Voytec 2 761 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 Stawiam na poczatek 2013. DS to kapitalna marka, obie czesci to perelki tej generacji, choc by nie wiem ile osob pisalo, ze DS2 stal sie shooterem, to godny nastepca jedynki. DS3 od pierwszego screena to must have. 1 Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 (edytowane) Wedle raportu EA gra ma wyjść do końca marca 2013 roku, także z pewnością pierwszy kwartał. Edytowane 1 czerwca 2012 przez Kre3k Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 It's everything you love in games, and your mom's gonna hate it. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 A ja apeluję o jak najszybsze wydanie Ded Spejsa Trzeciego po co ci DS3, skoro wciąż meczysz Maxia? może juz skończyłeś? heh.. taa na pewno... do tego jeszcze kilka premier przed nami w tym roku, wiec spokojnie... lepiej jest w spokoju, bez pospiechu skupić sie na jednym produkcie, zanim zacznie sie kolejny, dzięki temu dostarcza więcej przyjemności It's everything you love in games, and your mom's gonna hate it. w moim przypadku jest to... "(...) and your girfriend's gonna hate it " chociaż sama gra, jak mnie nie ma w domu o dziwo. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 Ma być uniwersalna amunicja i cover system. D: Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 2 czerwca 2012 Autor Opublikowano 2 czerwca 2012 Info z GI: •Co-op confirmed•No competitive multiplayer in DS3 •Now has universal ammo pickups •Cover system added •Unitologists pose a threat now,the screens look like they're shooting at isaac while hes taking cover •Co-Op will add new cutscenes and interactions between isaac and carver,"if you play single player you'll hear everything you need to hear to get the whole story." •"Dead Space 3 will have zero gravity space sections,dark corridors,and all the other things that made the series what it is" •New necromorphs called Fodder,feeders & something Visceral internally calls 'The snow beast' plus a huge 30 story tall centipede necro morph called the Nexus •Feeders are "what happens when a human isn't actually infected by a Swarm or by a Divider head,but by necessity ends up eating the flesh of a turned necro" •Icy Planet is called Tau Volantis, •Fodder transform into two different necromorphs depending on how you kill them •Ammo drops are more plentiful •They want DS3 to be less linear than 2&1;be able to explore large environments and find "unique beta missions" that aren't required to complete the main game •You can slap different guns together like a Plasma cutter/Ripper combo,Visceral didn't say "how exactly these weapon mods work" but GI noticed enemies drop Scrap metal and 'tungsten' now. Dead Space 3 has a Feburary release date,no specific day though Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 Premiery luty, no ok. Tylko na uniwersalna amunicja brzmi fatalnie. Ten podpunkcik za to na plus They want DS3 to be less linear than 2&1;be able to explore large environments and find "unique beta missions" that aren't required to complete the main game Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 5 czerwca 2012 Opublikowano 5 czerwca 2012 coś ten trailer podpowiada mi, ze zostałem wysłuchany i boos'owie zostali przywróceni, albo to tylko rozmiar przeciwników sie zmienił no i nie obawiam sie juz HTTC w tej czesci - Co-oP'eracja mowi sama, za siebie Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 czerwca 2012 Opublikowano 6 czerwca 2012 jak dla mnie ten gameplay ze świdrem wyglada dosyc chaotycznie, goscie sie miotają i ciężko w coś trafic, to dosyc charakterystyczna bolączka dla niektorych gier TPP, mogli dac jakis kawalek eksploracji i parcia do przodu z wyskakujacymi wrogami, a nie kiszenie sie na "arenie" ze świdrem, mimo ze DS mnie interesuje to ten chaos mnie zniechęcił Cytuj
estel 806 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Czuje sie troche rozczarowany. DS1 zabijal klimatem, doslownie musialem robic przerwy co 30 min i dlatego gierke przechodzilem kilka tygodni. 2 byla duzo mniej stresujaca ale rozne ulepszenia w gameplayu powodowaly ze nie moznabylo oderwac sie od konsoli, wiec szpila zaliczylem w dwa wieczory. Liczylem, ze 3 wroci klimatem do 1 wraz z usprawnieniami z 2. Wprowadzenie uniwersalnej amunicji, ktorej i tak zawsze bylo pod dostatkiem (mowie o poziomie hard, a nie hardcore) i dodatkowo jeszcze cover systemu sugeruje, ze 3 bedzie bardziej nastawiona na strzelanie. Nie mowie, ze gra nie bedzie miala swoich strasznych momentow, ale mimo wszystko spodziewam sie wiekszego nastawienia na akcje, a nie klimat zaszczucia. Szkoda troche. 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 http://www.youtube.com/watch?v=83qSiBcA7Yg Uncharted Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 Raczej Gearsy. Kooperacja zupełnie do tej gierki nie pasuje, o ile w pierwszej części bohater odezwał się chyba raz, tak tutaj już w tym krótkim fragmencie mamy sporo dialogów. Widać, że nawet EA to zauważyła, że stawianie na czysty horror zupełnie się w tych czasach nie opłaca i robią z tego grę akcji. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Okładka jak z Battlefielda. ): Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 No karrwa co to za biała okładka? To ma być horror czy bajka dla dzieci o kosmonaucie? Cytuj
cortezon 1 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 Okładka ani straszna ani ciemna a bajka dla dzieci niekoniecznie... Choć nie ukrywam że okładka DS3 do dwójki a tym bardziej do jedynki nie ma startu... Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 14 czerwca 2012 Opublikowano 14 czerwca 2012 (edytowane) rozumiem to, ze okładka ma prezentować/odnosić sie do zawartości, a ta ma rozgrywać sie na zmrożonej planecie Tau Volantis, ale biala, WTF? w porównaniu z pierwszym DS różnica jest kolosalna. cos mi sie wydaje, ze produkcja zmierza w inna stronę niz poprzedniczki ____ troche sie spóźniłem z tym porównaniem, ale taka jest prawda z ta okładką. mogli coś z co_op'a zarzucić, co na pewno dałoby lepszy efekt niz aktualna. Edytowane 14 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
adamst85 96 Opublikowano 15 czerwca 2012 Opublikowano 15 czerwca 2012 Mnie trochę boli, że jedna z najlepszych gier tej generacji idzie w kierunku Lost Planet. Na cholerę mi kolejne Lost Planet? Lubię LP ale Dead Space był wyjątkowy na tyle, że warto było to ciągnąć jako horror. Ale pożyjemy zobaczymy. Jak zachowają jakiś klimat z The Thing chociaż zaszczucia to git. Ale pytanie czy tam będzie osobno singiel i osobno coop czy kampania jak w gearsach ta sama? Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 16 czerwca 2012 Opublikowano 16 czerwca 2012 Początek tego filmiku po prostu MIAŻDŻY! The Thing aż się wylewa z ekranu! No ja pierdziele, masakracja, fajerwery, mózgoj.eb totalny! I ten ost, seria DS posiada jeden z najlepszych soundtracków w grach jakie słyszałem! A potem załącza się spier.dolony coop i czar pryska. Zamiast drugiego RE5 chciałem normalnego Dead Space'a, ;| Oh god, why? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 16 czerwca 2012 Opublikowano 16 czerwca 2012 Ja powiem wam tak. Wczoraj ogladalem caly odcinek GTTV, gdzie jest ten wlasnie gameplay i po DS3 chce takiego singla jak w DS2. Beda skrypty, everything was Uncharted, ale uwazam, ze w DS2 bylismy zaszczuci i bylo strasznie. Steve mowi, ze DS3 to bedzie ten Dead Space jaki pokochali fani, a w coopie sila rzeczy nie moze byc juz tak strasznie, skoro grasz z kumplem. Juz mam zaplanowane jak bede w niego gral i trzymam za DS3 kciuki. Bedzie dobrze Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 16 czerwca 2012 Opublikowano 16 czerwca 2012 (edytowane) standardowo - 1 przejcie samemu(odkrywanie fabuły, poznawanie wrogów, jak i nowych lokacji, jakieś smaczki, wszystko dla klimatu). następnie - z kumplem na sterydach(po wcześniej ukończonej fabule). Edytowane 16 czerwca 2012 przez 4 mE Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 20 lipca 2012 Opublikowano 20 lipca 2012 Beka z EA. Nie potrafią przyznać wprost, że zależy im tylko na kasie, a tej zarobić można więcej dzięki akcji. "Graczom podobała się ta nutka dreszczyku w poprzednich odsłonach, ale było to zbyt przerażające dla samotnego gracza. Wniosek był jeden - gracze nie chcą grać w to sami, chcą towarzysza. Dlatego teraz pojawi się kooperacja pełną gębą. Horror wciąż tu jest, po prostu ludzie czują się pewniej, gdy nie są sami. Osobiście wolę oglądać straszny film z mężem przy zgaszonych światłach, niż samotnie w pełnym blasku lamp." http://www.ppe.pl/news-16840-Miele_Dead_Space_w_singlu_bylo_zbyt_straszne.html Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 20 lipca 2012 Opublikowano 20 lipca 2012 Horror? Gdzie tu horror? Jeśli da nich horror to nagłe wyskoczenie nekromorfa z jakiejś dziury to gratulacje dla nich. Już w dwójce klimat grozy był znikomy. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.