Skocz do zawartości

Ratchet & Clank: Full Frontal Assault


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wygląda fajnie, ale ja bym wolał żeby w końcu dali spokój Ratchetowi i zrobili coś nowego.

Niby dlaczego? Ja nie czuję jakiegoś specjalnego zmęczenia serią,a jestem z futrzakiem i robotem już 10 lat,od ich debiutu na PS2. Insomniac wciąż ma świetne pomysły a ich wykonanie jest jeszcze lepsze, a poza tym skoro niektóre firmy ciągną swoje gry, nie będe mówił jakie, żeby nie obrazić przypadkiem ich fanów, przez kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset części, to dlaczego Ratchet ma się skończyć po 9? Póki seria będzie stała na świetnym poziomie, a jak dotąd tak jest, nie widzę przeciwwskazań do ciągnięcia jej dalej, nawet i przez 20 następnych części, jeśli Insomniac albo ewentualnie ktoś inny będzie miał dobre pomysły a fanom będzie się przyjemnie w nie grało, tak jak dotychczas.Poza tym- prosta sprawa: znudziło Ci się? To nie kupuj. Dlaczego mają tracić też inni,którym seria wciąż się podoba?

Edytowane przez lukis
Opublikowano

Po gameplayu, który jest jest wariacją na temat tower defense? I jak ktoś myśli, że to tylko mały element gry, jedna z minigierek, to powinien to przemyśleć jeszcze raz. Cała gra się na tym skupi. Najlepszy scenariusz to poziom Ratchet Gladiator. Elementów platformowych też będzie tam tyle co kot napłakał, albo w ogóle.

 

Jak rozumiem rozmawiałeś z twórcami i powiedzieli ci że cała gra skupi się na tym elemencie, tak ?

 

Lukis, ale kto się domagał zmian, nie przypominam sobie aby ludzie tu na forum tego chcieli. Ale tak jak piszesz, jest wiele osób którym przygody Lombaxa się nie znudziły. Ja mam właśnie za sobą ograną doszczętnie kolekcje HD (łącznie 7 przejść, ok 90h gry), teraz biorę sie ponownie za wersje z PS3, a na nowego Ratcheta czekam z wywieszonym jęzorem :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Po gameplayu, który jest jest wariacją na temat tower defense? I jak ktoś myśli, że to tylko mały element gry, jedna z minigierek, to powinien to przemyśleć jeszcze raz. Cała gra się na tym skupi. Najlepszy scenariusz to poziom Ratchet Gladiator. Elementów platformowych też będzie tam tyle co kot napłakał, albo w ogóle.

 

Jak rozumiem rozmawiałeś z twórcami i powiedzieli ci że cała gra skupi się na tym elemencie, tak ?

 

Lukis, ale kto się domagał zmian, nie przypominam sobie aby ludzie tu na forum tego chcieli. Ale tak jak piszesz, jest wiele osób którym przygody Lombaxa się nie znudziły. Ja mam właśnie za sobą ograną doszczętnie kolekcje HD (łącznie 7 przejść, ok 90h gry), teraz biorę sie ponownie za wersje z PS3, a na nowego Ratcheta czekam z wywieszonym jęzorem :)

Kiedy pisałem o narzekajacych ludziach nie miałem na myśli akurat tego forum,lecz ogólnie niektóre zachowania ludzi, którzy przy premierze ACiT krzyczeli, że to znowu to samo, że oni chcą zmian itp., a przy premierze A4O że to głupia minigierka a nie Ratchet, oni chcą powrotu do takiej formuły jaka była w ACiT i tak dalej. Nawet w komentarzach do FFA ludzie narzekają na jeszcze nie wydaną grę. Rozumiem, Ratchet jest tak rozbudowaną serią, że chyba każdy fan ma w niej ulubiony okres, na którym chciałby żeby seria się wzorowała, w moim przypadku są to pierwsze 3 części, ale przecież nie możemy mieć samych gier w ich stylu. Może na tym forum rzeczywiście nie było takich zachowań, nie wiem, jestem tu zarejestrowany od niedawna, ale jak czytałem niektóre, co ciekawe tylko Polskie recenzje ACiT odejmujące punkty za więcej tego samego, a potem recenzje odejmujące punkty A40 za nie bycie drugim ACiT, to miałem ochodę zadzwonić do redakcji i spytać, delikatnie mówiąc o co im chodzi. A już szczytem wszystkiego była dla mnie ta recenzja A4O:

http://gamezilla.komputerswiat.pl/recenzje/2011/10/recenzja-ratchet-clank-4-za-jednego

 

Co do kolekcji, to zamówiłem ją dopiero wczoraj (wiem, póżno, ale do niedawna miałem 3 części na PS2) więć jeszcze do mnie nie doszła, ale zacznę pewnie od mojej ulubionej części, czyli Going Commando. A FFA chyba zamówie w preorderze, jeżeli tylko będzie taka możliwość, bo coś mi się zdaje,że to rzeczywiście może być jedna z najbardziej grywalnych części serii :) .

Opublikowano (edytowane)

Wygląda fajnie, ale ja bym wolał żeby w końcu dali spokój Ratchetowi i zrobili coś nowego.

Niby dlaczego? Ja nie czuję jakiegoś specjalnego zmęczenia serią,a jestem z futrzakiem i robotem już 10 lat,od ich debiutu na PS2. Insomniac wciąż ma świetne pomysły a ich wykonanie jest jeszcze lepsze, a poza tym skoro niektóre firmy ciągną swoje gry, nie będe mówił jakie, żeby nie obrazić przypadkiem ich fanów, przez kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset części, to dlaczego Ratchet ma się skończyć po 9? Póki seria będzie stała na świetnym poziomie, a jak dotąd tak jest, nie widzę przeciwwskazań do ciągnięcia jej dalej, nawet i przez 20 następnych części, jeśli Insomniac albo ewentualnie ktoś inny będzie miał dobre pomysły a fanom będzie się przyjemnie w nie grało, tak jak dotychczas.Poza tym- prosta sprawa: znudziło Ci się? To nie kupuj. Dlaczego mają tracić też inni,którym seria wciąż się podoba?

 

No właśnie. Insomniac ma świetne pomysły i dlatego chciałbym zobaczyć jakaś nową platformówkę od nich. Jestem ciekawy co by wykombinowali. Podejrzewam też, że gdyby faktycznie wzięli się za coś nowego to większość fanów Ratcheta by się tym zainteresowała i też czekała z wywieszonym jęzorem.

 

Oczywiście bez obrazy, bo ja nie mam zamiaru hejtować R&C, bo być może sam kupie i będę się dobrze bawił, bo to fajna seria. Ja po prosto uważam, że powiew świeżości w platformówkach na PS3 byłby mile widziany.

 

BTW. Ratchet ACiT, to dla mnie jeden z najlepszych Ratchetów.

Edytowane przez agst
Opublikowano (edytowane)

Po gameplayu, który jest jest wariacją na temat tower defense? I jak ktoś myśli, że to tylko mały element gry, jedna z minigierek, to powinien to przemyśleć jeszcze raz. Cała gra się na tym skupi. Najlepszy scenariusz to poziom Ratchet Gladiator. Elementów platformowych też będzie tam tyle co kot napłakał, albo w ogóle.

 

Jak rozumiem rozmawiałeś z twórcami i powiedzieli ci że cała gra skupi się na tym elemencie, tak ?

 

What are the main features for this title?

The main feature is drop in/drop out co-op similar to Ratchet & Clank: All 4 One, however the camera and gameplay will be more like the classic gameplay seen in the PS2 titles and the Ratchet & Clank Future saga. According to the UK PlayStation Blog, the gameplay will focus around building and defending a base from an alien invasion, and the multiplayer will be compatable with both Splitscreen and Online. The art style appears to be similar to All 4 One.

 

Myślę, że ten cytat mówi sam za siebie.

 

Poza tym gra na jednym kontynencie nie wyjdzie nawet w pudełku, więc ciężko mi ją brać na poważnie(w sensie, jako pełnoprawną kontynuacje, a nie jakiś spin-off). Do tego mówili, że gra będzie mniejszą przygoda tak jak q4b i ma być grą z dużym replayability, czyli na 100% chodzi o to, że tower defense nie bedzie zawsze taki sam i pozwoli na troche swobody.

 

No i coop na dwóch ogranicza nieco pole platformówkowe.

 

Zresztą obawiam się że platformówki w tej grze nie uświadczymy.

 

@UP któryś tam

mi zmiany nie potrzebne, ale myślę, że ludzie chcieli po prostu rozwinięcia formuły na jeszcze większą skalę, a nie cofania sie z nią i zmieniania na coś innego

Edytowane przez Dahaka
Opublikowano (edytowane)

Kolejny gameplay. Sorki,ale nie wiem czemu jest bez dżwięku.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=7PmqB2bC7ZI&feature=plcp

 

 

Teraz gra jeszcze bardziej mi się podoba! Wydaje mi się, że planety będą naprawdę duże, skoro zdecydowali się aż dodać radar. Jedynie HUD mi się nie podoba, jest identyczny jak w trylogii Future, tyle, że tym razem ma niebieski kolor, a przecież pomijając trylogię w każdej grze HUD był inny, nawet w A4O. No, ale rozumiem, że FFA nie jest "pełną" grą, więc użyli Hudu ze starszych części, bo ten z A4O by się nie sprawdził.

 

Aha, zauważyłem jedną rzecz- widać że gra będzie chyba jednak trochę dłuższa niż QFB, bo tam bronie już od początku miały 3 poziom, tu levelowanie zaczyna się standardowo od 1.

Edytowane przez lukis
Opublikowano

Koleś grać nie umie :P No cóż, trzeba się pogodzić, że to nie ma nic związanego z fabułą poprzednich części, taki spin off eksperymentalny. I tak kupię bo wygląda super fun. Heh i nie wiedziałem, że części na PS2 były od lat 12, a te z PS3 od lat 7. Kinda sad.

Opublikowano (edytowane)

Ograniczenie wiekowe zależy od regionu. W Ameryce rzeczywiście nowsze części mają niższe, natomiast w Europie nowsze części mają ograniczenie 7+,podczas gdy starsze miały 3+. Choć, osobiście uważam, że powinno być na odwrót, a Gladiator powinien mieć co najmniej 12+. I gdyby te gry wyszły teraz to pewnie by tak było, bo kolekcja HD ma ograniczenie już 7+.

 

PS Warto wspomnieć,że All4One miało ograniczenie... od 12 lat.

 

A gra, podobnie jak All4One ma mieć własną fabułe. Nie mam nic przeciwko, by już tak zostało.

Edytowane przez lukis
Opublikowano (edytowane)

Mam dwie wiadomości- jedną na temat tej gry, która bardzo mnie ucieszyła, drugą dotyczącą całej serii, która, choć nie potwierdzona wprawilła mnie w osłupienie (bez obaw, w pozytywne osłupienie... nawet bardo pozytywne.) A więc:

 

 

1 Ruszyła beta nowego Ratcheta. Niestety, obecnie jest to beta zamknięta, więc nie wszyscy mają do niej dostęp. Póki co trwa raportowanie bugów znalezionych w trybie online. Nie wiem też, w jaki sposób można do niej dołączyć. Daje to jednak nadzieję na to, że wkrótce beta zostanie otwarta dla wszystkich chętnych. Osobiście mam nadzieję że do tego dojdzie, mimo że sam w nią pewnie nie zagram (Nie gram w wersje beta gier), ale przynajmniej do sieci wyciekną nowe materiały o grze.Szczególy na forum Insomniaców

 

2 Ta wiadomość naprawdę spowodowała u mnie szok. Wszystko bowiem wskazuje na to, że w preprodukcji znajduje się... film Ratchet and Clank. Koniecznie zajrzyjcie na tą stronę:

http://www.filmfinan...m/our-films.xml

Przyznaję że na początku podchodziłem do tego sceptycznie, głównie ze względu na fllm na podstawie... ModNation Racers, ale po wklepaniu niektórych tytułów okazało się że napradę istnieja, nawet obsada się zgadza!( np.http://www.filmweb.p...ego-2006-252016, czy http://www.filmweb.p...ter-2008-547008). Insomniac póki co nie potwierdziło ale też nie zaprzeczyło. Myślę, że niedługo dowiemy się czy to prawda czy nie.

Edytowane przez lukis
Opublikowano (edytowane)

Lekki offtop, ale...

A więc film jest już chyba przesądzony!

http://www.8bitfix.c...ovie-more-5593/

Mam nadzieję że wyjdzie coś fajnego. I oby Sony nie poleciało póżniej na łatwą kaskę i wypuściło grę na podstawie filmu czy czegoś w tym rodzaju, bo pewnie będzie słabsza od innych części. W każdym razie, jako fan, na sam film bardzo czekam, nie zależnie w jakim formacie będzie. No i Ratchet się trochę rozwija- najpierw komiksy, teraz film...

Edytowane przez lukis
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

The 10th Anniversary of Ratchet & Clank is coming up next month, and it’s been a lot of fun this year reliving the memories from our original PS2 games in the recently released Ratchet & Clank Collection. We also had a blast playing the beta of “>Ratchet & Clank: Full Frontal Assault with all of you earlier this fall. Since then, we’ve gotten a flood of e-mails, tweets and Facebook posts asking when you can get back to exploring the battlefield and defending your base in FFA.

 

We’re happy to announce Ratchet & Clank: Full Frontal Assault will be available on November 27th on the PlayStation Store and at retail. That’s right, you asked and we listened: Full Frontal Assault will be available as a retail copy for those of you who love physical copies of your games! Both the download and retail versions support cross-buy as well, so your purchase gets you both the game on PS3 and a digital copy for PlayStation Vita.

 

The other big question we’ve gotten a lot is “How much will the game cost?” As you know, Full Frontal Assault is a “fun-size” project that’s similar in scope to Ratchet & Clank Future: Quest for Booty. But Full Frontal is actually bigger than Booty (sorry, couldn’t resist), as we’ve added tons of new features, including the new base assault and defense elements. An even bigger addition to Full Frontal Assault is the replay value we packed in with online / split-screen co-op, and online competitive modes. Most importantly, while the experience itself may be more condensed, the game quality is bursting at the seams. We’re very proud of what we’ve created.

 

As such, we’re especially excited to announce that Full Frontal Assault is launching for just $19.99. Considering you get a brand-new Ratchet & Clank game for your PS3 and PS Vita, with cross-save and cross-play support for the game’s co-op and competitive multiplayer, it’s a deal that’s hard to refuse.

 

That’s all for now! We hope you’re excited about Ratchet & Clank: Full Frontal Assault’s launch on November 27th; if you have questions, we’ll try to answer them below!

 

 

 

No, no, czyli u nas koło 8 dyszek...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=sZeyHDUAa-E&feature=channel&list=UL

 

Rosyjski trailer. POZNAJEMY GŁÓWNEGO WROGA W TEJ GRZE. Muszę powiedzieć- jestem zszokowany. Insomniac naprawdę się popisało. Wielu typowało Nefariousa, Dreka i inne znane postacie, a tu proszę- nasz znajomy fanboy Qwarka z 2. części serii, który na dodatek wystąpił tylko w jednej cutscence ( na Todano). Wielkie brawa dla Insomniac że potrafi zaskoczyć i nie zapomniało o teoretycznie tak mało ważnej postaci.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

za darmo bym tego sztora nie wziął (mówię to jako fan raczetów - 1,2,3, ToD i CiT, natomiast all4one i to coś to imo crapy na które szkoda czasu, są lepsze gry). szkoda że insomniac zniszczyło raczeta, olało resistance i robi teraz crapy dla ea.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

za darmo bym tego sztora nie wziął (mówię to jako fan raczetów - 1,2,3, ToD i CiT, natomiast all4one i to coś to imo crapy na które szkoda czasu, są lepsze gry). szkoda że insomniac zniszczyło raczeta, olało resistance i robi teraz crapy dla ea.

plus jeden. jak ktoś mi piszę, że All4One to dobra gra to albo nie widział poprzedników z PS2 lub ToD i CiT albo nie wie co to dobra gra

Opublikowano

Narazie wiem dwie rzeczy. Ratchet All4One jest słaby jak porównamy go z poprzednimi Ratchetami natomast dobry jak zestawimy go z tym najnowszym crapszotem. Druga rzecz z jaką się z wami podzilę to, że to będzie pierwsza gra z Ratchetm w tytule, której nie kupię.

 

Dobrze, że z kolekcji Hd mwm jeszcze dwie częšci to zaliczenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...