 marca 2013 Spoiler z końcówki świeżo wydanego DLC: Upon arriving in Earth space, everything looks fine, but you cannot contact your fellows down on the planet. Static happens, you see three Moons exit the planet (there is a fleshy looking appendage implying they are being created freshly from the planet itself). A moon slowly rises up in front of the cockpit of the ship as well, and the screen fades to black while Isaac and Carver scream. Ciekawe jak mieliby po tym ciągnąć dalej tą serię. a tak wlasnymi slowami, jak bys to opisal, przeszedles ??? Cytuj
madafakaz 2 Opublikowano 14 marca 2013 Opublikowano 14 marca 2013 dodatek trwa ok godziny . szału nie ma i nie jest jakoś specjalnie strasznie. nie ma co się nastawiać na budowanie napięcia itp, zamiast tego co chwilę screamery. co do fabuły i zakończenia ogólnie to tak jak by dali nam true ending w formie DLC... Isaac i Carver uciekają, lecą w stronę ziemi, wpadają na jeden z trzech unoszących się nad nią księżycy i koniec. na dobrą sprawę dalej nie wiadomo czy przeżyją więc furtka do czwórki zostawiona. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.