Kondeer 34 Opublikowano 29 marca 2013 Opublikowano 29 marca 2013 Również jestem w trakcie przechodzenia Insane z wszystkimi gwiazdkami. Nie jest tak tragicznie. Czasem głupi zgon się trafi, ale poza tym jest ok. Czasówki troszkę denerwują. W czasówkach zazwyczaj czasu jest w sam raz, najgorsze co jest to się zestresować i polecieć "aby szybciej" a zginąć jest łatwo. Lepiej się skupić na eksterminacji przeciwników. Poza jakimiś 5 maks 6 sekcjami to idzie w miarę sprawnie. Najtrudniejsze jakie wspominam to obrona pancerza, kurz w archiwach, szturm plaży, obrona zaraz po wystrzeleniu rakiety (chyba najtrudniejszy moment), przedostania sekcja (czasu dużo, ale sieczka trudna) no i walka z bossem. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 30 marca 2013 Opublikowano 30 marca 2013 Obrona zaraz przed aresztowaniem może być ciężka, ale ja będę na stówę bronił się w środku. Z prawej rzadko jakiś Locust się zaplącze, a główne wejście jest szturmowane jak diabli więc tam się postawi dwa turrety i jakoś przebrnę. Obrona pancerza nie była w ogóle trudna, chyba że mówimy o nabiciu 3ech gwiazdek. Skubane tickery wybuchały zanim zdążyłem je ustrzelić i dlatego punktacja była słaba, ale poza tym dobre rozstawienie turretów plus podkładanie granatów i ostrzeliwanie z prawej strony zdały egzamin na piątkę. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 30 marca 2013 Opublikowano 30 marca 2013 Co do obrony pancerza, pewnie zależy też jak ci się przeciwnicy zrespią...mi strasznie dużo nachodziło właśnie z lewej. Therony i grenadierzy...więc jedna przypadkowa strzała lub granat i od checkpointa (bo pierwsza fala poszła szybko). Albo po prostu zgraja tickerów rozwalała mi zbroję i też pupa. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 Nie rozwalili mi pancerza nawet raz. Nawet do 50% nie doszli. Generalnie kiedy tylko pojawiały się tickery waliłem z boom'a, resztę traktowałem lancą na aktiwie i pozamiatane. Nie mogłem jedynie dotrzeć do trzech gwiazdek, ale zmieniłem rozlokowanie granatów, boom zgarniał po kilka tickerów na raz i dałem radę. Kolejny dość ciężki etap to onbrona bota . Nie mówię tu o samej obronie przed zniszczeniem bo ta jest banalna i w tym przypadku Locusty nawet do 80% nie doszły, ale trzecia faza gdzie wychodzą corpsery i serapede'y może dać w kość bo liczba Boomer'ów lekko przytłacza. Waliłem w nich granatami aż wszystko było przykryte ich ścierwem. Poza tym jest ok. jestem w ostatnim etapie zeznania Paduk'a. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 (edytowane) Skończyłem kampanie na hardcore, i w sumie jak to gearsy dają mega radę, fun płynący ze strzelania jest niesamowity i naprawdę inne strzelania tpp sie do tego nie umywaja multi jak narazie ogralem tylko free for all oraz tdm, ale na dniach wezmę sie za overrun oraz resztę, tylko skończę aftermath Cały czas zastanawiam sie na season pass ale póki co chyba większa frajdę sprawia mi multi w gow3 Jakby ktoś szukał kompana do przejścia na insane to sie pisze Edytowane 1 kwietnia 2013 przez kubson Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 1 kwietnia 2013 Opublikowano 1 kwietnia 2013 fabularnie to najgorszy GoW a właściwie jedna z nudniejszych gier w jakie ostatnio grałem jeśli chodzi o story. Nowe bronie nie robią poza tą snajperką bez lunety, nowych przeciwników brak, nie no jest ten jeden kolo który zamienia się w ''czerwonego agresora'', jeden boss, 80% kampanii to bieganie po mieście, brak zróżnicowania miejscówek jak w poprzednich GoWach to jest to co boli jeśli chodzi o singla, czuć już zmęczenie materiału... Dobrze że gameplay to czyste mięsko, poziom trudności z wyzwaniami daje ostro do pieca, jest wyzwanie ;] technicznie jest jeszcze lepiej niż w GoW3, oświetlenie na wypasie i nowe efekty, ogień wgniata w fotel, rozdział Cole'a czy Pokłosie wyglądają bajecznie nawet po graniu w H4 z drugiej strony mamy brzydki i nudny rozdział Paduk'a. Całkiem niezły soundtrack, co ciekawe gra wcale nie jest zbliżona klimatem do GoW jak wcześniej zapowiadano, klimat to raczej coś w stylu DLC do singla GoW3. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 1 kwietnia 2013 Opublikowano 1 kwietnia 2013 (edytowane) Judgement należy przede wszystkim postrzegać przez pryzmat walki bo jeśli skupimy się na story jako takim czy motywach drużyny by ścigać Karn'a to można by dostrzec kilka nonsensów i braku przemyślenia sprawy. Wolałbym gdyby ekipa Baird'a po prostu dostała rozkaz pościgu zamiast motywować go chęcią zemsty czy innych pierdół. Karn przez całą grę nawet nie wiedział kim są członkowie załogi Kilo . Nie to co Raam, który nie dość, że brał udział w walce ze swoimi żołnierzami to jeszcze miał swój powód by ścigać i zabić Kim'a, a który to powód świetnie zarysowano w najlepszym dodatku do Gears'ów ever - Raam's Shadow. Rozwałka i sieczka są świetne, tu należy doszukiwać się zajefajności Judgement. Edytowane 2 kwietnia 2013 przez Yap Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 kwietnia 2013 Opublikowano 1 kwietnia 2013 Nie to co Raam, który nie dość, że brał udział w walce ze swoimi żołnierzami to jeszcze miał swój powód by ścigać i zabić Kim'a, a kóry to powód świetnie zarysowano w najlepszym dodatku do Gears'ów ever - Raam's Shadow. Tak? <zaciera rączki> Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 1 kwietnia 2013 Opublikowano 1 kwietnia 2013 Yap, nie obraź się, wiem że są ludzie na to (spoilery) uczuleni, ja też do nich należę, ale branie tutaj rzeczy w spoilery jest zbędne...bo w tej grze w zasadzie nie ma fabuły...wszystko wiadomo z trailerów. Nie mogę sobie przypomnieć nawet jednej sceny po której zadał bym sobie pytanie "ciekawe co się stanie dalej". Fabuła leży całkowicie i to jedynie walka napędza tą część Gearsów. Mi osobiście kampania bardzo się spodobała, ale pewnie dzięki odtajnionym misjom, które były pewnym wyzwaniem i fajnie urozmaicały rozgrywkę. A szkoda też bo cut-scenki były całkiem fajnie zrealizowane i wyglądały ładnie, nie to co w GoW3...moim zdaniem w "trójce" już lepiej wyglądały scenki na silniku gry niż te animowane. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 No cutscenki w 3 wyglądały beznadziejnie, ale to wina nośnika niestety. Zresztą fabuła w gearsach? Serio ktoś sobie tym zaprząta głowe? Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Ok, oleję spoilery, ale wychowanie mamy pójdzie wpipidu. Karn jest cieciem niestety. Strateg w szeregach Locustów to lekka prześmiewka. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Zresztą fabuła w gearsach? Serio ktoś sobie tym zaprząta głowe? Ja nawet książki Gearsów przeczytałem żeby lepiej poznać historię . Jeżeli się wkręcisz to całe uniwersum GoW jest bardzo fajnie wymyślone i wszystkie wydarzenia są spójne. Fabuła na pewno nie była konikiem Gearsów, ale w 'dwójce' potrafiła zaciekawić, stawiała sporo pytań i było kilka zwrotów akcji. W trzeciej części mi tego brakowało bo w zasadzie całą grę tylko szukamy pewnej osoby i tyle. A w Judgment to już w ogóle nie ma fabuły...a szkoda bo postaci są ciekawe i myślę że dałoby rade zrobić z tego coś nieco bardziej ambitnego. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Girs nigdy nie stawiał na historię, a na charakterystyczne postacie i humor i tutaj trochę tego zabrakło - Cole to nie Cole, humoru praktycznie brak. Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 http://forums.epicgames.com/threads/952066-What-are-we-doing-!?p=31191272 troche namieszali w multi. O ile osłabienie "łokcia" na plus tak zwiększenia damagu lancera na minus,. baaardzo szybko teraz sie zabija tym szajsem Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Egzekucja do tej gry się nie nadaje. Jedna wielka kamperka na tych ogromnych mapach. Jak zostanie przypadkiem 1v1 to można usrać się z nudów. Niestety z dnia na dzień gra się coraz gorzej. Banda matołów już zepsuła grę. Cwaniaki ze swoim podwójnym łokciem który jest często efektywniejszy niż strzelanie z shotguna. Rzucanie sobie pod nogi w trakcie walki na shoty granatu medycznego który daje efekt podobny do armor locka z Halo Reach. Mapy zbyt wielkie jak na grę 5v5 przez co gra się nudzi. Zbyt dużo power weaponów na mapę. Brak locustów całkowicie odbierają klimat rozgrywkom w multi. Tak naprawdę tryb wieloosobowy ratuje Overrun, który jest dobrze zbalansowany, ciekawy, wymagający skilla i teamplayu. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Bezkitu, mapy ch'ujowe, biegam sobie z gnashem jak na czlowieka przystało to nagle bum gine od hammerbursta, lancera, retrolancera, vulcana albo działka z helikoptera (WTF) i weź tutaj człowieku cokolwiek ogarnij. Żeby chociaż jeszcze na starcie była lanca i gnash, a tu takiego wała, możesz sobie snuba w du'pe wsadzić i tyle. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Melee was getting more kills than all other weapons in the game combined, excluding the Gnasher. To zdanie ładnie podsumowuje multi w tej grze. Zwykłe tryby już sobie odpuściłem, póki co gram tylko Overrun, mapy w tym trybie tak szybko się nie nudzą bo są dobrze rozbudowane i ciekawie zaprojektowane. Rozgrywka jest naprawdę fajnie zbalansowana i trzeba się czasem sporo nakombinować żeby zniszczyć jakiś punkt. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Programem trochę wiecej w multi i za brak locustow ktoś powinien zostać wystrzelany po mordzie overrun spoko ale jeżeli ekipa jest zgrana z randomami to trochę cieżko to samo survival, Ja tam zostaje przy multi z girsow 3 i season pass w judgmencie odpuszczam Jakby ktoś był chętny na co opa lub survival to dajcie znać Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Czyli z Judgmentem poczekam az stanieje. Dla kampanii i Overruna zeby w nim popykac, ale skupie sie na GoW 3. Cytuj
Finally 1 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Z tymi mapami to już naprawdę odjechali - największe zdziwienie mam jak na kogoś natrafię w tych labiryntach. A tak swoją drogą, udało się już komuś może zabić Epic Reapera? Poluję na niego i jak na razie marnie to wychodzi, za duży współczynnik randomu. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Olewam reaper'a. Jest temat na Epic Forums - "Epic Reaper tracking" czy coś takiego. Zaglądnąłem parę razy i dałem sobie spokój. Ludzie za bardzo się tam podniecają całą sprawą. Wczoraj posunąłem wątek z milionem rager'ów. Kilka podejść składało się na rozstawienie bełtów kuszy, podłożenie jednego granatu, zaopatrzenie się w booma, booshkę i one-shota. Ten ostatni załatwił chyba 15tu rager'ów, a reszta dokonała aktu zniszczenia. Bot na koniec starcia miał 4% stanu przydatności. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Opublikowano 4 kwietnia 2013 Ja do tej akcji użyłem boomshield'a od zdechłego maulera. Pierwsza fala zawsze atakuje najpierw ciebie, czając się gdzieś w kącie z tarczą nic ci nie zrobią. Jak zaczynają atakować bota to rzucałem w nich granatami i jakoś poszło. Ale nie powiem też chwilę nad tym etapem posiedziałem. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 5 kwietnia 2013 Opublikowano 5 kwietnia 2013 Takie lamerskie pytanie. Po zakupie gry przysłali mi na maila kilka kodów. Próbowałem je wpisać z poziomu gry, przeglądając każdą zakładkę, ale żadnej takiej opcji nie znalazłem. Cytuj
DaBig 1 Opublikowano 5 kwietnia 2013 Opublikowano 5 kwietnia 2013 (edytowane) Oki. Gra gitara. Dzieki Edytowane 5 kwietnia 2013 przez DaBig Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.