decoyed 707 Opublikowano 31 maja 2013 Opublikowano 31 maja 2013 Gra ktokolwiek w GOW:J online? Po za trybem overun w każdym trybie znajduje mi gry z botami. Ja gram codziennie po godzinie moze po dwie. Wlasnie skonczylem przed chwila TDM. Najtrudniej chyba o chetnych w przetrwaniu. Trzeba przejsc kilka fal z botami i dopiero ktos dochodzi. Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 1 czerwca 2013 Opublikowano 1 czerwca 2013 W domination grałem 3 mecze i w żadnym nie znalazło mi graczy.Jedynie w TDM znalazło mi 3 graczy w meczu.Zdecydowanie więcej ludzi widocznie pozostało przy GOW3 , trzeba zaliczyć kampanie i wracać do multika trójki. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 1 czerwca 2013 Opublikowano 1 czerwca 2013 Nope, więcej gra w Judgement. Może to jakiś problem z matchmakingiem, tak jak było na początku w Survival - grało dużo więcej ludzi niż obecnie, a łączyło praktycznie z samymi botami. Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 2 czerwca 2013 Opublikowano 2 czerwca 2013 To nie mam pojęcia w żadnym trybie nie znajduje mi graczy. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 2 czerwca 2013 Opublikowano 2 czerwca 2013 To nie mam pojęcia w żadnym trybie nie znajduje mi graczy. Coś u ciebie musi być nie halo...ja wczoraj jakoś po południu odpaliłem na pół godzinki bo miałem ochotę na partyjkę overrun'a, znalazło mecz bez problemu. Tak samo w trybie specjalnym dominacji tylko na gnashery. Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 3 czerwca 2013 Opublikowano 3 czerwca 2013 Z niewiadomych przyczyn właśnie NAT przeskoczył na moderate dopiero po zabawie w ustawieniach otrzymałem open. Ogólnie idzie znaleźć teraz graczy wszędzie oprócz trybu survival. Cytuj
XxPomezZxX 7 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Cholera, ależ ostatni Special Event jest dobry! Do tej pory grałem po jednym dwa mecze aby "zaliczyć" tygodniówkę i wracałem do FFA. Teraz bardzo chętnie widziałbym połączenie Snajpa+ czołoroz(pipi) w jednej ze stałych Playlist. Fantastyczny! Kiedy wychodzi ostatnie DLC??? Cytuj
viral 4 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 ktos moze powiedziec jak wyglada frekwencja na multi w gears judgment na dlc bo sobie zamowilem tylko czekam na gre i mysle czy by sobie nie machnac dlc tylko nie wiem czy duzo osob gra Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Grają chyba tylko ci, którzy sprzedali Gearsy 3 i zapomnieli kupić znów a na poważnie to pare tysięcy populacji jest przeważnie, pustych serverów raczej nie ma. Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Mecze mi znajduje "1 out of 1 matches" więc spoko - zawsze się ktoś znajdzie. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 16 czerwca 2013 Opublikowano 16 czerwca 2013 Ja ci radzę, najpierw pograj trochę bez dodatków i zobacz czy się spodoba. Ja wziąłem Vip pass w ciemno i jako zagorzały fan Gearsów żałuję. Raz że multi mi nie podeszło, dwa nawet acziki są beznadziejne i nie chce mi się kompletnie za nie brać. Więc tylko doradzam, najpierw zagraj, najlepiej z tydzień lub dwa bo na początku gra sprawia dobre wrażenie, które po jakimś tygodniu zanika. Oczywiście to tylko moje zdanie, jak ci się spodoba to się nie krępuj i bierz bo ludzie jeszcze póki co grają. Cytuj
viral 4 Opublikowano 16 czerwca 2013 Opublikowano 16 czerwca 2013 nom to chyba wlasnie tak zrobie bo jutro place za golda i tez powinien przyjsc gears wiec sobie obczaje i przy okazji pogram w 3 bo tam akurat mam wszsytkie dodatki dlatego mialem brac w ciemno ale moze jednak racja i sobie zobacze :0 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 czerwca 2013 Opublikowano 17 czerwca 2013 więcej info o dodatku http://epicgames.com/community/2013/06/lost-relics-dlc-coming-june-18th/ Wychodzi jutro Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 17 czerwca 2013 Opublikowano 17 czerwca 2013 Heh...checkout żywcem wyjęty z 'trójki'...Nie pokusili się nawet o lekkie zmiany, troche lipa bo zawsze podobał mi się ten motyw w Gearsach że nawet jak jakaś mapa wracała to była ciekawie odmieniona. Cytuj
XxPomezZxX 7 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Grałem już w Lost Relicts. Oto co następuje: "nowy" tryb - CTF jest ok i nic poza tym. Mapy: Checkout - jest super, mała, dynamiczna. Zupełnie jak w "3". Zupełnie. Sprzedawanie jej w formie kompletnie nie zmienionej od czasu poprzedniej części nie jest żenujące. Jest to perfidny dowód na to, że Epic tworzył GOW:J WYŁĄCZNIE z myślą o zarobieniu na DLC i był przy tym tak potwornie leniwy, że aż wstyd. Lost City- Za(pipi)ista mapa. Bardzo mi się podoba, zarówno pod względem designu jak i budowy. Gdyby całe DLC składało się z tak dopracowanych map to warto byłoby w to inwestować bo: Museum- ta mapa z kolei jest wtórna, znowu trochę za duża i nijaka jeśłi chodzi o design. Warg - ta mapa z kolei ma jakiś taki fajny feel. Bardzo przypomina mi jeden z aktów z pierwszego GOW. Niestety nie pamiętam, który to był. Poza tym niewiele więcej da się powiedzieć dobrego. Wydaje mi się, że dwa pierwsze etapy są zbyt odsłonięte. TZN dziury są zbyt odsłonięte i można je podniszczyć ze znaczej odległości, co generalnie rzecz biorąc jest słabe jeśli Locustami będzie grała >przeciętna drużyna. TO tyle. Nie wiadomo co mapą Capitol. Jeśli jest to ostatnie DLC to jestem bardzo rozczarowany. Taki zestaw jak w tym momencie mam na dysku, powinien znajdować się na płycie z grą w dniu premiery. TO samo z grą jako Locusty. Nie rozumiem polityki EPIC. Jest głupia. Brak Active Reload - to samo. W grę grać będę bo generalnie mi się podoba. Szczególnie ze względu na FFA. Nie zmienia to jednak faktu, że jako fanboy serii dałbym jej 8/10. Tylko i dopiero teraz, po wydaniu wszystkich dodatków. Coś mi jednak mówi, że Epic wrzuci jeszcze na rynek zestaw ze starymi mapami i może jakieś nowe (oczywiście wszystko płatne i nie w ramach pierwszego pakietu VIP . Nie zdziwiłbym się również gdyby w końcu się zreflektowali i dali możliwość grania jako Locusty we wszystkich trybach. Są to jednak moje gdybania i tak pewnie pozostanie. Jakby ktoś chciał pocisnąć Survival na Insane to podeślijcie mi zaproszenie. PZDR Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Na locusty w zwykłych trybach nie masz co liczyć. Są kolorowe pancerze? Mało ci? Zgodzę się w 100% co do zawartości, taka ilość mapek powinna znajdować się już na dysku z grą. W ogóle to idę ściągnąć, obczaję sobie chociaż ten nowy tryb, chociaż wiem że będę tego żałował, ale cóż...niestety już za dodatki zapłaciłem. Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Tak jak przypuszczałem...ściągnąłem, zobaczyłem...wyłączyłem. Ehh...nowy tryb na początku wydawał mi się ciekawy, ale po pewnym czasie stwierdziłem że jest raczej bezsensowny...Czemu limitem są zabójstwa? To nie ma sensu, drużyna atakująca powinna być ograniczona czasowo. W ogóle mam wrażenie że doniesienie flagi do punktu jest strasznie trudne, za trudne nawet...granie atakującymi jest przez to mało atrakcyjne. Z map faktycznie lost city jest ciekawe, dali symetryczną mapę i od razu rozgrywka nabiera tempa i gearsowego klimatu. Na Ward niestety nie udało mi się trafić, zagrałem chyba z 5 meczy w overrun i zawsze trafiałem mapy z podstawki, w listach DLC oczywiście. I w ogóle chyba żadne multi mnie tak nie wpienia jak to...w Codzie mogę ginąć kilka razy pod rząd...nic, Halo...nie pamiętam żebym kiedykolwiek wkurzył się przy Halo, Gearsy 1,2,3...owszem często bluzgam, ale muszę trafić, albo na naprawdę drewnianych kolesi, albo muszą się dziać cuda w meczu...odpalam GoW:J, gram drugi mecz i już mam ochotę połamać kontroler... 1 Cytuj
Yap 2 794 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Mapy są ciekawe, jeden achievement zglitchowany (Pandulum Wars wyskakuje, ale później nie ma go na liście, a w opcjach gry wszystko odhaczone jest na zielono, WTF??!!), tryb Breakthrough jest nawet nawet, ale na pięć meczów raz doniosłem flagę. Tylko dlatego, że miałem okno respawnu przeciwników przez jakieś 3 sekundy, a resztą zajęli się moi kompani, także w tym aspekcie zgadzam się z NikoBe. Reszta ok, ale po raz kolejny mamy do czynienia z totalnym lenistwem Epic. Kampania moim skromnym zdaniem jest świetna, multi już mniej. Cytuj
viral 4 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 szczerze to mozna bylo sie spodziewac slabszego multi wkoncu panowie z people can fly nie slyna z robienia multi troche smutne ale taka opinie mam o tej firmie Cytuj
Kondeer 34 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 szczerze to mozna bylo sie spodziewac slabszego multi wkoncu panowie z people can fly nie slyna z robienia multi troche smutne ale taka opinie mam o tej firmie Ale najśmieszniejsze jest to że oni nie robili tego od zera, przecież mieli za podstawkę świetne multi z 'trójki', więc nie wiem jakim cudem mogli odwalić taką kaszanę. Przynajmniej overrun daje rade, ale i tak wkurzają lagi, dziwnie drewniane animacje i masa innych rzeczy. Cytuj
viral 4 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 (edytowane) znaczy o tyle o ile multi az tka mi nie wadzi to mi wadzi smieszna ilosc map bo do tego jak sie zmienilo da sie przywyknac.Aswoja droga jak wyglada frekwancja luidzi na dodatkowych mapach ? Edytowane 19 czerwca 2013 przez viral Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 szczerze to mozna bylo sie spodziewac slabszego multi wkoncu panowie z people can fly nie slyna z robienia multi troche smutne ale taka opinie mam o tej firmie Przecież "people can fly" tylko wykonywało "prace" zlecone przez EPIC GAMES + realizowali własne pomysły ALE zaakceptowane przez EPIC GAMES. Choć to że postać reaguje z pewnym opóźnieniem (w GOW3 wszystko jest płynne/natychmiastowe) to już raczej sprawka "people can fly". Co do multi to: - niepotrzebnie osłabili Hammerbursta - piła się DUŻO za długo odpala - brak oszołomienia przeciwnika po spadnięciu mu na łeb - (oczywiście, i przede wszystkim) niestety brak HORDY - BARDZO mało map w podstawce Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.