Gość DonSterydo Opublikowano 10 grudnia 2012 Opublikowano 10 grudnia 2012 (edytowane) Obejrzałem sobie niektóre ujęcia klatka po klatce i z tych mini berserkerów wydobywa się czarny dym - to chyba jacyś kamikadze. Edytowane 10 grudnia 2012 przez DonSterydo Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 10 grudnia 2012 Opublikowano 10 grudnia 2012 (edytowane) podnoszenie amunicji może być a czy brak aktywnego przeładowania jest dobrym krokiem ? ciężko ocenić, ta lista zmian wygląda na ''uproszczenie rozgrywki''. Edytowane 10 grudnia 2012 przez Daddy Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 10 grudnia 2012 Opublikowano 10 grudnia 2012 Mi będzie brakowało aktywnego przeładowania. Dla mnie to część strategii. Ładujesz aktywa na początku rundy, ale kosztem amunicji, której masz tylko 16 sztuk, mowa oczywiście o shocie. Przylepianie granatów do ścian...nie lubiłem tego patentu. W trójce i tak mało kto korzysta bo jest mało użyteczny. I na koniec przyczepianie granatów po trafieniu nim w przeciwnika...dla mnie bomba. Zapisałem sobie sporo powtórek z Halo 3 jak udało mi się w jakiś ciekawy sposób przyczepić granat do wroga...jest to naprawdę satysfakcjonujące. A i celownik widoczny przez cały czas . Też trochę lipa, ale cóż...sporo osób i tak robi sobie "kill dot'a", czyli kropkę na środku ekranu co pomaga przy celowaniu co jest swego rodzaju oszustwem, a tak każdy będzie to miał w zestawie...pół na pół. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 grudnia 2012 Opublikowano 10 grudnia 2012 (edytowane) Sprawdziłem na gameplay'u - ten permanentny celownik jest ledwie widoczny, nie ma o co kruszyć kopii. Edytowane 10 grudnia 2012 przez DonSterydo Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 11 grudnia 2012 Opublikowano 11 grudnia 2012 Wszystkie zmiany na OGROMNY + , ale podnoszenie ammo z automatu będzie można przerwać aby podjąć akcję obronną/zaczepną??? Cytuj
SeboLTwo 0 Opublikowano 11 grudnia 2012 Opublikowano 11 grudnia 2012 @up Chodzi o to, że nie musisz się w ogóle schylać po ammo bo sam weźmie automatycznie i bez animacji Cytuj
Gość Soul Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 Zgadza się dobre zmiany, zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce, kapitanie, że granty już nie będą się przyklejać do ścian, nienawidzę takiej taniochy.... Cytuj
canuks 63 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 hmm czyli ponownie cud ,miód i orzeszki .... jak przed premierą GoW3 .... a później wiemy jak było na multi . Pożyjemy zobaczymy . Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 hmm czyli ponownie cud ,miód i orzeszki .... jak przed premierą GoW3 .... a później wiemy jak było na multi . A co było bo nie wiem, mam 82 level (bardzo blisko ostatnich skrzydeł) i dalej mam frajdę Chyba że o retro ci chodzi bo to jedyne do czego się przyczepić można. Cytuj
canuks 63 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 hmm czyli ponownie cud ,miód i orzeszki .... jak przed premierą GoW3 .... a później wiemy jak było na multi . A co było bo nie wiem, mam 82 level (bardzo blisko ostatnich skrzydeł) i dalej mam frajdę Chyba że o retro ci chodzi bo to jedyne do czego się przyczepić można. Chwalisz się czy żalisz tym/na ten lvl ??? :D Już nie pamiętasz jak "płakałeś" (z resztą jak większość ,ja również ) ze obrzyn za mocny , ze lag za duży .... ze retro przesadzone .Moło to idiotycznych sytuacji było /jest gdzie ładujesz typa z gnasha w plecy ,a gość robi sobie reolada i ci łeb urywa jednym pierdnięciem ? Owszem wszystko wygląda ładnie i interesująco ,ale pamiętajmy to tylko przedpremierowe prezentacje jestem ciekaw ile z tego faktycznie znajdzie w fullu .. no i czy nie wyskoczą znowu z przesunięciem premiery gry jak to było z GoW3 .Miło by było pobrać w Betkę jaką ... Ja na spokojnie do tego podchodzę bez zbędnej podniety ,wolę się zaskoczyć mile niż przeliczyć Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 Z perspektywy czasu obrzyn mi nie obrzydził gry, retro sporo bardziej ale i tak gram dalej I nie pamietam zebym narzekał na lagi, na 2600 meczy zlagowanych meczy miałem może... 20? Ja bynajmniej nie podchodzę do tego z podnietą, powiem więcej, dla mnie Judgment to nie będzie sequel do Gearsów 3 jeśli chodzi o multi. Traktuje go jako coś innego po prostu, coś co nie ma zastąpić IMO najlepszej gry do multi na iksie jakim jest Gears of War 3 właśnie. Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 No właśnie z Gears'ami 3 jest tak że dobrze jest czasem odpocząć od tej gry. Ostatnio miałem z miesiąc przerwy bo golda nie przedłużałem i teraz po powrocie gra mi się niesamowicie przyjemnie. Na Judgement też nie złapałem hajpu, ale i tak biorę w dniu premiery bo to Gearsy. Pamiętam jak przed premierą 'trójki' śledziłem wszystkie newsy, czytałem forum Epic...analizowałem trailery krok po kroku. Do GoW:J podchodzę z dystansem, już mnie tak nie jara...a najlepsze multi na X'a to GoW1 . Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) Nadchodzi miód! http://www.youtube.com/watch?v=dsIn-N3OZ0E&feature=g-subs-u http://www.youtube.com/watch?v=EScpxWOFFxY&feature=g-subs-u http://www.youtube.com/watch?v=0u1nz_SR54M&feature=g-subs-u i ostra kupa nie ogarniam co to ma być to FFA, wszystko jest szybsze, podnoszenie broni, poruszanie się, zabijanie etc a w Overrunie wszystko jest po staremu. Oby tylko FFA było tak pokraczne, inaczej [*] EDIT: zapowiedzi wychodzą http://uk.ign.com/articles/2012/12/12/gears-of-war-judgments-campaign-will-break-you Edytowane 12 grudnia 2012 przez MaZZeo 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) Czy ja wiem czy szybciej, może trochę. Tak czy siak świetne materiały. PS. Na moje oko jeszcze trochę podkręcili model zniszczeń postaci, latające części rąk, głowy i nóg chyba bardziej rzucają się w oczy. Edytowane 12 grudnia 2012 przez DonSterydo Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) PS. Na moje oko jeszcze trochę podkręcili model zniszczeń postaci, latające części rąk, głowy i nóg chyba bardziej rzucają się w oczy. No to już jest potwierdzone że fizyka flaków w tej części została ulepszona Artykuł Joystiqa i Kotaku http://www.joystiq.c...eeps-score-for/ http://kotaku.com/59...rs-next-edition nowa broń - snajperka automatyczna (Marshka) i granatnik z pociskami, których moment wybuchu możemy kontrolować (Boomshka) kolejny karabin powtarzalny z ostrzem, to zapewne broń locustów - Breechshot nowe granaty i przeciwnicy... dość dziwni Ten z prawej to ten szarżujący typek z trailera. Z lewej natomiast... wygląda jak zwyczajny Locust, który odpuścił siłownię i wciąganie Mutant Massa LOL Screen z multi, dość ciekawy widać tu ewidentny podział na drużynę niebieską i czerwoną (nie będzie już locustów?), a gracze mają w posiadaniu dwie "ciężkie" bronie, tak jak zawsze było w Gearsach. W tym trybie FFA tylko jedną główną broń można posiadać + pistolet. Mój wniosek jest taki, że ten screen potwierdza na istnienie klasycznego multi. troszkę bullshotów i concept arty Edytowane 12 grudnia 2012 przez MaZZeo 2 Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) "W tym trybie FFA tylko jedną główną broń można posiadać + pistolet. Mój wniosek jest taki, że ten screen potwierdza na istnienie klasycznego multi." Bullshit, zamiast pistoletu możesz podnieść jakiś inny rodzaj broni (co innego że można w tej części nosić tylko dwa rodzaje broni, nie ważne jakiej, nie ma podziału na karabiny i pistolety bo zmiana broni jest pod Y). Oglądałem gameplaye na GT. I będzie boomshield + lancer/gnasher czy inna broń, normalnie w multi. I bronie startowe można zmieniać tj. wybrać rodzaj granatu i karabin (Lancer, Retro, Hammerburst, Classic Hammerburst, Gnasher, Marshka). "Z lewej natomiast... wygląda jak zwyczajny Locust, który odpuścił siłownię i wciąganie Mutant Massa LOL" Rager, tak się nazywa nowy przeciwnik. Będzie też dostępny jako klasa w Overrun. Jego bronią jest Breechshot, a umiejętnością specjalną wejście w szał, gdzie biega i okłada wszystkich pięściami . Edytowane 12 grudnia 2012 przez barcelona fan 1 Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 Patrząc na te screeny myślę sobie...JA CIĘ PIER#OLĘ!! ALE BĘDZIE RZEŹNIA!! Dokładnie tego oczekuję po serii - jazdy, sieczki i dekapitacji. Oooj czuję, że spędzę przy tej grze długie miesiące młócąc jak najęty. Klasyczne multi będzie na bank bo fani inaczej sobie gry nie wyobrażają. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) "W tym trybie FFA tylko jedną główną broń można posiadać + pistolet. Mój wniosek jest taki, że ten screen potwierdza na istnienie klasycznego multi." Bullshit, zamiast pistoletu możesz podnieść jakiś inny rodzaj broni (co innego że można w tej części nosić tylko dwa rodzaje broni, nie ważne jakiej, nie ma podziału na karabiny i pistolety bo zmiana broni jest pod Y). Oglądałem gameplaye na GT. I będzie boomshield + lancer/gnasher czy inna broń, normalnie w multi. I bronie startowe można zmieniać tj. wybrać rodzaj granatu i karabin (Lancer, Retro, Hammerburst, Classic Hammerburst, Gnasher, Marshka). W takim razie sorry za błąd jeden z gości z Epica uspokoił mnie pisząc na forum że narazie przedstawiają nowe tryby i to jeszcze nie wszystko odnośnie multi. Klasyczne COG vs Locust musi być. "Z lewej natomiast... wygląda jak zwyczajny Locust, który odpuścił siłownię i wciąganie Mutant Massa LOL" Rager, tak się nazywa nowy przeciwnik. Będzie też dostępny jako klasa w Overrun. Jego bronią jest Breechshot, a umiejętnością specjalną wejście w szał, gdzie biega i okłada wszystkich pięściami . Normalnie Locustowy Hulk Możesz podać źródło tego bo nie doczytałem nigdzie o tym? EDIT: dobra mam, nie obejrzalem do końca tego filmiku z overrun, ten nowy typek jest od 17:30 Edytowane 12 grudnia 2012 przez MaZZeo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 grudnia 2012 Opublikowano 12 grudnia 2012 (edytowane) Bez kitu Tak patrzę i mówię, że to wygląda tak jakby te łańcuchy miały powstrzymać jego muskulaturę przed nagłym przykakowaniem, a tu nagle nadmuchał się No i oczywiście to nie są dwaj nowi przeciwnicy tylko jeden i ten sam, tylko na materiale z kampanii nie było widać jego przemiany. Dobrze, że to nie kamikadze. Nie no ta część zapowiada się świetnie Edytowane 12 grudnia 2012 przez DonSterydo Cytuj
typfon 145 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 ej nie jarałem się wcale ale płonące miasto + pomnik = klimat i hajp biere w dn premiery Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 Zapomniałem wcześniej dodać. Wreszcie w czwartej odsłonie serii wpadli na pomysł zmiany broni podczas biegu. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 Czas najwyższy. Niepokoi mnie jednak ten cały tryb FFA. Wydaje mi się, że może być tam za duży chaos gdzie dwóch będzie atakowało trzeciego strzelającego do czwartego, który będzie próbował zdjąć piątego. Poza tym jeśli ktoś postanowi sobie usadowić się gdzieś w pobliżu spawn'u broni to może wyciągać kolesi pojedynczo przy każdej próbie jej podniesienia. Będzie wiele przypadkowych zgonów. Nowe rodzaje Locust'ów znaczą również, że w następnych stadiach wojny musiały wyginąć/zostać wybite. Widzę potencjał w tej rasie, która "goes berserker". Może wprowadzić spore ożywienie do OverRun'u. Cytuj
ornit 2 953 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 (pipi)! Takiej bzdury jak żyję jeszcze nie widziałem. Czy te patałachy widziały kiedys na oczy/trzymały w dłoniach broń? Imbecylom, którzy to wymyslili przymocowałbym do kałacha sierp i kazał z tego strzelać, więcej pomysłów nie przyszłoby im do głowy. 2 Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 13 grudnia 2012 Opublikowano 13 grudnia 2012 (pipi)! Takiej bzdury jak żyję jeszcze nie widziałem. Czy te patałachy widziały kiedys na oczy/trzymały w dłoniach broń? Imbecylom, którzy to wymyslili przymocowałbym do kałacha sierp i kazał z tego strzelać, więcej pomysłów nie przyszłoby im do głowy. A piła łańcuchowa wbudowana do karabinu jest ok? Stary to są GEARSy nie CoD czy BF takie rzeczy są dozwolone... Miecze na łańcuchu w serii God of War? WTF? TO JEST TYLKO GRA. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.