Skocz do zawartości

Dead Space 3


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szprota
Opublikowano

Zawsze update sklepu był w środy po 17. Dziwne ze tak wcześnie :D

Opublikowano (edytowane)

Faktycznie, juz wszystko jest na PSN. Damn it, demo wlasnie sie sciaga, ale ja i tak czekam az sie sciemni. Przynajmniej do tej 17-18!

 

W porowaniu do 1nki, czy chocby 2jki (gdzie horroru bylo troche mniej) 3jka wypada slabo jesli chodzi o zaszczucie czy horror, a przynajmniej to demo, poczatkowo bylo ok ale kiedy zaczalem wymieniac sie ogniem z potworami i kucac za zaslona czar prysl kompletnie.

 

Wiec mozesz spokojnie odpalac i o 1 w nocy, to i tak nie bedzie to samo uczucie co w przypadku 1nki :). Nigdy nie bylem entuzjasta tej serii ale 3jka oprocz grafiki to miernota straszna na tle poprzedniczek. O co-opie juz nie wspominam, latanie z jakims randomem ktory sie smieje podczas walk tez klimatowi nie pomaga.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano

No właśnie graficznie jest jakoś tak nijako. Szczególnie uśmiałem się na początku - uszy Isaca mnie zabiły swoją miernotowością :D Widoczki natomiast są cyckowe. Tempo gry zabija i nie wiem czy to wina tego a nie innego fragmentu gry czy też cały DS3 taki będzie. Cover system mnie rozbawił. Stworki do nas strzelają. W ogóle Necro wydają się być straszliwie szybkie i przez to często trafiają. Widać też, że tworzenie broni i upgradey będą miały ogromny wpływ na to jak łatwo/trudno będzie się nam grać. Pierwsze wrażenie: 7+/10

Opublikowano

pograłem coopa z jakimś niggasem, było dużo przyjemniej niż grając samemu, tylko czemu bał się iść pierwszy przodem? nie wiem.

 

atmosfery jak z 1/2 tu nie ma ale z osądami poczekam do fulla bo wiem że tam czekają na mnie fucked up shizy itp

 

jestem zadowolony z tego demka, bo brakuje mi porządnych gier pod coop a DS3 będzie do tego idealny, czekam na więcej mięcha

Opublikowano (edytowane)

Hmmm, co by tu napisac. Na razie crafting broni mnie nie rusza, jestem zwolennikiem PC i zdecyowana wiekszosc czasu nim kroje.

 

Odnosnie samego dema to znam ten fragment z 20 minutowego gameplayu, ktory oficjalnie opublikowali po Gamescomie. Jezeli chodzi o klimat to widac, ze DS3 bedzie chcial byc bardziej roznorodny od DS2 a tym bardziej DS. Czy to dobrze? Nie wiem, bo po demie tego nie stwierdze, a opublikowana tez Eudora to powrot do rdzennych klimatow serii.

 

XM napisal, ze wylewa sie klimat The Thing i to jest 100% prawda. Nie bylo snieznych klimatow wczesniej, a te sa zrobione super, widoczki piekne. Wystraszylem sie w tym demie raz, kiedy spotkalem pierwszego Necro. Fajnie, ze chociaz w ogole. Wczulem sie w gre maksymalnie jak moglem, ciemnosc w pokoju, sluchawki na uszach.

 

Hmm, jestem zwolennikiem oskryptowanych akcji bo Visceral potrafi je robic. Warunek mam jednak taki, ze musi byc to wywarzone dobrze. Niech wrzucaja takie akcje jak ta z wagonem, tylko nie co chwile oczywiscie.

 

Technicznie powiedzialbym, ze jest bardzo dobrze (snieg, oswietlenie itd) ale na poczatku dostajemy takiego babola jak glowa Isaaca, ktora jest slabo oteksturowana i wymodelowana (ubranie w sumie tez).

 

Co mi sie nie podoba? Coversystem i kucanie. Z tym rzucaniem sie to zobaczymy jak wyjdzie. Na poczatku w ME3 tez mi sie to nie podobalo, a potem tak sie przyzwyczailem, ze nie wyobrazam sobie jak moglo tego wczesniej brakowac.

 

Przez to, ze jest uniwersalna amunicja, mialem jej od groma. W PIZ.DU panowie. I do tego na normalu jest mega banalnie. Odswiezylem sobie dopiero co DS2 z DLC na normalu i choc tam bylo latwo to i tak trudniej niz tutaj. Boje sie o survivalist przy pierwszym podejsciu DS3 :(

 

Musze sprawdzic jeszcze coop, bo DS ma taka mechanike, ze to moze wypalic... :) Ktos chetny na 22 na przejscie dema?

Edytowane przez Voytec
Opublikowano (edytowane)

:) Ktos chetny na 22 na przejscie dema?

 

wlaczam pleya i czekam... jak sie pojawisz do zatwierdz zgloszenie do list znajomych ode mnie i zobaczymy co z tego wyjdzie.

poty co czekam..

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano (edytowane)

W sumie to mogliby to wydać jako większe DLC za 70 zł.

Większych zmian brak. Ta akcja z "wiertłem" przypomina podobną z poprzedniej części. Tylko tam był jakis kulawiec zamiast żelastwa.

Faktycznie głowa Isaaca znokautowała swoim nieróbstwem w kwestii oprawy. Generalnie wszystko jakby bardziej rozmyte. Cover system bez sensu, przynajmniej w demie bo do mnie poczwary sobie podbiegły jakby nigdy nic więc po cóż się chować? Oczekując na śmierć?

Trzęsienia ziemi nikt nie obiecywał ale 200 zł na premierę to raczej nie dla mnie.

Edytowane przez da$io
Opublikowano

A mi się bardzo nie podobała animacja przeciwników i ich reakcja na trafienia - kompletnie to jakieś dziwne i nie teges. Klimatu póki co brak, ale kto się na niego nastawiał, ten chyba się z choiny urwał. Między 1 a 3 wydaje się póki co być duża przepaść i widać gołym okiem, że są to gry dla bardzo różnego odbiorcy. Ogółem po demie zdecydowalem się na Ni No Kuni, a DS3 sobie przygarnę w kwietniu, czekając na TLoU i GTA V.

Opublikowano

Obadałem demko raz jeszcze - tym razem należycie ze słuchawkami na uszach i w nocy. Jakieś nowe spostrzeżenia? Tak, na pewno jedno - nie ma chyba lepszej serii na tej generacji jeśli chodzi o soundtrack. Moment, gdy kończy się zawierucha, przed Isaackiem rozpościera się widok na bazę i wchodzi przegenialny utwór przyprawia o dreszcze na tyłku. Cudo.

Opublikowano

Mocno mieszane odczucia. Czy ta gra wygląda gorzej od dwójki? Nawet jeśli nie, to sama architektura poziomów jest zwyczajnie gorzej dopieszczona. Na dwójkę nie mogłem się doczekać, trojka sobie długo poczeka. Problemem nie jest nawet więcej strzelanin, a zbieranie złomu. To jest survival i modyfikacja broni lepiej rozwinięta niż w ME3 nie za bardzo pasuje do tego gatunku.

  • Plusik 1
Opublikowano

Musze koniecznie sprawdzić demko bo jeszcze nie miałem okazji. Ale klimatem jest to poziom dwójki czy to jednak zupełnie nowa sceneria i trudno to ocenić po demie?

Po demku jest to całkowicie inny klimat (demko krótki, więc to może się jakoś zmienić). Ogólnie powiedziałbym, że inna gra, bo feeling różni się diametralnie. Całkiem inne "czucie" poruszania się i celowania. Jakoś dziwnie i topornie, dla mnie dużo gorzej niż w DS1 i DS2. Najlepiej od razu zmienić czułość sterowania na 6-7, ze standardowych chyba 2 i włączyć celownik klasyczny.

Gość Szprota
Opublikowano
Twórcy gry zapewnili nam masę atrakcji z jakimi będzie nam dane obcować po ukończeniu gry. Wszystkie te tryby znajdą się na płycie i nie ma mowy o żadnych dopłatach z naszej strony, aby czerpać z nich przyjemność. Jedyny warunek - przetrwać pierwszą wędrówkę. Jeśli chodzi o dodatkowe tryby to mowa o następujących czterech:

New Game+, czyli tradycyjne rozpoczęcie gry od nowa ze zdobytym już arsenałem i upgrade'ami

Classic Mode, tryb mający na celu przypominać sobą pierwszego Dead Space'a, gwarantując powrót do korzeni: "klasyczne" celowanie, bronie można pozyskiwać jedynie ze schematów (zero tworzenia pukawek). Classic Mode skierowany jest do osób, którym nie podeszła druga część serii i tęsknią za jej początkami

Pure Survival Mode. Jeśli ktoś tęskni za czasami, kiedy zwrot survival-horror coś jeszcze znaczył, to powinien się poważnie zastanowić nad kupnem Dead Space 3, o ile nie ma jeszcze tego w planach (pamięta ktoś czasy, kiedy nawet możliwości zapisania gry trzeba było sobie odmówić, bo atramentu mogło nie starczyć w jednym z Residentów?). Przeciwnicy upuszczają jedynie zasoby potrzebne do tworzenia, nie pozyskamy z nich amunicji, zdrowia ani części do tworzenia ekwipunku potrzebnego do walki z nekromorfami.

Hardcore Mode, który zaprowadzi wspomniany przesiew wśród graczy. Choć nazwa ta sama, co w Dead Space 2, to założenie jest zgoła inne: masz jedną szansę na to, co wydarzy się na ekranie. W momencie śmierci, grę musisz zacząć od nowa.

Opublikowano

Musze koniecznie sprawdzić demko bo jeszcze nie miałem okazji. Ale klimatem jest to poziom dwójki czy to jednak zupełnie nowa sceneria i trudno to ocenić po demie?

Po demku jest to całkowicie inny klimat (demko krótki, więc to może się jakoś zmienić). Ogólnie powiedziałbym, że inna gra, bo feeling różni się diametralnie. Całkiem inne "czucie" poruszania się i celowania. Jakoś dziwnie i topornie, dla mnie dużo gorzej niż w DS1 i DS2. Najlepiej od razu zmienić czułość sterowania na 6-7, ze standardowych chyba 2 i włączyć celownik klasyczny.

Nie zgodze sie w ogole. Wlasnie feeling pozostal bez zmian w stosunku do DS2. Lekkl ociezaly Clarke przy szybko poruszajacej sie kamerze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...