Skocz do zawartości

Gears of War: Judgment


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi sie podoba ale content ubogi wiec podejrzewam ze gdyby po prostu jakeis ciakawe mapki plus tryby walneli i tak w wiekszosci seqelow to tylko tryby dodaja wielkiej rewolucji w multi pe sequelu sie nie spodziewa nikt.Po prostu uboga ilosc mapek na start i dosyc ubogi dlc .Ciekawi mnie jak wyjdzie xbox one to developerzy gier dalej grosza nie zobacza za uzywki wiec dalej beda mikroplatnsci wiec 2 razy w pupala dostaniemy :)

Opublikowano (edytowane)

Odbiegając od tego czy multi w Judgment jest dobre czy nie, to jeśli zostawili by je takei same jak w Gearsach 3 to byłyby narzekania że to DLC jedynie.

I tu się mylisz, osobiście byłbym usatysfakcjonowany gdyby kontrola nad postacią i płynność rozgrywki pozostała nietknięta i żywcem wyjęta z 'trójki'. (No i gdyby zmienili shotguna żeby miał jakiś sensowny system zadawania obrażeń)

Spróbuj zrobić rolla i od razu przejść w bieg...w GoW:J jest to okropnie ślamazarne, w 'trójce' postać płynnie przechodzi do biegu. Często jak chcę zrobić unik to postać zamiast tego przyczepia się do osłony i o ile w poprzednich częściach to się zdarzało, tak tutaj jest nagminne. Kopnięcie przez osłonę...co prawda nie działa jak należy w obydwu częściach, ale zwróć uwagę jak kogoś kopniesz w Judgment to postać dziwnie lewituje przez chwilkę...jest cała masa tego typu niedoróbek, na które dużo osób nie zwraca uwagi, ale jak się zjadło zęby na GoW'ie to strasznie kuje w oczy. 

Już nie powinienem nawet wspominać po raz setny o obdarciu multika z najbardziej charakterystycznych rzeczy jak egzekucje, locust vs. cog, symetryczne mapki, active reload.

Żeby nie było to niektóre zmiany są ciekawe, zwłaszcza w sterowaniu...ale GoW:J to nieudany eksperyment...w zasadzie jedyne co wypaliło z tego eksperymentu to overrun i mam nadzieję że jak powstaną kolejne Gearsy to przemycą ten tryb.

Edytowane przez Kondeer
Opublikowano (edytowane)

 

szczerze to mozna bylo sie spodziewac slabszego multi wkoncu panowie z people can fly nie slyna z robienia multi troche smutne ale taka opinie mam o tej firmie

 

Przecież "people can fly" tylko wykonywało "prace" zlecone przez EPIC GAMES + realizowali własne pomysły ALE zaakceptowane przez EPIC GAMES.

Choć to że postać reaguje z pewnym opóźnieniem (w GOW3 wszystko jest płynne/natychmiastowe) to już raczej sprawka "people can fly".

 

Co do multi to:

- niepotrzebnie osłabili Hammerbursta

- piła się DUŻO za długo odpala

- brak oszołomienia przeciwnika po spadnięciu mu na łeb

- (oczywiście, i przede wszystkim) niestety brak HORDY

- BARDZO mało map w podstawce

 

 

 

 niewiem jakim sposobem mając bardzo dobre multi w trójce mogli tak skiepścić tą gre, poziom w(pipi)ienia przy tej grze u mnie jest wiekszy jak gra przeciwko hostowi w dwojce 

grając w 3 tylko się czekało na nowe mapy, postacie a kiedy wyszły było tylko jedne WOW a teraz takiego czegoś niema (szkoda)  

 

ps.mając vip zagram może za tydzień,miesiąc...

Edytowane przez -DamiaN-
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

o tyle o ile te mapy ktore sa na poczatku gow ;j  to   moze 3 mi sie podobaja  a dlc nie mam ale rozwazam zakup wiec zobaczymy  jedo mi sie podoba ze z kazdej zaslony mozna wyjsc i skoczyc nizej a w 3 nie z kazdej sie dalo

Edytowane przez viral
Opublikowano (edytowane)

Odbiegając od tego czy multi w Judgment jest dobre czy nie, to jeśli zostawili by je takei same jak w Gearsach 3 to byłyby narzekania że to DLC jedynie.

 

To co dali w tej części jest dobre, a jedynie WIELKI brak jest Hordy i mało map dali - z podstawki na każdym trybie

powinno się dać grać na minimum 8 mapach;

a to że rozgrywkę tak zorganizowali że trzeba by zrobić 3 x po 8 map to inna sprawa (bo w Hordę

na tych mapach co są raczej nie dałoby  się grać).

 

Sama kampania jest świetna i jedyne co może brakować to sensownej ilości bossów i etapów z pojazdami - ale gdyby

to dali to graficznie nie byłoby tak dobrze jak jest: świetna kolorystyka (choć razi przejaskrawiony czerwony w wybuchach

i płomieniach ), oświetlenie i lokacje oraz miejscówki.

Ważne też że gra, gdy się ją przechodzi w pojedynkę, nigdy nie chrupie (poza 2/3 momentami w POKŁOSIU) - w GOW3

było z kilkanaście takich wątpliwych "zdarzeń" (za to tam byli bossowie w sporej ilości i pojazdy) - coś za coś;

podobnie było w HALO 4 - lepsza grafika kosztem epickich/większych starć (szczególnie w porównaniu do HALO 3).

 

Ktoś pisał że wydali tą część (do tego z tak małą ilością map) żeby się obłowić na DLC - ja w to wątpię,

bo gdyby tak było to rzuciliby ze 4 dodatki;

a poza tym gra sprzedała się z 5 razy słabiej w pierwszym miesiącu nią GOW3 (nie wiem jak jest ze sprzedażą

teraz ale mam przekonanie że ciągle SŁABO - nie to żeby nie zarobili).

Mam teorię że ta gra, w podstawce i w DLC, daje tak mało bo chcą "wygłodzić" graczy

przed rzuceniem na premierę XBOX ONE następnej częśći; lub w pierwszych miesiącach po premierze wydadzą "GOW4" .

Edytowane przez Paweł Dziuba
Gość DonSterydo
Opublikowano

 

Odbiegając od tego czy multi w Judgment jest dobre czy nie, to jeśli zostawili by je takei same jak w Gearsach 3 to byłyby narzekania że to DLC jedynie.

 

To co dali w tej części jest dobre, a jedynie WIELKI brak jest Hordy i mało map dali - z podstawki na każdym trybie

powinno się dać grać na minimum 8 mapach;

a to że rozgrywkę tak zorganizowali że trzeba by zrobić 3 x po 8 map to inna sprawa (bo w Hordę

na tych mapach co są raczej nie dałoby  się grać).

 

Sama kampania jest świetna i jedyne co może brakować to sensownej ilości bossów i etapów z pojazdami - ale gdyby

to dali to graficznie nie byłoby tak dobrze jak jest: świetna kolorystyka (choć razi przejaskrawiony czerwony w wybuchach

i płomieniach ), oświetlenie i lokacje oraz miejscówki.

Ważne też że gra, gdy się ją przechodzi w pojedynkę, nigdy nie chrupie (poza 2/3 momentami w POKŁOSIU) - w GOW3

było z kilkanaście takich wątpliwych "zdarzeń" (za to tam byli bossowie w sporej ilości i pojazdy) - coś za coś;

podobnie było w HALO 4 - lepsza grafika kosztem epickich/większych starć (szczególnie w porównaniu do HALO 3).

 

Ktoś pisał że wydali tą część (do tego z tak małą ilością map) żeby się obłowić na DLC - ja w to wątpię,

bo gdyby tak było to rzuciliby ze 4 dodatki;

a poza tym gra sprzedała się z 5 razy słabiej w pierwszym miesiącu nią GOW3 (nie wiem jak jest ze sprzedażą

teraz ale mam przekonanie że ciągle SŁABO - nie to żeby nie zarobili).

Mam teorię że ta gra, w podstawce i w DLC, daje tak mało bo chcą "wygłodzić" graczy

przed rzuceniem na premierę XBOX ONE następnej częśći; lub w pierwszych miesiącach po premierze wydadzą "GOW4" .

 

 

Jakby Karna wykorzystali w takim stopniu jak RAAMa w dodatku do 3, to mielibyśmy bez wątpienia najlepszy singiel w serii.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Ktoś machnie coopa na Insane z próbą zgarnięcia 3 gwiazdek :)

Jeśli nie macie ochoty się wkurzać to może być dowolny poziom, machnąłbym coopa.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...