Skocz do zawartości

Dead Space 3


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na demo. Xboty wczesniej w nie zagrajo :/

 

Ale wam zazdroszcze, kuzwa. Looknalem na YT i to na szczescie ten sam fragment z coopem ktory juz pokazywali.

 

A ja wzialem sie przejscie dwojki przed premiera DS3

 

Dead Space ftw :D

  • Minusik 2
Opublikowano

Z tego co wiem to nie każdy kto zgłosił się z mailem do dewelopera to dostaje kod. Tylko wybrane (nie wiem czy losowo czy kto pierwszy ten lepszy) osoby. Mi się fartneło i dostałem. Dla mnie całkiem sympatycznie. Jedynie co mnie drażni to to że trochę za bardzo poszli w stronę akcji i design nowych przeciwników jest słaby jak na DS.

Opublikowano (edytowane)

Demko wylądowało już w zatoce więc jak ktoś nie dostał kodu to może ściągnąć i wrzucić na pena.

 

Jestem już po ukończeniu demka mam mieszane uczucia, generalnie to nadal Dead space ale zmiany typu uniwersalna amunicję i brak kredytów (zamiast nich zbieramy złom i części z których możemy robić ammo, apteczki i giwery itp. ) nie podobają mi się. Również nie podoba mi balans giwer, na kilku pierwszych wrogów używałem Plasma cutter'a pamiętając że w poprzednich częściach był "najleprzy" dopiero później przełączyłem na karabin, i co ? w moim odczuciu jest mocniejszy od PC - wtf? :huh:

 

Generalnie to chciałem kupić trójkę na premierę i postawić je obok dwóch poprzednich ale demko nie przekonało mnie do zakupu i nie wiem co teraz zrobić bo kocham tą serie ale te zmiany to chyba za dużo.

Biorę się za kolejny raz DS2 :D

PS: Demko nie straszy bo było na filmiku wypuszczonym kilka miesięcy temu ;)

Edytowane przez Darth Krizzo
Opublikowano

Demko wylądowało już w zatoce więc jak ktoś nie dostał kodu to może ściągnąć i wrzucić na pena.

 

Jestem już po ukończeniu demka mam mieszane uczucia, generalnie to nadal Dead space ale zmiany typu uniwersalna amunicję i brak kredytów (zamiast nich zbieramy złom i części z których możemy robić ammo, apteczki i giwery itp. ) nie podobają mi się. Również nie podoba mi balans giwer, na kilku pierwszych wrogów używałem Plasma cutter'a pamiętając że w poprzednich częściach był "najleprzy" dopiero później przełączyłem na karabin, i co ? w moim odczuciu jest mocniejszy od PC - wtf? :huh:

 

Generalnie to chciałem kupić trójkę na premierę i postawić je obok dwóch poprzednich ale demko nie przekonało mnie do zakupu i nie wiem co teraz zrobić bo kocham tą serie ale te zmiany to chyba za dużo.

Biorę się za kolejny raz DS2 :D

PS: Demko nie straszy bo było na filmiku wypuszczonym kilka miesięcy temu ;)

Można jakiś link .Jeszcze nie bawiłem się w takie rzeczy
Opublikowano

Demko wylądowało już w zatoce więc jak ktoś nie dostał kodu to może ściągnąć i wrzucić na pena.

 

Jestem już po ukończeniu demka mam mieszane uczucia, generalnie to nadal Dead space ale zmiany typu uniwersalna amunicję i brak kredytów (zamiast nich zbieramy złom i części z których możemy robić ammo, apteczki i giwery itp. ) nie podobają mi się. Również nie podoba mi balans giwer, na kilku pierwszych wrogów używałem Plasma cutter'a pamiętając że w poprzednich częściach był "najleprzy" dopiero później przełączyłem na karabin, i co ? w moim odczuciu jest mocniejszy od PC - wtf? :huh:

 

Generalnie to chciałem kupić trójkę na premierę i postawić je obok dwóch poprzednich ale demko nie przekonało mnie do zakupu i nie wiem co teraz zrobić bo kocham tą serie ale te zmiany to chyba za dużo.

Biorę się za kolejny raz DS2 :D

PS: Demko nie straszy bo było na filmiku wypuszczonym kilka miesięcy temu ;)

Można jakiś link .Jeszcze nie bawiłem się w takie rzeczy

Dzięki już sobie poradziłem
Opublikowano

Dead Space 3 czy Lost Planet 3? Bo mam wątpliwości.

 

Jedyną pozytywną rzeczą jaką mnie zaskoczyło jest grafika - DS3 wygląda całkiem ładnie. A Clarke fajne ślady w śniegu zostawia.

 

Chyba w DS3 w ogóle nie będzie sklepów? Nie uzbierałem żadnych kredytów tylko części do robienia broni.

 

Co-opa jeszcze nie próbowałem.

 

Mam nadzieję że to jest jakiś czerstwy etap by pokazać elo elo motywy jak skrypt z wagonem (żesz (pipi)a ludziom takie gó.wno się podoba) i gra będzie generalnie w klimatach chociażby dwójki.

 

Poziom trudności nie oceniam bo jest tylko normal na którym grają pizdy.

Gość Szprota
Opublikowano

Pograłem u kolegi w demo który mam Xboxa i powiem że strasznie słabe... Kurde uniwersalna amunicja? WTF?! Etap w którym gramy demo ani trochę nie straszy(tak jak pisał Darth)

 

Gre i tak kupie "chwile" po premierze. Poczytam recenzje i w ogóle

Opublikowano

Tak narzekacie na te ammo packi, mi się wydaje że oni to zrobili ze względu na ten crafting broni. Z tego co zauważyłem po demce to jest w uj możliwości craftingu i pewnie musielibyśmy nosić przy sobie jakieś 6 rodzajów amunicji żeby mieć do wszystkiego pociski. A crafting mi się za(pipi)iście podoba, więc moim skromnym zdaniem to wolę się pobawić w crafting niż zbierać amunicję do każdej broni. I wiem do czego zmierzacie, w DS nigdy nie znajdowaliśmy zbyt dużo amunicji i trzeba było wachlować pukawkami dosyć często i uważać na miejsce w ekwipunku żeby mieć mniej więcej po równo ammo każdego typu...ale bez przesady.

Brak sklepiku? Nie zauważyliście że te surowce działają niemal identycznie jak zbieranie kasy? Jedynie brak power node'ów może troche boleć bo myślę że upgreadowanie RIG'a i broni wówczas może iść trochę zbyt szybko.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Demo utwierdziło mnie w jednym; Kupię ale za 100-120 zł max. Nie zamierzam budzić się z ręką w nocniku jak w przypadku ewolucji RE4-RE6. „czwórka” mimo że nastawiona na akcję miała jeszcze sporo klimatu i potrafiła w paru momentach wrzucić porządne napięcie. A RE5? Albo Uncharted of EvilField aka RE6?

Dajmy EA „szansę”, kupmy DS3 za 2 stówki, a o dobrym shooterach w klimatach survival horror (RE4, DS1-2) będziemy już mogli co najwyżej wspominać.

 

@ barcelona fan

Wystarczyły by 2 max 3 rodzaje amunicji na parę rodzajów pukawek. ;) No i jednak szkoda braku tego ekonomicznego aspektu (kupowanie strojów, apteczek itp.)

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Cos mi to przypomina.

 

Acha, premiere Dead Space 2.

 

Coraz bardziej ciagnie mnie zeby to demo ograc z tego co piszecie, zeby wyrobic wlasne zdanie. Podobno gra w wiekszosci to klimatyczne lokacje (trailer Gamescom), ale beda tez otwarte przestrzenie za dnia w mroznych klimatach. To nie koniecznie musi sie okazac zle (The Thing).

 

Poza tym, po 2och czesciach wiem, ze Visceral potrafi robic zroznicowane, geste klimatem lokacje. Probuja roznych rzeczy i na razie im sie to udaje.

 

Dla mnie Dead Space to nie elementy zaskoczenia i podskakiwanie w fotelu, dlatego ze jest ich zbyt malo (ale sa). Natomiast to ciagle trzymanie w napieciu.

Opublikowano

Ja do tej pory nie rozumiem tego narzekania na DS2. Zaliczałem ją jakoś w sierpniu ubiegłego roku i klimat Sprawl, schizy Isaaca i elementy zaszczucia były na tyle dobre, że grało mi się tak samo świetnie jak w "jedynkę". A że trójka duetem stoi jakoś mi specjalnie nie przeszkadza. W Resach tak było od zawsze i wątpię aby kiedykolwiek się to zmieniło.

Opublikowano

@ barcelona fan

Wystarczyły by 2 max 3 rodzaje amunicji na parę rodzajów pukawek. ;) No i jednak szkoda braku tego ekonomicznego aspektu (kupowanie strojów, apteczek itp.)

Oj nie sądzę, to by się całkiem kupy nie trzymało. Typów amunicji jest dużo zwykłe 'kulki', pulsacyjna, paliwo do miotacza, igły, harpuny, liny, elektryczne i nie jestem pewien, ale dyski też chyba są. I o ile w poprzednich częściach DS była podoba liczba amunicji tak jedna broń wykorzystywała tylko jeden typ amunicji, a tutaj dzięki opcji craftowania możemy potrzebować do jednej broni już dwóch typów amunicji.

Opublikowano (edytowane)

@ barcelona fan

Za to uniwersalne ammo dla wszystkich pukawek się trzyma? :D

Ja widze to tak:

- pierwszy typ ammo dla piły plazmowej, pistoletu linowego, strzelby energetycznej, snajperki

- drugi typ ammo dla laseru, miotacza ognia, karabinu pulsacyjnego

- trzeci dla rippera i włóczni

Czy coś w ten deseń. Zresztą można by i tak zastosować stare rozw. z poprzedników; jeśli mielibyśmy np. karabin pulsacyjny + miotacz ognia, podnoszony rodzaj ammo powinien być na zmianę, lub z drobną przewagą dla silniejszej/ częściej używanej pukawki).

W DS1 i 2 znalezione ammo dostosowywało się zazwyczaj do pukawek jakie mieliśmy akurat przy sobie. Tutaj twórcy poszli zwyczajnie na łatwiznę. Choć wiadomo, to już tylko gdybanie post factum.

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 1
Opublikowano

Demo prezentuje sie niezle , grafa stoi na wysokim poziomie ale juz nie straszy tak jak kiedys , wedlug mnie wymiana ognia z przeciwnikami jest troche na hama dodane i nie doprawcowane, moze nie poznałem rozłozen przycisków na padzie ale chyba covera do ściany nie ma a przydało by się, grafika bardzo wysoki poziom ale troszke za blisko czasem jest kamera pleców , ale bankowo MAST HAVE w tym roku

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Nie taki zły ten DS3 jak piszą fani poprzednich części ;) jestem w 11 rozdziale, faktycznie strachu mniej ( ale w dalszym ciągu jest) odrobinę strzelania do ludzi też wypada na plus, ale to dalej jest DS a nie Gears of War. Grafika jest piękna, zwłaszcza kiedy opuścimy ciasne korytarze na początku gry. Otwarta przestrzeń i zimowa sceneria wygląda świetnie. Dead Space po dwóch  częściach potrzebował takiego odświeżenia lokacji,a te śniegi to dla mnie strzał w 10 . 

Jedyne co mnie wkurza to nowe udziwnienia w Bench, szczerze dopiero w połowie gry zacząłem ogarniać o co biega i nie raz musiałem przez jedno kliknięcie składać od nowa broń co wcale nie jest takie intuicyjne. Dwa to chamski backtracking często chodzi się tam i z powrotem tylko po to żeby przynieść jakąś głupią kartę do otwarcia windy która była zamknięta na początku lokacji. Winda, strzelanie , winda, pstryk w guziczek ,strzelanie i dymanie z powrotem zupełnie jak w starych resident Evill. 

Grając na hard nie uświadczymy też braku amunicji czy apteczek jak w poprzednich częściach, więc nie liczymy każdej kulki to na minus . Póki co 8/10   :)

Edytowane przez chris85
Gość TopsyTurvy
Opublikowano

Osobiście odnoszę wrażenie, że szybkość celowania jest większa, niż w poprzedniej części, przeciwnicy bardzo ruchliwi i często niepotrzebnie tracę amunicję strzelając w jakiś mały punkcik, który lata po ekranie jak mucha przy gównie. Na minus, że zabrano obrót przez naciśnięcie dół + A.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przeszedłem a raczej wymęczyłem tego DSa. Ja nie wiem co oni zrobili po tym 10 rozdziale ale granie dalej to męka. Nagle strzelania zrobiło momentami więcej niż w  GoW, Isaac rusza się jak mucha w gównie, co przekłada się na częste i irytujące zgony. Dawno nie grałem w coś co ma tak chamski, bezsensowny i totalnie z dvpy backtraking - chodzi się po tych samych lokacjach tam i z powrotem, oczywiście po drodze ubijając x przeciwników, co kilka kroków czekając na windę, drzwi, windę i drzwi które maskują loading następnej lokacji celem naciśnięcia guziczka i z powrotem do początku oczywiście z nowymi bestiami ale windy i drzwi te same. Nuda i brnięcie na siłę dobija ten tytuł. Fajny klimat z początku gry ulotnił się w pi.z.du na tej zimowej planecie.  Naprawdę trzeba być kretynem, żeby z tak za(pipi)istych gier jakimi były DS 1 i DS2 zrobić takie nie wiadomo co z głupim oczywiście otwartym zakończeniem i finałowym bossem który jest do bani. 

Z plusów to oprawa, etapy w przestrzeni kosmicznej i rozdzialy od 3 do 9. 

 6+ /10

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...