Skocz do zawartości

Gears of War: Judgment


Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

No gwiazdki wpadają szybciej bo jest trudniej :)

Opublikowano

Nie musisz przechodzić z trzema kompanami. Jeden wystarczy.

 

Co do kampanii na Insane jest ona, rzekłbym, dość prosta jeśli przechodzisz samemu. Jest zaledwie kilka momentów, przy których przysiedziałem więcej niż dwa razy. Reszta idzie sprawnie jeśli wiesz co robisz. Np. wyklinany przez wszystkich moment z milionem Rager'ów to w zasadzie starcie gdzie umiejętna fortyfikacja, rozlokowanie bełtów kuszy i wykorzystanie OneShot'a na 100% to klucz do sukcesu. To samo obrona zbroi. Ani razu mi jej nie zniszczono. Jedynym problemem było uzyskanie trzech gwiazdek bo ticker'y wybuchały zanim je ustrzeliłem, a jak wiadomo samo-detonacja nie liczy się do streak'a.

 

Jeśli teraz masz problem to końcowa walka będzie beczką śmiechu i dobrej zabawy.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

 Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia, ktore rozdzialy juz w koopie zostaly zaliczone a ktore zostaly? Gram z randomami i czasami mnie przenosci na powiedzmy 2-3 checkpoint rozdzialu jaki chce rozegrac.

 

Masz w rogu obrazek/znaczek przy każdej misji czy go przeszedłeś w  1/2/3/4 graczy.

Jak grasz z randomami to wrzuci cię do przypadkowej rozgrywki do jakiejś misji;

żeby rozdziały z rendomami  zaliczyć całe to:

a. dołączasz do przypadkowrej rozgrywki aż trafisz na taką od początku;

b. tworzysz sam grę od początku rozdziału i czekasz na 1 gracza, po czym rozpoczynasz granie;

c. dołaczasz do wcześniejszego rozdziału względem tego który chcasz zaliczyć i jak cię dołączy do końcówki (spróbuj

kilka razy) to ją przejdziesz i po nim przejdziesz właściwy rozdział, 

Edytowane przez Paweł Dziuba
  • Plusik 1
Opublikowano

Nie musisz przechodzić z trzema kompanami. Jeden wystarczy.

 

Co do kampanii na Insane jest ona, rzekłbym, dość prosta jeśli przechodzisz samemu. Jest zaledwie kilka momentów, przy których przysiedziałem więcej niż dwa razy. Reszta idzie sprawnie jeśli wiesz co robisz. Np. wyklinany przez wszystkich moment z milionem Rager'ów to w zasadzie starcie gdzie umiejętna fortyfikacja, rozlokowanie bełtów kuszy i wykorzystanie OneShot'a na 100% to klucz do sukcesu. To samo obrona zbroi. Ani razu mi jej nie zniszczono. Jedynym problemem było uzyskanie trzech gwiazdek bo ticker'y wybuchały zanim je ustrzeliłem, a jak wiadomo samo-detonacja nie liczy się do streak'a.

 

Jeśli teraz masz problem to końcowa walka będzie beczką śmiechu i dobrej zabawy.

 

To super. Czesto jest tak, ze ktos wymieka w trakcie rozdzialu i zostaja tylko 2 osoby. To ulatwi sprawe. Co do trudnosci misji to najgorzej jak narazie bylo w pierwszej misji Cole'a. Gram ze wszystkimi odtajnonymi misjami odrazu wiec moze dlatego jest ciezko.

 

Masz w rogu obrazek/znaczek przy każdej misji czy go przeszedłeś w  1/2/3/4 graczy.

O to mi chodzilo. Dzieki.

Opublikowano

Desant jest nie tyle trudny co głupi. Rozumiem, że wojna to chaos i śmierć z niczego, ale młócenie jednego etapu 20 razy w grach to przesada. Głupie też są zgony zaraz po wyjściu z łodzi desantowej, ale to jest odosobniony przykład. Cała kampania bardzo mi się podoba.

Gość _Be_
Opublikowano

Desant jest nie tyle trudny co głupi. Rozumiem, że wojna to chaos i śmierć z niczego, ale młócenie jednego etapu 20 razy w grach to przesada. Głupie też są zgony zaraz po wyjściu z łodzi desantowej, ale to jest odosobniony przykład. Cała kampania bardzo mi się podoba.

 

Przy obronie wystarczy się trzymać się z tyłu i po prawej stronie podejść na spokojnie i sciągać typów na działkach. Przy obronie najlepiej wejść jak najwyżej i po obu stronach schodów rozstawić działka i pozamiatane.

Opublikowano

Obrona plazy akurat jest dostyc prosta jak sie skitra w bunkrze na samej gorze. Jest tam snajperka - mozna z daleka pozdejmowac co gorzniejszych typow. Pozniej jakos idzie. Wlasnie jestem swiezo po obronie bota przy o ile sie nie myle z nazwa State Street w przedostatnim rozdziale Baird'a... Nie bylo tak zle jak na plazy ale i tak sie niezle natrudzilem. Cale szczecie buszka moglem zamykac dziury z Rager'ami a z bliska ich rozwalac obrzynem. Poziom Legendary w Halo 4 nie dal mi tak popalic.

Opublikowano

Obronę plaży na Insane walnąłem za pierwszym razem. Akurat rozmieszczenie działek i granatów wyrobiłem sobie za pierwszym podejściem natomiast atak rozkminiałem od lewej gdzie leżał BreechShot, za pomocą którego pozbyłem się kolesi na troikach i moździerzowca.

Gość DonSterydo
Opublikowano

No w tym etapie najtrudniejszy jest właśnie atak na plażę - szczególnie z odtajnioną misją :D Ale obrona też potrafi zaskoczyć, np. w jednej z fal kilku przeciwników w trakcie walki wychodzi jakimś cudem z góry, a nie z dołu :) 

Opublikowano

Mi został na Insane jedynie ostatni Boss na trzy gwiazdki. Generalnie ilość zgonów w trakcie przechodzenia gry na tym poziomie idzie w setki. Co mnie najbardziej zdziwiło to fakt, że niektóre niepozorne fragmenty sprawiały więcej kłopotów niż powinny. Nie wyobrażam sobie przechodzenia tej gry na Insane w Coopie. Dzięki bogu za te głupie, nie śmiertelne boty :) 

No to teraz pytanko. Jak to właściwie jest z map-packami? tzn wyjdzie jeszcze ten jeden z czterema mapami i koniec? A co z Capitolem? Staram się śledzić info o tym tytule w miarę na bieżąco, ale zdaje się, że coś mi umknęło. Z tymi mapami jest w sumie niezły śrut. Jak dla mnie to dobre są może trzy: Streets(choć nie bez wahania), Heaven i Boneyard(chyba z sentymentu do Mausoleum). Czy na prawdę tak wielkim problemem byłoby dorzucić 5-6 mniejszych map z poprzednich części (Raven Down, Clocktower, czy coś w ten deseń) aby w playlistach FFA nie wiało trupem po dwóch godzinach grania? Skoro jest to pożegnanie serii z XO to mogliby szarpnąć się na jakiś gest.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Tak, to DLC będzie ostatnie. Być może Capitol zmieniło charakter i nazwę.

Opublikowano (edytowane)

No dobra. Jestem po kampanii na Insane ze wszystkimi Declasified Missions oprocz ostatniej walki z Karnem. Na Insale Bydlaka rozwalilem za 2gim razem bez problemu ale nie daje rady z DM. Kto to wymyslil? Masakra. Siedzialem dzisiaj z 3 godziny i nic. Dochodze do momentu gdzie zaczyna z ryja pluc i (pipi)ut zaraz dostaje od kogos kulke. Chyba na dzisiaj dam juz sobie spokuj bo jeszcze w pracy z nerwow komus zrobie "BOOM!". Jak ta walke przejde to bedzie mi sie chyba sinila po nocach.

 

EDIT

 

Jeeeeeeeeeeeeeeeeest. Udalo sie. Wszystkie DM ukonczone. Karn zre g0wno. To teraz jeszcze kilka brakujacych gwiazdek na insane. Co sie nameczylem przy tym gupku to dlugo nie zapomne.

Edytowane przez decoyed
Opublikowano

Oglądanie filmików jest ok, ale gdzie w tym jest satysfakcja z odkrycia własnej strategii. Zginąłem na tym etapie z 20 razy zanim zdecydowałem się (bardziej z ciekawości niż planowania starć) na Markzę. Głowy Rager'ów odpadały aż miło i to był klucz do zwycięstwa - Markza. Jest oczywiście trick z pozostawieniem Mauler'a co by kolejne fale się nie respawn'owały, ale to są Gearsy. Tu się nie bierze jeńców, a tym bardziej nie zostawia się niczego przy życiu.

Z insane'm jest zawsze podobnie w serii - niby ciężko, ale jeśli wykorzystuje się teren, zasłony i rusza się odpowiednio szybko to nie jest tak źle. Insane solo w porównaniu z co-op'em we czwórkę to jest spacerek.

Opublikowano

Oglądanie filmików jest ok, ale gdzie w tym jest satysfakcja z odkrycia własnej strategii. Zginąłem na tym etapie z 20 razy zanim zdecydowałem się (bardziej z ciekawości niż planowania starć) na Markzę. Głowy Rager'ów odpadały aż miło i to był klucz do zwycięstwa - Markza. Jest oczywiście trick z pozostawieniem Mauler'a co by kolejne fale się nie respawn'owały, ale to są Gearsy. Tu się nie bierze jeńców, a tym bardziej nie zostawia się niczego przy życiu.

Z insane'm jest zawsze podobnie w serii - niby ciężko, ale jeśli wykorzystuje się teren, zasłony i rusza się odpowiednio szybko to nie jest tak źle. Insane solo w porównaniu z co-op'em we czwórkę to jest spacerek.

Rowniez wykorzystalem Markze. Z Lancerem nie szlo a z Markza chyba za 2 razem sie udalo.

 

Ogladanie filmikow nic nie da w tej walce. Trzeba miec troche szczescia, wytluc wszystkich co do nogi i nawalac w Karna.Nie wyobrazam sobie przejscia tej walki w ko-opie nawet z 1 osoba. Nie na Insane z DM.

 

Zebranie wszystkich gwiazdek na Insane akurat bylo dosyc proste. Powtorzylem chyba ze 4 sekcje i wszystko wpadlo.

 

Z innej beki. Poklosie naprawde daje rade. Niby bonus a daje mase radosci i duzo grania. No i znowu te suchary Paduka. Najlepsza postac z calej serii. Jego teksty wypadaja najlepiej.

Opublikowano

Oglądanie filmików jest ok, ale gdzie w tym jest satysfakcja z odkrycia własnej strategii. Zginąłem na tym etapie z 20 razy zanim zdecydowałem się (bardziej z ciekawości niż planowania starć) na Markzę. 

W takim Halo:Reach miałem satysfakcję z odkrywania własnej strategii przechodzenia danego etapu na najwyższym poziomie trudności. GOW:J takiej satysfakcji nie daje bo jest mocno randomowy na najwyższym poziomie trudności. Przebrnąłem przez niego tylko dlatego, że w połowie gry stwierdziłem, iż straciłem już za dużo czasu aby teraz zrezygnować.

Choć ogólnie przyznać muszę, że od czasu GOW1 to w tę kampanię grało mi się najlepiej. Tyle tylko, że na poziomie Hardcore :)

 

A powracając do tematu nadchodzących dodatków, to dalej wierzyć mi się nie chce, że następny będzie ostatnim. Po trzech miesiącach od premiery?! Wierzycie w to?

Opublikowano

W takim Halo:Reach miałem satysfakcję z odkrywania własnej strategii przechodzenia danego etapu na najwyższym poziomie trudności. GOW:J takiej satysfakcji nie daje bo jest mocno randomowy na najwyższym poziomie trudności.

 

Choć ogólnie przyznać muszę, że od czasu GOW1 to w tę kampanię grało mi się najlepiej. Tyle tylko, że na poziomie Hardcore :)

Co jak co, ale moim zdaniem przechodzenie kampanii na insane w Judgment było chyba aspektem gry, który będę najmilej wspominał. Jakoś chętnie wracałem do konsoli tylko po to żeby zaliczyć kolejne sekcje na 3 gwiazdki i sprawiało mi to jakąś satysfakcje. Poprzednie części wspominam jeszcze milej bo miałem okazje je przechodzić na splicie z bratem...więc to zupełnie inny rodzaj funu jaki może zaoferować gra.

Ale z multi w GoW:J dali ostro ciała. Chociaż teraz event boom snipes mi się całkiem podoba. Zagrałem kilka meczy i fajne headshoty szły, nawet raz z Boomshota mi się udało fajnego hs strzelić ;).

Gość DonSterydo
Opublikowano

Nie było żadnych nowych informacji o nadchodzącym DLC?

Opublikowano

llSdAw2.png

 

Nie było tak źle. Chyba najwięcej czasu spędziłem przy desancie na plażę.

 

A Karn padł chyba za 3 razem. Pierwsze dwa razy brałem niepotrzebnie boomshota i dawałem się dymać przez Theronów. Potem znalazłem snajpę i zacząłem ciskać łucznikom i Ragerom hedy i poszło całkiem znośnie.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Wczoraj skończyłem z kumplem na splicie kampanię łącznie z Pokłosiem. Łącznie to nam zajęło z 10h na hardkorze i tym samym dobiłem do 60h spędzonych z Judgement. Jak na mnie to wynik niesamowity :P

 

Ale nie pokusiliśmy się o robienie wszystkich odtajnionych misji, to już nie na moje siły ;)

Gość _Be_
Opublikowano

Ale nie pokusiliśmy się o robienie wszystkich odtajnionych misji, to już nie na moje siły ;)

 

Jaki każual :D

Opublikowano

Don mimo wszystko jednak spróbuj. DMy ubarwiają rozgrywkę.

 

Kilak news'ów odnośnie zbliżającego się DLC:

 

TU List

 

http://forums.epicgames.com/threads/964885-5-30-Update-TU-Notes-amp-Lost-Relic-Achievements

-Fixed an issue that caused debug info to appear on the overhead maps when swapping out weapons.
-Scorcher magazine size reduced from 34-15 for private and LAN play.
-While holding the Boom Shield, female character heads are no longer more exposed than male characters.
-Prize Boxes will now deliver all unlockable content before rewarding XP.
-All gametypes will now have a rifle and a shotgun as the default loadout except for Free for All and Master at Arms.
-Fixed an issue with the Dreadnought DLC not appearing in VIP Overrun searches.
-Fixed an issue with the grenade animation.
-Reduced volume of self and team footsteps to better highlight enemy approach noises.
-Fixed the "You Lookin At Me" achievement German translation.
-The "Surprise" achievement can now be unlocked on dedicated servers.
-Fixed an issue where pressing the back button for the scoreboard caused the screen to blur until respawn.
-When searching DLC playlists on Execution and Master at Arms, screen will no longer freeze, forcing you to restart searching.
-Fixed an issue which caused game crashes while removing a storage device in the pregame lobby of a ranked versus match.
-All of the Survival map names should now show on the Survival leaderboards.
-Fixed an exploit where players could earn extra prize boxes.
-Removed unnecessary tooltips.
-Secret bookshelf passages in the Library map are now locked in Execution and Breakthrough gametypes.
-Fixed a typo in the current achievement list.
-Fixed an issue with the Engineer's sentry targeting Locusts being executed.
-Fixed Master at Arms gametype description.
-The Digger no longer misfires after swapping from a loaded Sawed-Off.
-Fixed an issue with Wretches teleporting back to perches.
-Fixed random crashes while accessing content from a USB drive at the title screen.
-Fixed an issue with the Generator not showing damage while being attacked.
-Campaign: Players will no longer be blocked by the missing stairs leading out of the Imulsion room in Aftermath.
-Gnasher ammo updates (start w/ two clips instead of one) for private and LAN play.
-Stim-grenades removed from starting loadout across all gametypes except FFA for private and LAN play.
-Weapon swaps now available per-map per-playlist on dedicated servers.
-Grenades no longer refill from Ammo Boxes.
-Minh’s hitbox adjusted for better detection around head.
-Mortar back on Gondola in place of Torquebow (dedicated server replication issues fixed).
-Mauler no longer able to hit things through walls.



Lost Relics Achievements

You Can’t Hide- Earn the Tree House Predator ribbon on Ward (10 points)

Getting it Done- Destroy the generator in under 8 minutes on any DLC map (30 points)

Dread the Rage- Get a multi-kill while playing as an enraged Rager on Ward (10 points)

Drop the Mic- Finish wave 10 of Survival at the first e-hole on Ward on at least Normal difficulty (50 points)

Flag Runner- Score a flag cap on Streets, Rig, Gondola, Library, Lost City, Museum, and Checkout (25 points)

Look What I Found- Get a kill with each pickup weapon in FFA during a single game on the map Lost City (15 points)

Flag Dropped- Kill the flag carrier a total of 20 times (20 points)

Pendulum Wars- Win a TDM, DOM, and BT match with your entire team wearing the UIR Armor skin (40 points)

For Gorasnaya!- Score 5 flags in BT as Paduk (20 points)

Golden Artifacts-Win a public or ranked game of Execution on Museum with all players using the Gold character and weapon skins (30 points)

 

 

 

Niektóre cheevo'sy są przeyebutane.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...