Skocz do zawartości

Gears of War: Judgment


Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Obejrzałem materiał z Overrun w HD (prawie 500 Mb :P). Jakość grafiki ta sama co w trzeciej części, ale paleta barw zmieniona o 180 stopni, bardzo stonowane kolory, faktycznie przypomina pierwszą część. Jeżeli design będzie jak z tych screenów, to gra będzie mieć faktycznie unikalny klimat na skalę całej serii :)

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Ja się bardzo ciesze na powrót do klimatów z pierwszej części. Fajnie jakby sprawdziły się te pogłoski, że troche klimatu horroru (mocne słowo jak na girsy, ale pamietacie etap w 1 w deszczowym lesie a potem w jakby laboratoriach?). A tak to raczej chłodno do tego gowa podchodzę, przejadłem się już troche.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

http://gamerant.com/...es-robk-153484/

 

This leads us to the ‘Declassification’ system, another important element of replayability which ties into how Baird is recalling the events they stand on trial for. Think of the testimony being the “black ink” recollection of events, with details that COG wants to keep hidden away not apparent. Playing the Declassified versions of missions opens up the “red ink” version of events and for players, this means new added gameplay challenges, from changes in enemies and weapon restrictions to changing how the missions play out.

 

Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem :P

 

Z innej stronki, chyba chodzi o to samo:

 

A series of challenges will also be incorporated into the campaign, dressed up as “this is what Kilo Squad did” teases. For example, you might be told that Kilo Squad did a certain mission using only a certain weapon or a certain amount of ammo. If you manage to hit or better the challenge you’ll be rewarded, although we’re not quite sure how as yet.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

dziwi mnie że takiej marki nie zostawili na start nowego Xa, skoro jak wszyscy obstawiamy wyjdzie pół roku po GoW:J, ciekawe czy epic robi nowe IP czy też next genowego GoW.

Sam GoW:J zapowiada się konkretnie, połączenie hordy i bestii, klasy postaci, sporo nowości no i klimat w stylu gow1, w trójce Cliff przesadził...:)

Gość DonSterydo
Opublikowano

Mam nadzieję, że nie skiepszą tego 3S i nie będzie w praniu sytuacji, że gra będzie za łatwa. Sama koncepcja zmieniających się spawnpointów przeciwników na plus.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Turret.jpg

 

tumblr_m55jiqOv481rqwkj7o2_1280.png

 

 

tumblr_m55jiqOv481rqwkj7o3_1280.png

 

tumblr_m55gql9vlF1qa5c1eo5_r2_1280.png

 

Czuję, że będzie MOC :)

Edytowane przez DonSterydo
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

MaZZ: Look up ;)

 

PS. Jaka sieka na tym gameplayu od wroga :D

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Zaraz zaraz zaraz. Od kiedy snajperka strzela kilka razy bez przeładowania?? Jakaś nowa snajpa - 4 strzałowa.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Jeżeli jedną z klas jest Scout, to nie dziwię się, że snajpa jest 4 strzałowa. Jednostrzał zabiłby tę klasę.

 

Bardzo jestem ciekaw co z Hordą. Ja bym chciał hordę z Girsa 3 z przeciwnikami z Girsa 3, ale z mapami z Judgement, ale pewnie tak nie będzie.

 

Tak jak wczoraj OverRun mnie nie interesowało, tak po tym krótkim gamepayu - jaram się :) Jest sieka jest impreza :D

Opublikowano

Ja jeszcze przed wydaniem GoW3 pisałem o połączeniu tych trybów i grze rodem z Left 4 Dead :) jak widać dopiero w Judgment to dostaniemy.

 

Ciekaw tylko jestem czy poza overrunem coś dostaniemy odnośnie multi, jeśli tak to mam nadzieję że połączą to jakoś z Gears 3.

 

Na długo przed inwazją Lambentów, zatopieniem Jacinto, czy detonacją Bomby Świetlnej, nastał Dzień Wyjścia – dzień, w którym horda Szarańczy wystąpiła spod ziemi, niosąc zagładę mieszkańców Sery. 19 marca 2013 roku, gracze na całym świecie powrócą do godziny „W”, w opowieści sprzed wydarzeń z trylogii GOW, orientacyjna cena gry wynosić będzie 199 zł.

 

Opracowana włącznie na konsolę Xbox 360 przez Epic Games oraz polskie studio People Can Fly, gra „Gears of War: Judgment” oferuje dynamiczną kampanię, z nowymi bohaterami, uzbrojeniem i przeciwnikami oraz nowym rodzajem gry wieloosobowej OverRun – opartym o klasy zawodników trybie multiplayer, łączącym elementy popularnych rozgrywek Hordy i Bestii, znanych z poprzednich wydań „Gearsów”.

 

„Dla People Can Fly to oczywiście wielka sprawa, wydarzenie bez precedensu na naszym rynku. To wielkie wyzwanie, ale też wielka przyjemność móc realnie kształtować kolejny epizod jednej z najbardziej znanych na świecie serii gier wideo.” – powiedział Adrian Chmielarz, założyciel studia People Can Fly.

 

Fani mogą już dzisiaj zapoznać się z nadchodzącą grą i poznać szczegóły rozgrywki klasowej w trybie OverRun, dzięki szkoleniowemu materiałowi wideo. W trakcie odprawy, którą przeprowadzi Damon Baird, gracze zapoznają się z wymaganymi umiejętnościami, niezbędnymi przy obronie umocnionych pozycji armii COG, lub przeprowadzaniu szturmu pośród szeregów Szarańczy, w rozgrywce, niewidzianej wcześniej w serii Gears of War.

 

Tryb OverRun będzie dostępny na znanej już fanom z prezentacji na tegorocznym E3 mapie Rooftops; dziś, wydawca gry ujawnia kolejną lokację – Island. Rozgrywka umiejscowiona będzie na archipelagu wysp okalających wybrzeże Halvo Bay, służącym jako baza zaopatrzeniowa dla machiny wojennej wzdłuż linii brzegowej. Wyspy połączono ze sobą licznymi mostami i tunelami, tworzącymi sieć połączeń o nieznanych rozmiarach i wątpliwym bezpieczeństwie. Przebywanie ludności cywilnej w strefie umocnionej jest surowo wzbronione.

 

Autorami scenariusza gry „Gears of War: Judgment” są Tom Bissell (dziennikarz i autor „Extra Lives”) i Rob Auten. Fabuła opisuje poczynania Kilo Squad, dowodzonego przez ulubionych przez fanów boheterów serii – Damona Bairda i Augustusa „The Cole Train” Cole’a, którzy wbrew rozkazom, wyruszają na ratunek miasta Halvo Bay przed zagładą z rąk nacierającej Szarańczy.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Ciekawe co to za nowe uzbrojenie i przeciwnicy :) Pewnie jakieś prototypy i może jakieś elitarne oddziały szarańczy.

 

Mają ciężkie zadanie, Girs 3 obfitował w ogromną różnorodność przeciwników, tu teoretycznie trzeba to wszystko odjąć.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

I ciekaw jestem jak będzie rozwiązany podział graczy grających Szarańczą, bo z tego co widzę, to oni grają w parze z botami.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...