Dahaka 1 878 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 (edytowane) Aha, czyli to co all4one, tylko z kamerą TPP (pipi)a miał być klasyczny, singlowy ratchet do chvja :confused: Sry na podwójny post, nie wiem czy było ale... What are the main features for this title? The main feature is drop in/drop out co-op similar to Ratchet & Clank: All 4 One, however the camera and gameplay will be more like the classic gameplay seen in the PS2 titles and the Ratchet & Clank Future saga. According to the UK PlayStation Blog, the gameplay will focus around building and defending a base from an alien invasion, and the multiplayer will be compatable with both Splitscreen and Online. The art style appears to be similar to All 4 One. WHERE is it being released? It is being released worldwide on PSN, however if you live in an area dealt with by Sony Computer Entertainment Europe, you will also get the chance to buy it on Blu-Ray, however it will be known for SCEE players as Ratchet & Clank: QForce. Is this a full Ratchet title? No, its scale is meant to be more like Quest for Booty in that it's a smaller adventure. The difference is that FFA is meant to be more replayable, and thus last longer for the player. Is FFA a Single Player or Multiplayer title? Full Frontal Assault has a multiplayer similar to A4O. That is, it is drop in/drop out title that can still be enjoyed on your own. Unlike A4O however, it only supports a maximum of two players. So is the Multiplayer Co-op or Compeditive? Co-op. If you want to play Compeditive R&C you may be interested in the Online mode for Up Your Arsenal in the HD Collection. Yeah it's old, but you won't find online like it in any other game (aside from Deadlocked, of course!). W skrócie, pierdoła na PSN, ale w europie wyjdzie na plycie. Poziom jak quest for booty. Coop dla 2 osób, gierka bedzie jakims tower defensem wymieszany z ractchetem, oprawa graficzna z all4one niestety =/ Ogólnie nic ciekawego, na szczescie jedna z wypowiedzi daje nadzieje, ze kiedyś dostaniemy pełnoprawnego ratcheta... obstawiam ze na next genach. What happened to the plot of the Future saga? I want questions answered! Patience, young one. Answers will come in time. For now, celebrate Ratchet turning ten! reszta tutaj http://www.insomniac...ing-questions!) Edytowane 11 lipca 2012 przez Square Cytuj
lukis 0 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 To fajnie, że "pytania zostaną rozwiązane w swoim czasie", ale... szczerze mówiąc wolałbym, żeby tworzyli Ratchety z fabułą podobną do tych z PS2. sam nie wiem czemu, ale ta nowa mnie denerwuje, no i i tak była rozciągnięta aż na trzy gry, podczas gdy starsze Ratchety miały inną fabułę na każdą część, i moim zdaniem ciekawszą i zabawniejszą, na przykład ta cutscenka A żeby nie offtopować, to powiem że mnie też zawodzą nowe informacje o FFA. W końcu sami insomniacy na forum zapowiadali, że będzie to powrót do korzeni serii, powróci klasyczny klimat, oprawa graficzna będzie inna (Przynajmniej ja tak wywnioskowałem tą czytając choćby że Ratchet wygląda teraz lepiej niż w A40) A ta gra, no to niestety ale nie wiem już czy się skuszę, bo to wygląda mi na All 4 one 2. Poczekam na trailer albo screenshoty i wtedy zobaczę. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 18 lipca 2012 Opublikowano 18 lipca 2012 Cytat Ratchet & Clank: Full Frontal Assault heads back to the classic camera, weapons and third-person Ratchet gameplay that the series is known for, while adding a new tower defense element that will have you building and defending a base against invasions using your ultimate Ratchet & Clank arsenal. This new twist, added to the classic Ratchet gameplay, brings a whole new level of strategy and decision-making to Full Frontal Assault. You’ll want to make sure your Hoverboots are laced up and ready as you race to defeat your enemy while keeping your base secure. Wait, Hoverboots don’t have laces… In Ratchet & Clank: Full Frontal Assault, our heroes face a new nemesis – one who has a nasty surprise planned for Captain Qwark. You’ll be able to choose between playing as Ratchet, Clank, or Captain Qwark, and confront an alien army across five levels set on three different planets. The game allows you and a friend to play together with either split-screen or online cooperative gameplay. Full Frontal Assault will give you a ton of reasons to keep playing, including an online mode we’ll reveal later, as well as loads of upgrades, extra character skins and unlockable content, but we’d like to show you first screenshots of the game here! http://blog.us.playstation.com/2012/07/18/ratchet-clank-full-frontal-assault-adds-a-tower-defense-twist/ Cytuj
lukis 0 Opublikowano 20 lipca 2012 Opublikowano 20 lipca 2012 (edytowane) Coraz bardziej mnie rozczarowują informacje o grze... niech Insomniac przestanie już robić eksperymenty na serii i zrobi normalnego Ratcheta. Takiego jakiego mieliśmy w latach 2002-2009. Bowiem to, i All4one no niestety, ale kojarzą mi się z próbą nabicia kasy z fanów swojej najpopularniejszej serii. Miałem poszukać preordera, ale teraz nawet nie wiem czy w ogóle kupię. Edytowane 20 lipca 2012 przez Square po kiego cytujesz post na który bezpośrednio odpowiadasz ? Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 20 lipca 2012 Autor Opublikowano 20 lipca 2012 Przesadzacie, to jest klasyczny Ratchet, dodali jedynie do niego element tower defense (co ma dać posmak taktyczny ponoć). Coop również jest opcjonalny. Zapewnili również, że jest dużo ratchetowej ekploracji. Cytuj
lukis 0 Opublikowano 20 lipca 2012 Opublikowano 20 lipca 2012 (edytowane) W dniu 20.07.2012 o 09:04, Figaro napisał(a): Przesadzacie, to jest klasyczny Ratchet, dodali jedynie do niego element tower defense (co ma dać posmak taktyczny ponoć). Coop również jest opcjonalny. Zapewnili również, że jest dużo ratchetowej ekploracji. Wiem, faktycznie troszkę przesadziłem, ale przeczytalem artykuł kilka minut wcześniej i nie mogłem się pohamować. Teraz na spokojnie: nie lubię tower defense, ale jeśli ma to być po prostu w określonych miejscach, tak jak puzzle czasowe w ACiT to jakoś to przetrzymam. Troszkę jestem zawiedziony wyglądem oprawy graficznej, ale to bylo praktycznie pewne, po co tworzyć nową szatę graficzną dla gry PSN-owej, a niektóre elementy zostały wyrażnie poprawione. Zastanawiam się tylko w jakiej formie będzie obecny Clank, czy w klasycznej, czy tak jak w A40. Jednak obecność Qwarka jako grywalnej postaci mówi mi że jednak ta druga wersja. Co do Hoverbootów: są w porządku, jesli nie będą przeszkadzać w zmienieniu Helipacka na Thrusterpacka (helikopterka na plecak rakietowy, którego chyba w ACiT zabrakło). Czekam na trailer, coś mi mówi że jest już blisko. Edytowane 20 lipca 2012 przez lukis Cytuj
balon 5 378 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 Ciekawe czy tu też zapodają dub PL, jak tak to oby zmienili aktora dla Clanka (w co wątpię), bo np taki Qwark albo Neferius w 4 za 1 wypadli bardzo dobrze z naszym dubem. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 (edytowane) Balon, przecież teraz każda gra na PS3 od SCE ma dubbing. Nawet Lindę wzięli, żeby podłożył głos dla Kratosa w PS All-Stars Edytowane 23 lipca 2012 przez SzczurekPB Cytuj
balon 5 378 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 no niby tak ale nie wiem czy dub dotyczy też gier nie pudełkowych, które wiadomo mają być w założeniu tańsze. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 (edytowane) Fiagro - przecież to widac gołym okiem, że to nie jest "klasyczny" ratchet, tylko kolejna pierdoła pokroju A4O. Ta gra nawet nie wyjdzie w wersji pudełkowej przecież. Tzn, w europie bedzie, ale w ameryce nie, ale i tak pokazuje to, ze bedzie to pierdoła, a nie pełnoprawna,duża cześć. Edytowane 23 lipca 2012 przez Dahaka Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 W Europie wyjdzie też na płycie. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 juz sie poprawilem i tak nie zmienia to faktu, że ta gra to pierdoła pokroju a4o Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 Raczej pokroju Quest for Booty (patrząc na czas gry) Jednak ta część ma ponoć być zrobiona tak, żeby można było ją przechodzić więcej niż raz. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 lipca 2012 Autor Opublikowano 23 lipca 2012 Cytat Fiagro - przecież to widac gołym okiem, że to nie jest "klasyczny" ratchet, tylko kolejna pierdoła pokroju A4O. Ta gra nawet nie wyjdzie w wersji pudełkowej przecież. To znaczy gdzie to widać gołym okiem? Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 W wypowiedziach twórców? Że gra jest mniejszym tytułem jak quest for booty, że będzie jakieś tower defense, oraz drop in i drop out multi, a takie multi jest równoznaczne z tym, że to nie będzie klasyczny ratchet. Planety podzielone na levele? Jeszcze bardziej śmierdzi tutaj all4one czy po też sporym skupieniem się na tower defense. Styl graficzny dla przedszkolaków jak w all4one. No i najwazniejsze pytanie What happened to the plot of the Future saga? I want questions answered! Patience, young one. Answers will come in time. For now, celebrate Ratchet turning ten! pokazuje, że prawdziwa kontynuacja klasycznego ratcheta dopiero nadejdzie. Prawdopodobnie na next genach, a teraz cisną jakieś zapychacze Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 lipca 2012 Autor Opublikowano 23 lipca 2012 Co ja wyczytałem z wypowiedzi/notek, to że to klasyczny Ratchet jakiego kochamy (chyba nawet to powtarzają jako mantrę ). Mniejszy tytuł od Quest of Booty? Ja tam czytałem że ma być nawet tyci dłuższy plus kupa replaybility. Myślę, że trza poczekać na gameplay i to rozwieje wątpliwości Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 23 lipca 2012 Opublikowano 23 lipca 2012 Jedyne co napisali w notkach to, że KLASYCZNY GAMEPLAY W TPP POWRACA słowo klucz ------->TPP <-------- to jest ten "klasczyny element", a nie cała konwencja gry. Typowe mydlenie oczu, myślą, żę kamere zmienili na starą, to od razu mamy ratcheta po staremu. I ten tower defense na bank będzie głównym elementem gry. Zresztą nawet napisane jest w moim poscie z poczatku strony, ze jakis magazyn napisal, ze gra się na tym skupi. Nie robiliby afery z byle dodatku czy minigierki. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 lipca 2012 Autor Opublikowano 23 lipca 2012 Czytam posty deva na forum i mocno zaznacza, że to po prostu feature, dodatek a nie główny element. Się spinacie zbytnio. I bedą hooverbootsy, mkaaay 1 Cytuj
lukis 0 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 (edytowane) W dniu 23.07.2012 o 22:50, Dahaka napisał(a): W wypowiedziach twórców? Że gra jest mniejszym tytułem jak quest for booty, że będzie jakieś tower defense, oraz drop in i drop out multi, a takie multi jest równoznaczne z tym, że to nie będzie klasyczny ratchet. Planety podzielone na levele? Jeszcze bardziej śmierdzi tutaj all4one czy po też sporym skupieniem się na tower defense. Styl graficzny dla przedszkolaków jak w all4one. No i najwazniejsze pytanie What happened to the plot of the Future saga? I want questions answered! Patience, young one. Answers will come in time. For now, celebrate Ratchet turning ten! pokazuje, że prawdziwa kontynuacja klasycznego ratcheta dopiero nadejdzie. Prawdopodobnie na next genach, a teraz cisną jakieś zapychacze Planety byly podzielone na levele też w gladiatorze , ale tam wypadło to zdecydowanie lepiej niż w a4o. Tower defense nie lubię, ale cóż, poczekam na trailer czy gameplay. Edytowane 26 lipca 2012 przez lukis Cytuj
lukis 0 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Opublikowano 15 sierpnia 2012 Gra wyjdzie zarówno na PS3 jak i Ps Vitę, to potwierdzona wiadomość. jest też trailer, i musze powiedzieć, że nie wygląda to aż tak żle. Sorki że link nie na youtuba, ale tylko na tej stronce znalazłem trailer. http://www.grasz24.pl/newsy/tak-wyglada-gra-ratchet-and-clank-full-frontal-assault,1,1,12044 Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 17 sierpnia 2012 must have, dzi.wki ;] Tylko czemu Ratchet wygląda trochę nieproporcjonalnie? 1 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Wygląda nieproporcjonalnie, bo to jest ten nowy desing dla przedszkolaków z a4o, który mam nadzieje, że zniknie wraz kolejną pełnoprawną częścią. A gra wygląda dokładnie tak jak się spodziewałem. Pierdoła. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Autor Opublikowano 17 sierpnia 2012 ... serio? Pierdoła... po czym wnioskujesz? 1 Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Opublikowano 17 sierpnia 2012 Po gameplayu, który jest jest wariacją na temat tower defense? I jak ktoś myśli, że to tylko mały element gry, jedna z minigierek, to powinien to przemyśleć jeszcze raz. Cała gra się na tym skupi. Najlepszy scenariusz to poziom Ratchet Gladiator. Elementów platformowych też będzie tam tyle co kot napłakał, albo w ogóle. Cytuj
lukis 0 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Opublikowano 18 sierpnia 2012 (edytowane) Mnie się Gameplay bardzo podoba. Nie rozumiem, dlaczego ludzie najpierw domagają się zmian, a jak je dostają, to jęczą, że to już nie to samo. Na razie gra zapowiada się naprawdę bardzo dobrze i nie mogę się jej doczekać, a styl graficzny, wydaje mi się, jest trochę lepszy niż w A4O. Mimo wszystko mam nadzieje, że Insomniac od następnej części całkowiciepowrócą do klasyki, najlepiej jak za czasów 2,3 częśći,które jak dla mnie były zdecydowanie najlepsze. Aha, i jeszcze coś na temat trailera: GIANT CLANK IS BACK!! OH,YEAH! Edytowane 18 sierpnia 2012 przez lukis Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.