MaZZeo 14 242 Opublikowano 27 lutego 2013 Opublikowano 27 lutego 2013 Nowy trailer gearsowy hype mi się udziela Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 28 lutego 2013 Opublikowano 28 lutego 2013 (edytowane) Przesłuchałem ostatniego podcasta Epic dotyczącego balansu broni i zaszło dużo zmian, moim zdaniem ogólnie dobrych.- Retro Lancer jest jeszcze trudniejszy do ogarnęcia na dłuższe dystanse,szarża zadaje mniej obrażen i czas pomiędzy wciśnieciem 2x melee jest dłuższy. Ogólnie ma wymagać więcej skilla- Lancer nie zadaje większej ilości obrażeń przy strzałach w głowę- Kret porusza się szybciej pod ziemią- Boomshot bez zmian (standardowe obrażenia jak po zwykłym przeładowaniu)- miotacz płomieni bez zmian, może jednak przechodzić przez boomshielda- łuk zadaje obrażenia o wartości pomiędzy normalnym przeładowaniem a perfekcyjnym- Boltok jest silniejszy, dwa razy na klatę, jeden w głowę ale na tą chwilę jest to tylko zmiana w kampanii, nie wiadomo jak w multi- Markza (nowa snajperka) potrzebuje dwóch strzałów w głowę (ew. dwa w ciało + 1 w głowę) by zabić, mała szybkostrzelność i duży odrzut- Obrażenia zadawane przez szyszki zmniejszone o ponad 50% (z racji tego że znacznie łatwiej je rzucać)- śmierdziel nie sprawia że stajemy w miejscu- dymny wybucha od razu po kontakcie z przeszkodą- granat palny jedyny którego nie możemy wybrać do loadoutu (power weapon)- snajpa ma zooma takiego samego jak w Gears of War 2 (szerszy kąt widzenia) + dwa poziomy zooma, strzał w ciało zadaje więcej obrażeń niż w Gearsach 3, penetracja kul (możliwe double kille jednym pociskiem)- szybkostrzelność Gnashera odrobinę ("a hair slower" dokładnie cytując) zmniejszona- obrzyn ma dwa strzały w magazynku i większą szybkostrzelność od gnashera ALE ma taki sam zasięg i rozrzut kul jak gnasher (największa zmiana w grze jeśli chodzi o broń). Określany jako "gnasher junior". Koniec więc z czyszczeniem 5 metrów w okół siebie- Breechshot (snajperka locustów) 4 strzały w magazynku, samopowtarzalny, jeden strzał w głowę do zabicia, ogólnie jest mocniejszy od Markzy ale ma mniejszy zasięg, szybkostrzelność i większy odrzut- łokieć zadaje mniej obrażeń, z tego co zrozumiałem nie trafienie z łokcia spowoduje "większe konsekwencje dla gracza"- Booshka (nowy granatnik) ma odbijające się od przeszkód pociski, trzystrzały w magazynku (6 ogółem) obrażenia mniejsze niż w krecie- Hammerburst z Gears of War 1 - trzy strzały do zabicia, turbopady nie mają w jego przypadku racji bytu Edytowane 28 lutego 2013 przez MaZZeo 3 Cytuj
barcelona fan 33 Opublikowano 1 marca 2013 Opublikowano 1 marca 2013 Przygotowałem zapowiedź Gearsów, wieje amatorszczyzną, ale myślę że w miarę rzetelnie udało mi się omówić wszystkie nowości i zmiany w rozgrywce... 3 Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 1 marca 2013 Opublikowano 1 marca 2013 Wolę takie amatorskie filmy niż przesycone patosem, mega wujowymi new metal boysbandowymi g#wnami i pier@oleniem a'la głupi LikeButter. Kolo ma skilla, ale jego persona zmierza donikąd. Twój film(ik) prezentuje się ok. Jako amator nie masz sobie nic do zarzucenia. A to, że komentujesz bez emocji...słuchałem prawdziwych kołków w roli komentatorów, więc potrzebujesz trochę czasu. Tyle ode mnie. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 2 marca 2013 Opublikowano 2 marca 2013 Baardzo ciekawy filmik z nowej mapy - Estate pół godziny meczu, zacnie to wygląda, mapka ma klimat. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 marca 2013 Opublikowano 3 marca 2013 Ciekawy pomysł z tymi dużymi mapami do Overrun/Survival, których etapy się odblokowują co falę. Do tego FFA i system klas. Niby czwarta odsłona na tej samej konsoli, a sporo świeżości będzie. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2013 Opublikowano 4 marca 2013 (edytowane) Wczoraj był event i wypłyneło pare rzeczy. Edytowane 4 marca 2013 przez MaZZeo 1 Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2013 Opublikowano 4 marca 2013 na XBL na samym środku interfejsu jest odnośnik do Judgment, można obejrzeć cały wczorajszy event (30min). Tymczasem jakaś nowa broń się pojawia w Gearsach... kusza Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 marca 2013 Opublikowano 4 marca 2013 Wczoraj był event i wypłyneło pare rzeczy. Podsumujesz? Nie mam czasu oglądać. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 4 marca 2013 Opublikowano 4 marca 2013 Docierają do mnie sprzeczne informacje , a więc pytam obeznanych w temacie epilog będzie już na płycie i odblokowywać będą go gwiazdki za przejście kampanii ? Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2013 Opublikowano 4 marca 2013 Docierają do mnie sprzeczne informacje , a więc pytam obeznanych w temacie epilog będzie już na płycie i odblokowywać będą go gwiazdki za przejście kampanii ? Tak, na piratach dostępnych w sieci ludzie mieli do niego dostęp. Wczoraj był event i wypłyneło pare rzeczy. Podsumujesz? Nie mam czasu oglądać. Pierwsze większe info o tym epilogu do Gearsów 3, pierwszy pokaz Dominacji (KotH tylko że z dwoma pierścieniami), Survival jako wariacja hordy, gdzie jest tylko 10 fal, ale jest znacznie trudniej głównie przez klasy z Overruna i wymogu większej współpracy, ostatni link to wywiad z Chrisem Perną. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2013 Opublikowano 4 marca 2013 (edytowane) pizd pizd yeb yeb, w sam raz dla dona - nowy gameplay, multi i single (zarówno aftermath jak i kampania) - wszystko w jednym filmie Na koniec dwa słowa o oprawie. Widać, że ludzie z Epica i PCF znają się jak nikt na silniku Unreal Engine i na możliwościach Xboksa. Pomimo siermiężnych podzespołów starej jak świat konsoli gra wygląda nadzwyczaj dobrze. Po raz pierwszy od dawna grając na X-pudle nie miałem wrażenia obcowania z graficznym dinozaurem, a to jest naprawdę poważne osiągnięcie. Drugi równie duży plus należy się za dźwięki. Jako osoba nie potrafiąca odróżnić Bacha od Bechemotha zazwyczaj nie wypowiadam się o udźwiękowieniu, jednak "Gears of War: Judgment" sprawił, że zacząłem zwracać uwagę na to, co sączy się ze słuchawek. Podobały mi się ryki szarańczy, huk wystrzałów i cała reszta odgłosów pola walki. Szacunek. z onetu Edytowane 4 marca 2013 przez MaZZeo 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Podobno nikt nie skończył Survival O_o http://www.lazygamer.net/xbox-360/gears-of-war-judgement-reveals-survival-mode/ I asked PCF studio director, Sebastian Wojciechowski, how long he thought it would take the Gears community to complete survival mode on Insane mode. He just laughed and said that no one so far has even gotten close but he has no doubt the community will sort it out pretty quickly. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 (edytowane) Nie ma co się jarać z tego powodu gdyż wiadomo że dziennikarze to cienkie bolki. no i jest i nowa broń - kusza, ale oczywiście w stylu gearsów. Edytowane 5 marca 2013 przez MaZZeo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Coraz bardziej się napalam na nowe Girsy, a pewnie kasy nie będę mieć Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Dla mnie to już nie Girsy. Trójka była słaba jeśli chodzi o multi. Tysiące godzin spędzonych w jedynce i dwójce a później taki spadek Judgment kompletnie mnie nie przekonuje. Cytuj
Gość SoolidSnake Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Brak egzekucji i locustow? w dupe niech sobie wsadzą tą część. a tymczasem wracam do 16stek w jedyneczce Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Nadal ciśniecie w 16 stki? w sumie ekipa zawsze się znajdzie na stare dobre Girsy. 1 Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 16, Egzekucja, Gridlock i te sesje do 6 rano To już nie wróci, ale te Gearsy wyglądają spoko. Co prawda traktuje to jako DUŻY dodatek do kampanii, bo multi już mnie nie przekonuje, ale na pewno sprawdzę Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Przeważnie zaczynało się na łor myszynie Prawda, to już nie wróci ale to własnie wtedy straciłem najwięcej czasu w multi. Nigdy żadna inna gra nie zabrała mi tyle kartek z kalendarza co GoW 1. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Trójka była słaba jeśli chodzi o multi. 2 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Gif zabawny, ale to tylko moje zdanie, na szczęście. Kolorowe Girsy nie w moim klimacie. Walki na Gnaszery zmiecione pod dywan, a to lubiłem i w jedynce i dwójce. Trójka zbyt casualowa. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 (edytowane) Co mają kolory do multi? Pisanie że trójka jest pod kątem multiplayera gorsza od dwójki to marny trolling. Pojedynki na gnashery zmiecione pod dywan, lol, w dwójce za to fajne były pojedynki jak ci połowa shotów nie dochodziła w ogóle z powodu lagów. Tak zostały zmecione, że z 30 tysięcy killi prawie nabitych przeze mnie 70% padło z gnashera (spojrzałem w staty). whatthefuckamireading.jpg Edytowane 5 marca 2013 przez MaZZeo Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 5 marca 2013 Opublikowano 5 marca 2013 Jeśli chodzi o multi to: Gow2<Gow3<Gow1 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 6 marca 2013 Opublikowano 6 marca 2013 Trzecia odsłona jest padaczna, wraz z beznadziejnymi pukawkami które nikogo. Sorry, ale nie byłem niedzielnym graczem w GOW 1 i GOW 2, Trójkę miałem przed premierą i jak zwykle limitkę i co z tego? Grę nie uratował żaden tryb, zabijało się bez polotu. Rozpryskujące się chłopki były śmieszne, wraz z tym ich tupaniem, zeby tylko casual mógł słyszeć skąd biegnie przeciwnik. Bezpłciowa, za szybka jatka, bez charyzmy i własnego stylu. Jakoś ekipa, z którą zawsze się grało czy to w 1 czy 2 nagle zdechła, więc.. pewnie - jestem tym jednym na miliony, którym GoW 3 nie podszedł. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.